Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tähtitomu, vau mitkä viivat! :heart: Noista ei voi kyllä enää erehtyä. :) Ihan mahtava juttu, että teitä viimein onnisti. Olitte sen todellakin ansainneet. Ihana osoitus siitä, että ei kannata todellakaan luovuttaa hoitojen kanssa. Tämä toi itselle rutkasti uutta energiaa jaksaa jatkaa. Nyt vaan hurjasti onnea matkaan! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
Mulla antoi Pregcheck (onko se muuten 10 mlU/ml vai mikä herkkyydeltään?) äsken vielä haaleaa, mutta ihan selvästi näkyvää viivaa ja tätikin on just poistumassa tiluksilta. Jos olisin raskaana, niin nythän pitäisi jo tulla tosi hyvä viiva eli ei ole sitä. Mutta eikö sen hormonin olisi jo pitänyt kadota, jos oli varhainen km... Nyt siis kp5 menossa. Ovis oli 16.1. ja tädin piti tulla 30.1., mutta se piipahti vain 31. pv ja pidempi visiitti alkoi 2.2. Tyhmä kyssä: tuleeko ovis normaalisti, jos on raskaushormonia vielä veressä? Pitääkö tässä lääkärille soitella tämän takia...
 
Tähtitomu Onnea! Ihana plussa. :heart:
Yrittäjä J Sullahan kurkkii siellä haamulainen... :)

Ajattelin tulla tännekin kertomaan mitä meidän ensikäynnissä sanottiin, kun oon täällä teidän kanssa piinaillut.
En tiedä sitten mitä pirun haamulaisia olen noihin r-testeihin saanut, ehkä tosiaan vaan niitä viivanpaikkoja joissa sitten olen jotain kuvitellut näkeväni. :/ Minä en siis ilmeisesti ovuloi kuin n. pari kertaa vuodessa johtuen juuri tästä pco;sta. Noh, ei hätiä mitiä onneks on lääkkeet. :) Sain heti Femar reseptin vaikka kuulemma sitä käytetään vasta kun clomit esim. ei auta. Oon niin onnellinen :heart: Lääkäri oli aivan ihana ja sanoikin, että turhia hoitoja ei kannata tehdä ennen kuin nähdään mitä Femar mulle tekee.
Ehkä siis ensikierrossa mä pääsen oikeasti jännäileen sitä ovisplussaa ja vaikka sitten sitä raskaustestiäkin. :)
 
Heilanga Onpas hyviä uutisia, että saatte heti tujumpaa apua ja toivon todella että olet jännäämässä pian r-testiä täällä!

Mä nyt vaivaan teitä näillä ovisjutuilla, anteeksi siitä.. tuo ovis-pino on niin hiljanen ettei mun maltti riitä siihen :ashamed:. Lyhyesti siis vielä. Luulin ovuloineeni sunnuntaina, eli nyt ois dpo4. Mutta menin sit tiistaina ostaa ovistestejä huvikseen ja niitä sit tehny.. ja en kyl tajua niistä mitään nyt. Eilen antoi melkeen plussan aamulla ja alkoi hiipumaan iltaa kohti. Tänään sit taas musta tasavahva viiva, eli plussako? Nyt päivällä jo haaleempi se viiva. Hitokseen tajua näitä! Eilen oli kyllä todella sellaiset olot että oisin voinu vaikka ovuloida. Mutta mikäs ihme viiva se tänä aamu sitten on ja muutenkin niin epämääräsiä nuo. Laitan kuvan. SAnokee viisaammat jotain, pliis. Kuvassa atoisiks alin siis tänä aamuna tehty ja alin äsken päivällä..

 
Viimeksi muokattu:
nelHM Mun mielestä mikään noista ovistesteistä ei ole vielä plussa. Testiviiva ei siis ole vähintään tasavahva kontrollin kanssa. Sen kyllä huomaa sitten selvästi, kun se plussa pärähtää. :) Mikä kp sulla nyt on meneillään? Eiköhän se ovis ole sieltä vielä tuloillaan. Jatkat vaan tikuttelua! ;) Muistaakseni mä oon pariinkin kertaan laittanut kuvan mun ovisplussasta sinne ovistestiketjuun, yhden kerran taisi olla kyseessä tuo samainen Pregcheckin testi.
 
Todella on komiat viivat Tähtitomu ja Katriinaa =)

Oodikas: Minulla km:ssä näytti vahvaa plussaa vielä viikon jälkeen vuodosta, mutta tästä kolme päivää, niin ihan puhdasta negaa oli. Neuvolasta sanottiin, että viimeistään kolmen viikon kuluessa pitäisi olla puhdasta negaa. Toki jos oireita tulee, kuten mahakipua ja kuumetta, kannattaa varmasti lääkärin pakeille kipaista :rolleyes:

Heilangalle tsemppiä!

