Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

miisuliisa minä sain sofi onesteppiin vaan tosi haalean haamun, samaan aikaan apteekin oma näytti paljon selkeämpää viivaa. Seuraavana päivänä taas sofi onestep oli haalistunut lähes olemattomiin!! pregchekin puikkotesteillä varmistelin sitten kun säikähdin tuota haalistumista. ja raskaana ollaan :)
Suosittelisin siis lämpimästi apteekin omaa tai pregchekiä, saa varmuuden :) En siis voi kehua nuita sofi onestepin liuskoja,kohdallani aiheuttivat vaan ylimääräistä stressiä haalistuessaan,kun muut vahvistui :)
 
Pakko liittyä mukaan :) mä oon siis testannu kai jo dpo 9 vai jopa 8 alkaen. Davidia ja Sofia ollu käytössä, eikä edes viivanpaikkoja näy :/ mutta tässä vielä kuva sofi one stepeistä, ylempi dpo 10, alempi tänään dpo 11. Eka katsoin et tämänpäiväiseen ois tullu muka ees viivanpaikka mut ei oo :) eli negalla mennään...

Eli tännekin pitää päivittää tilanne... Tässä mun himotestaus saldo dpo 5 - dpo 11...
(David ovistesti .... David r-testi .... Sofi One step r-testi)


Ja sit olikin enää kaksi digiä joista toinen näytti dpo 14


Ja toinen dpo19


Plussatuulia kaikille :heart:

Maana ja pikkuinen 5+0 *POKS*
 
Uskon että tämä mun juttu on jokin kemiallinen. osassa testeissä näkyy selkeästi haamu jossa väriä ja nyt tänään aamupissasta aivan puhdas nega. Tietty onhan sekin mahdollista että nuo osa testeistä on viallisia:kieh: Jos oikeen haluaa itseensä huijata. Nyt dpo10 eli kyllä luulis jo jotain näyttävän
 
Viimeksi muokattu:
Miisu, mulla ainakin oli dpo 10 puhdas nega. Nyt on haamulaista piirtynyt eilen ja tänään (dpo13).

Esikoisen odotus (joka siis on 100% varma plussa ;) ) alkoi myös negalla dpo10 ja siitä vasta dpo12 tuli heikko haamu.

Ei kannata siis dpo10 kohdalla vielä heittää kirvestä kaivoon. :)
 
Nyt menee hermurit. Pirun david testit näyttää vaaleaa plussaa ja dpo olis nyt sit jo 13! Eikös sen kuuluis jo näyttää paremmin? Onko tietoa? Mä meen tänään kaupungiin ja ajattelin kipaista testin ostossa. Jokohan digi näyttäisi raskauden? Oon yrittännyt saada tänne kuvaa, mutta en osaa sitä tällä padillä laittaa. Pirmanto!
 
Näin minäkin miisu luulin aluksi :) älä nyt ainakaan vielä heitä toivoa menemään, kun tosiaan noi sofi onestepit nyt on mitä on. Tee vaikka huomenaamulla joku muu testi,vaikka se apteekin oma tai pregchek, ainakin saat varmuuden.
Onko sulla oireita ollut?
 
Ei mulla oikeen mitään erityisiä oireita. muissa kierroissa on ain vaikka ja mitä (kuviteltua) mutta nyt ei oikeen oo mitään. Menkkamaista kipua aina välillä ja dpo4 oli sellanen ihme ovistunteen tuntunen tunne vaikka ovista se siis ei ollu kun oviksen tikutin jo aiemmin ja kesti vaan noin 30min aamulla tuo tunne dpo4. välistä rintoja vihloo mut siinäpä ne sit onkin. viime raskaudesta sain selkeen plussan apteekin omalla testillä dpo8 ja sitä ennen dpo7 haamuja liuskoilla(merkkiä en muista)
Tänään tein viel tollasen frsu testin mut ihan puhdas nega sekin:(
 
^vitsit, samoja tunteita mulla! Tänää dpo7 ja kovasti jo polttelisi testailla, mut maltan vielä hetken! :D Olen muutenkin yrittäny pitää jalat suht maassa, ekaa kertaa vasta yritys päällä pillereiden jälkeen. Mutta kun nämä kaikki nippailut ja nänni kivut ym pistää pään pyörälle ;) Moni sanonut, että pillereiden lopettamisen jälkeen on ihan normaalia, että näitä nippailuja ym oireita on, mutta kun mulla alkaneet just vasta ovulaation jälkeen ;) ja kun mua niin "vaavittaa" ja haluun päästä jo testailee onnaako heti! :D Pari samanikäistä kaveria tuli laakista raskaaksi pilleireiden lopettamisen jälkeen, mutta jokainenhan meistä on yksilö :)
 
Minulla alkoi kemiallisesta menkat aikaisemmin ja oli viiva vielä pari päivää vuodon hiipumisesta testissä heikkona.

Tässä kierrossa jäi oviksen tikuttelu heikoille ja vaikka oireita tuntui niin en tikkuun ehtinyt sitä saada kun en muistanut tikutella joka päivä oireiden alusta... Nyt en sitten tiedä onko tulossa vai mennyt vai jääkö tulematta. Kipeäksikin olen tulossa,kurkku niin kipeä kun nielee etten muista koska olisi ollut :x:snotty: Nyt kuumaa juomaa ja toivoa että olisi se oviskin tässä kierrossa kun aloitin foolihapon a monivitamiinit ja greippimehun...
 
Vastasin eilen et ei hätää koska viivat vahvistuivat dpo13->dpo15, ja dpo 14 vasta on "virallinen" aika kun voi raskauden testillä todeta. Ja tuo tämän aamuinen on taas vahvempi eli hyvältä näyttää ja sulla taitaa vaan hormonit nousta hitaammin! Mä sain digillä " raskaana" vasta dpo 14. Siihen asti liuskat negoja. Rauhassa :)
 
Viimeksi muokattu:
Laala - oikein hyväiselthän tuo dpo16 dippaus näyttää, vahvistunukin taas edellisestä.:)
Koetappa nyt syyyyyyyyyyväääääään hieman hengitellä..
..sie olet kuule RKTT:heart::kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Onkohan tää nyt sitte plussaa,negaa vai viivan paikka???Edelliset menkat siis olleet joulukuun alussa ja jos tuo nyt plussaa näyttää niin viikkoja ois 9+2..tiedä sitte :( Ja raskausoireita löytyy vaikka kuinka paljon mutta testit näyttää tuollasilta joten mihin enää uskoa.. :(
 
Viimeksi muokattu:
Hei ihanaiset!

Eilenillalla (DPO10) testasin tällaisen? Tyhmä minä, koska on niiiin aikaista. Testi oli Pregcheck, jolla sain esikoisesta viivan joskus DPO 18. Ja miten tosiaan voi näkyä näin aikaisin? Alunperin ajattelin testata maanantaina, kun menkat olis jo myöhässä, mutta mikä lie intuitio ohjasi testaamaan jo nyt. Can you see anything? Onks se haamu vai hä?

Aijaa.com - 11742404

Edit.
Sama testi vielä kuivuneena, voi voi..

Aijaa.com - 11742420

-T-
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä