Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

susimieli Onnea!! Hienot viivat noille dpo:ille! :)

Mulla ei nyt oikein tapahdu mitään. Tein tänään päiväpissasta testin ja eipä siihen kummoista viivaa tullut..Dpo tänään 10. Sitä mä tosissaan ihmettelen et oireita alkaa olemaan enenevässä määrin..mut testit ei vastaa mun tuntemuksia alkuunkaan. Noh eipä se auta kuin odotella, kyllä sieltä joko se plussa tulee tai sitten ne menkat.
Aijaa.com - dpo 10
 
MiNalo - kopsasin siun kuvasen omaan kansiooni ja sitten kovasti "tiirailin"
..kun miun näytöllä katteli kuvaa alaviistosta..näin ihan oikialla testiviivasen kohdilla ooooiiiiikeeeeeiiiin himmeän ja ohkaisen punaviivasen - ympärillä myöskin punertavaa.
..kunpa nyt vahvistuisi parin päivän sisään:):heart:
(klikkaamalla kuvaa suuremmaksi, en sitä heti huomannutkaan)
 
Viimeksi muokattu:
ON..itse vuodan kuin härän avatusta kurkusta..ei tartte kuin pöntölle istahtaa ja itsestään valuu: laihaa ja oikein helekanpunaista, limaista vuotoa..:O

..varmasti oli yritystä..vuoto ei yhtään tavan, vahvempaa ja tummempaa, hieman teräkseltä tuoksahtavaa..kovasti kipuileehin sillä tapaa aaltomaisesti..
 
mur-mur Ikävä kuulla että sulla vuoto on niin inhaa ja kivuliasta..:( Mä alan epäillä et lienee jotain yritystä mullakin nyt mutta ei se taida plussaksi tuosta muuttua. Sitä tuntee niin hyvin nää jutut omalla kohdallaan jo. Ärsyttävää saada noita hailuroita viivoja testiajalla! Mutta tätäpä se on kun testailee liian aikasten. :p
Kuivunut testi näyttää tältä..
Aijaa.com - 11919193
 
Mie kun paljon surffailen..niin löysinpä tuollaisen firman:
Kotitestit: ovulaatiotestit, raskaustestit | Perhoset Oy
(tilasin itse vaihdevuositestejä 6kpl/7.50e..en olisi noin montaa ehkä tarttenut..mutta kun sain niin h a l a v a l l a..:D..2kpl olisi ollut normisti 5.90e)

Siellä olisi nyt testejä sillä tapaa alessa 14.3 saakka että: Tilaa vähintään 15e, saat ostoksistasi alennusta 8.30e!:wave:
Tämä on kamppanja tarjous, joka on Naistenpäivän kunniaksi siis vielä huomiseen 14.3 voimassa..JA..tuo firma ei ota postitusmaksuja olleskaan.

Kansainvälisen Naistenpäivän huipputarjous
Maaliskuun kahdeksas vietetään kansainvälistä Naistenpäivää ympäri maailman.

Perhoset.fi haluaa toivottaa kaikille naisille hyvää Naistenpäivää poikkeuksellisen hyvällä tarjouksella. Tarjoamme viikon ajan 8.3. alkaen 8,3 € alennuksen kaikista tuotteista, kun tilauksesi loppusumma on yli 15 €.

Aktivoi tarjous syöttämällä alennuskoodi naiset kassalla vaiheessa 4.

Tarjous on voimassa 8.3.2013 – 14.3.2013.


Testeinä: herkkä 10mIU/ml puikko ja liuskamallin 25mIu/ml sekä liuskanmallin 25mIU/ml ovistestit.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pölö-
Perhoset-firmassa nyt vielä tämän päivää se ale:wave:..muutoin hinnat ei miusta huippu edulliset..varsinkin kun vertaa ulkolaisesta nettifirmasta tilailtuihin.


..mutta vertailuna voin kertoa tämän, ulkolaisesta nettikaupasta olen tilaillut testejä:
50kpl liuska R-testejä(25mIU/ml)+30kpl liuska Ovulaatiotestejä(20mIU/ml)yhteishintaan 8.11e!!!! Firma/myyjä ei ota postituskuluja laisinkaan..katsonpa, löydänkö vielä sen?..