Kuulin tuon km:n jälkeen urbaanilegendan, että seuraavan oviksen aikaan, mikä tulee irtoilee enemmän munasoluja ja raskautuminen olisi helpompaa. Täällä näyttelin noita haamukuvia ja nyt näyttää tältä
katso liitettä 19425 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mä nyt vaivaan teitä näillä ovisjutuilla, anteeksi siitä.. tuo ovis-pino on niin hiljanen ettei mun maltti riitä siihen :ashamed:. Lyhyesti siis vielä. Luulin ovuloineeni sunnuntaina, eli nyt ois dpo4. Mutta menin sit tiistaina ostaa ovistestejä huvikseen ja niitä sit tehny.. ja en kyl tajua niistä mitään nyt. Eilen antoi melkeen plussan aamulla ja alkoi hiipumaan iltaa kohti. Tänään sit taas musta tasavahva viiva, eli plussako? Nyt päivällä jo haaleempi se viiva. Hitokseen tajua näitä! Eilen oli kyllä todella sellaiset olot että oisin voinu vaikka ovuloida. Mutta mikäs ihme viiva se tänä aamu sitten on ja muutenkin niin epämääräsiä nuo. Laitan kuvan. SAnokee viisaammat jotain, pliis. Kuvassa atoisiks alin siis tänä aamuna tehty ja alin äsken päivällä..

Just noin se viivan väri vaihtelee, kunnes tulee se selkeä plussa, josta ei voi erehtyä. Kyllä sie sen tunnistat sitten, kun vastaan tulee. Vissiin kai se huippu voi ohikin mennä, mutta jos aamua iltaa testaat niin ei kait niin pitäisi käydä. Itse testasin aina noin puolilta päivin ja plussan bongasin. Mikä kp sulla nyt onkaan menossa?
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos ihanaiset! Nyt on kp18. Ja kp14 olevinaan tunnistin oireista ovulaation mutta eilen oli kyllä kans nii oloja siihen suuntaan etten enää tiiä. Voiks nuo testit muuten oviksen jälkeen jäädä tollaseks? Vai pitäskö iha haaleta pois? Noissahan nui aamulla otetut on vahvimmat mut ei kyl plussia kumpikaan. Pitää nyt kattoo pari päivää noilla testeillä, jos ei plussaa tule niin sit se ovis oli jo.
 
Sunflower11
Toi Ke aamu voi hyvinkin olla ovisplussa, en toki voi varmuudella sanoa toisten ovisplussista kun ei oireita tiedä, mutta on mulla monestikin ollut esim. aamulla testatessa sellainen ovisplussa että yksi reuna on yhtä tumma/ tummempi kuin kontrolli, illalla tällöin yleensä on oviskivut olleet. Jos kipujen aikaan testaan niin saan melkein mustan testiviivan.. aika tummaksi menee.
 
nelHM Mulla on aina tullut jotain viivaa testiin, vaikka ovis olisi jo mennyt aika päiviä.

Mulla on nyt raskaustestivarasto tyhjä (apuvaa, oviskin tulossa ehkä 9 päivän päästä eikä niitäkään testejä ole kuin kaksi! :D ) ja ajattelin, että soitan huomenna terveyskeskukseen ja kysyn olisiko aihetta verikokeisiin tai johonkin. Alavatsa nippailee, vaikka tätikin jo lähti.
 
Ne aamuset on tehty aamun toisesta pissasta ja vahvimmat on. Päivällä oon tehny about 12-14 välillä noi.. pitänee vielä illasta tehdä yks. Jos ovis ei ollut sunnuntaina niin se oli kyllä eilen.. ihan järkyttävän vahvat oireet oli ja tänään ei kyl yhtää mitään. Mieskin ihan kiinnitti huomioo kun meinas olla melko luikasta :D. Seuraavan kerran tinutan sit ihan sieltä kp 12 alkaen ni tarvii arpoo näitä.
Joku mainitsi että km:n jölkeen ois hyvät mahkut raskautua.. itsekin lukenut samaa. Nähtäksi jää. Ei me ainakaan taukoa yrittämisessä nyt pidetty.
 
Oodikas: pyydä verikokeet! On jännää.

Tein vielä ovistestin ja siihen tuli se testiviiva näkyviin jo ennen kontrolliviivaa :O. Mutta eipä se vahvempi ole kuin kontrolli, päiväistä vahvempi kylläkin. Hohhoijaa. Pitäskö vaa lopettaa tikuttaminen!?
 
mymosa
Siis mitä hemmettiä, tänään on tullut ovisliman tapasta vuotoa.. Oikein kunnon kananmunavalkuaiset jopa.. nippaillut tuonne muniksiin.. :confused: eihän ovis nyt voi tulla kun siellä on jo tapahtunu jotain.
 

Yhteistyössä