Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

mymosa
NelHM, joo niin ois, siksi koetan malttaa mieleni ja olla menemättä yksityiselle ennen sitä neuvolaa.. Kun ei ole mitään hajua siitä mitkä viikot pitäs olla. Ei voida laskee edellisistä menkoista, kun sitten ois varma ettei elollista ole. Ja en saanut kp10-19 ovista digiin ja kp29 (14.1) oli r-testikin nega.. Toisaalta, tässä vaiheessa riittäis vain tieto, että siellä on alkio.
 
Hätäpökien pinossa kun ollaan niin vaikka kuinka olen vannonut etten ala ovista tikuttaan ja myöhästäkin se kait jo on, niin pitipä ostaa pc:n ovisliuskat. Mä oon melko varma että ovis oli toissapäivänä kp14. Kohdunsuu alhaalla auki, lämmöt alhaalla, limat ja kovat kivut muniksissa (tai toisessa). No tänää juili tonne sivulle alas ja juoksevaa limaa tuli, ajattelin että nyt on ovis vasta. Mut eipä ole, nega oli tikku. Pitää aamulla kattoo vielä haalistuuko lisää, sitten olen oikein bongannut. Kohdunsuukin noussut ylös. Tulipa varmistettua, jälkikäteen. Hohhoijaa. Kunhan pääs testaamaan jotain :D.
Teitäkin kiinnostaa hitokseen tää mut pakko miun on nää jakaa jossain. Sori.
 
Huomenta.

Kappas kehveli! Mullahan on ovis vasta tuloillaan! Kannattipa ostaa testilöitä =). Tänään viiva vahva verrattuna eiliseen hailuraan.. että tulossa on piankin. Mutta ei taida ihan plussa vielä olla? Huomenna varmaan jo tasavahva/vahvempi, jos nuo noin selkeesti vahvistuu oviksen lähetyessä. (Ihan kiu ois uusi lelu lapsella, kun ikinä noilla testaillu):D

Eli ei vielä ihan plussa?


Mites Yrittäjä J??????
 
Onnea paljon kaikille plussanneille! Täällä aloitellaan huomenna r-testi rumba. Dpo 5-6 nyt, joten luultavimmin voisi jo huomenissa lähteä näkymään :D Tosin en usko että tästäkään kierrosta onnistuu, mutta nyt on kaapissa raskaustestejä vaikka hyry mycket niin antaapi mennä vaan! Saapi viivoja kyttäillä taas urakalla.. : P Menkat oletettavasti ensi viikon maanantaina, jää nähtäväksi nyt sitten :)

Testit on muuten Sofin testejä, vissiin ihan käyttökelpoisia???
 
Yrittäjä J Joo mulla on ongelmia tuon lh-vaiheen pituudessa. Keskimäärin dpo 10 päästään ja sitten alkaa menkat.. 8 kierto menossa, viime heinäkuussa lopetettu Nuvaring.. Katselen vielä pari kuukautta ja sit jos ei kierto pitene tai lh-vaihe normalisoidu niin sit yhteyttä lääkäriin.. Harmittaahan tämä kun tietää periaatteessa että ei voi onnistua mutta ajattelen nyt että 7 vuotta hormonaalista ehkäisyä käyttäneenä oman kierron palaaminen voi kestää..
 
Kysynpäs nyt täältä jos joku tietäis. Mitä ihmettä tapahtuu, kun ovistestiin kertyy kirkkaan punainen väri siihen saumakohtaan, mistä sen pitäis alkaa siirtymään siihen testialueelle? :O. Hädin tuskin tuli kontrolliviivaakaan testiin! Mahtoiko olla testi jotenkin susi? Kuvamatskua en saanu otettua, mut jos joku selostuksesta ymmärtäis mitä tarkotan...
 
Niuski Voisko olla, että kastunu jotenkin liikaa se testi, menny yli max? Mutta vialliselta kuullostaa ainakin, jos kontrolliviivakaan ei tule kunnolla näkyviin.

Mullahan kans kävi jännästi ovistestin kaa, aamulla tein siis sen mistä kuva ed. sivulla (ei ihan plussa vissiin) ja tein sitten päivällä uuden. Siihen tuli se kontrolliviiva sillai jännästi, että alhaalta oli paksumpi ja ylhäältä ohuempi. Testiviiva oli normia ohuempi ja haaleempi kuin aamuisen testin. Jos se aamuinen einole vielä plussa niin eikös viivan pitäs vahvistua vielä? Saatto olla viallinen testikin.. teen vielä yhen illasta.
 
mä täälä pähkäilen pöhlöjä. mulla nyt kp 7 mutta tissit kipeet, hyvä kun pystyin jumpalla olemaan ku piti kiinni pitää ettei sattunu. illalla maha toimi enemmän kuin hyvin ja oli etova olo. kaapissa 1 rsfun liuska. menin ja tekasin sen. viivanpaikkaa puski vaan ja heitin roskiin. tämä n klo 22 siis. aamulla n. 7.30 hölmö menin tonkii sen ylös ja siinä oli selkeä punainen haamu. menkat oli melko niukat ja 4 pvässä ohi. en oo tohtinu hakee uusia testejä. onko kellään ollu tällasta tilannetta??? juu, ja tiedän että ei pitäs lukee testejä tolleen mutta mutta mutta.... kaikkea sitä hupsii kun toivoo niiin kovasti ?
 
No ompas meillä samankaltainen tilanne. Tänään siis kp 8 ei 7. Aina oon rfsuilla testannu ja niis ei oo ilmenny mitm ongelmia. Nyt ihmetyttääkin tämä juuri siksi. En oo kerenny lukee ketjua nyt hetkeen. Pitänee siis selata taaksepäin. Mun menkat kesti kans sen 4 pvää jousta 2 pvää vuoto runsaampaa mut normeihin verrattuna niukat. Nooh... täytyy vaan kuulostella ja jatkaa "talletuksia".
 

Yhteistyössä