Tuossapa ainahin R-testit on..50 Pieces Early Home Pregnancy Test Strips HPT Private | eBay..samallla myyjällä oli myöskin niitä O-testejä.

Testit kapoisempia, kuin esim. PC:n mutta hyvin pelittivät.=)

Makselin silloin PayPal:in kautta, helppoa oli.
 
-KITTY-..tuolla testillä näkyy helposti tulkitsemisajan jälkeen - se kun pitkä 30min noita turhia viivasia, jotka ei monastikkaan merkkaa mitään..:(

M u t t a jos nuo viivaset ovat tulleet aika pian kastumisen jälkeen näkyviin ja olet ne nopsaan kuvannut..voisi tietää jotahin ihunaa:heart:..mikä kierronpäivä/dpo nyt menossa?=)
 
mur mur - tuli heti . 3 min testin kastuttua, näytti ihan kunnollista punaista haamua, mutta kuivui tuollaiseksi ohueksi viivaksi jossa aavistus punertavaa .. dpo ei tietoa mut kp 28/28 :)
 
Viimeksi muokattu:
Hei, kaikki testailijat kirjoittakaapa Googleen "evaportion line pregnancy test" ja menkää kuva hakuun. Näette millaisia viivoja syntyy ns. "viivan paikoista" testissä. Itse järkytyin, sillä eihän mihinkään testiin voi enään luottaa. Minusta moni näyttää aivan selvältä plussalta tai jos itse sellaisen saisin niin olisin aivan varma raskaudesta...hieman mattoa vietiin jalkojen alta tässä testailussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Toive23
No mä en henk. koht. Ole koskaan saanut viivanpaikkaa tai haamua esim. Pregcheckeihin ennenkun nyt, ja 5 testiä olen tehnyt.. Ja yhden first signalin haamu, aika varma olen että salamatkustaja on vatsassa.

Voisikohan osa noista kuvista olla sellaisia että kuvan ottaja ei ole tajunnut että haaleakin viiva on plussaa? Esim first signalin ohjeessakin lukee ettei viivojen tarvi olla yhtä vahvat vaan haaleakin testiviiva tarkoittaa raskautta.
 
Tässä ois tän aamunen testi... Luonnossa nään iiiihan hailakan viivan, mut kuvaan en sitä saa...
Aijaa.com - 11931296

Eilisestä testistä hävis se viivanpaikka kuivuttuaan, mut tässä tän aamusessa se näkyy edelleen. Ja mun mielestä siinä on ehkä ihan häivähdys punaista.. Kuinkahan luotettavia nää testit on?? Taidan hakea apteekin oman.. Esikoisesta se näytti jo suht selvää viivaa kun muissa vielä haamujen haamuja..
 
yöperhonen mä aloin testailla niilla markettien pregcheckeillä dpo 10 aikoihin ja aluksi haamut tulivat tosi haaleina näkyviin vasta ihan testiajan lopulla ja testin kuivuttua. Ei kauheesti edes tulleet vahvemmiksi ja silti digi näytti tänään menkkojen alkamispäivänä noin.

Mitkä kp:t sulla on?
 
Tänään on kp29/30.. Esikoisesta alotin tekee testejä vasta sinä päivänä ku tädin ois pitäny saapua.. Sillon mulla oli ovis ollu luultua myöhemmin niin siks alkuun oli niin olemattomia viivoja.. En ees tiiä miks rupesin näin "ajoissa" testailee :D nyt joutuu tähyilee noita muka viivoja!
Lähen apteekkiin jahka mies kotiutuu :D
 
Ääh, onko kenelläkään ollut vastaavaa? Mä olen saanut tällaisen samanlaisen haalean viivan joka päivä dpo 12-15. Viiva ei vahvene muttei heikkenekään...


Eikös tuo kuitenkin ole ihan liian haalea dpo15:sta? Tarvinnee vaan alkaa odotella ulosvuotamista... :(

Tuo edellisen kuun haamu johti varhaiseen keskenmenoon, saas nähdä kuinka tällä kertaa käy...

DPO11



Susimielellä on siellä aika vahvat hormoonit :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: yöperhonen-

Yhteistyössä