Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Yrittäjä J: Kyllä siellä haamua on =)

Toiveissa2 Vitsi.. mä en saa koneella näkymään.. ehkä jotain ihan pientä. Toivottavasti vahvistuu =)!

Mä oon edelleen tikuttanut, vielä yöllä tein yhen ennen nukkumaan menoa ja aamulla. Ei niihin tasavahvaa tule. Ed. miusta se keskiviikko aamun testi vahvin ja sekään tasavahva. Yks on jäljellä.. teen illasta tai huomenna ja sit loppu. Muita ovisoloja ei ole ollut kun sekstaillessa oon supermärkä.. mut ei nippaa, ei mitään limoja tmv ollu koko eiliseen päiväänkään. Joko nuo testit ei mulla toimi tai sit mä en muka ovuloi.. vaikka oireita kyllä oli mojovasti keskiviikkona.

 
Voi kääk, tänään ois virallinen ja määrätty testipäivä, mutta kun ei uskalla. Haluaisin tehdä ton digin mutta tiedän ettei se näytä vielä enempää kun sen 2-3. Mutta kun on iskeny pelko että se näyttäiski 1-2 tai jopa ei raskaana, noilla viivoilla tietty toi ei raskaana ei ehkä oo ihan paikallaan mutta tuo 1-2 voi olla.
Ja hätähousu kun on niin ei millään malttais ens viikkoon digin kans odottaa :D
 
Olikos se nyt niin että toi pregcheck puikko ei näytä turhia viivanpaikkoja? Tein aamupissasta davidiin haileen haamun ja alko ärsyttää et näyttääks se vaan vääriä hälytyksiä kun haamu ei tunnu vahvistuvan ollenkaa. Sit tein äsken 2h pidätyksellä pregchecin puikkoon tollasen hyyyyvin haileen viivanpaikan tai haamun tai jotain. Mitähä siitä pitäis ajatella?
 
Tähtitomu Oikein paljon onnea supervahvasta plussasta!! Olet niin plussasi ansainnut!!

Tuolla välissä taisi olla muitakin plussanneita, jouduin jo selaamaan monta sivua taaksepäin... Onnea myös heille!

Tässä on nyt kp 25 menossa... Eilen oli aika omituisia tuntemuksia vatsassa. Toisaalta en tiedä koska se ovis oikeasti olis ollu/on... Nyt hieman sekavia kiertoja ollut. En kuitenkaan ihan vielä testaile, odottelen sen viikon (niin varmaan, kunhan lupaan vaan) ennen kun testailen... Sitten alkaa se meikäläisen rutina täällä taas... :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
Ponityttö: viivanenhan siellä <3

Tähtitomu: uskalla vain ;)

Yrittäjä J: Niin mä veikkaan. Pakko mun on jostain alkaa dpo:t laskee ja olkoot eilen dpo1, koska olot oli ke vahvimmat ja sit ne loppu.. märkyyttä lukuunottamatta.
 
Tähtitomun viivat on kyllä upeat ja ansaitut. Toki myös hieman kademieltä nostavat... Miksei minun testeihinkin voisi tulla noin hienon vahvoja viivoja?! Soitin äsken terveyskeskukseen ja hoitaja oli sitä mieltä, että olen raskaana ja jos en usko, niin tehdä maanantaina uusi testi. Ohjeisti kyllä vielä varalta soittamaan äitiysneuvolaan ja odotan nyt soittotunnin alkamista. Siellähän niillä on kokemusta kaikenlaisesta niin osaavat sanoa pitääkö jotain hutkia ja tutkia. Mie olen vieläkin epäuskoinen... En kuitenkaan ole raskaana, vaan joku on pielessä, kun viivat ei vahvistu.
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
Neuvolastakin käskivät odottaa maanantaihin ja testata sitten uudelleen. Jos tulee positiivinen niin soittaa sitten aikaa verikokeisiin hormonipitoisuuden määrittämistä varten. Voin siis olla raskaana tai sitten en. Ou jes... Kiva, kun ei tiedä. Alavatsa nippailee edelleen, mutta voi olla mielikuvitustakin. Ja varmaan onkin.
 
Noin ne helöosti sanoo. Ja käskeevät olla testaamatta ylipäätään kun vasta sit ku menkat vkon myöhässä. Kuka sellaseen pystyy? Täällä kyllö saa verikokeeseen helposti lähetteen.. aina kun on tarvinnut pyytää. Ei vissii kaikkialla. Jaksamista kärvistelijöille. Epätietoisuus on pahinta ja itellä leviäis kuula.
 
Täällä näytteitä otetaan vain klo 11.30 asti enkä olisi edes päässyt terveyskeskukseen. Maanantaina olen koko päivän koulussa (lähtö ennen viittä aamulla ja kotona olen joskus kasin jälkeen illalla) enkä varmaan ehdi tekemään testiä. Mutta tiistaina testataan ja katsotaan sitten mikä on tilanne. Tämä on kyllä niiiiin hermoja raastavaa... Pissahätäoire on kadonnut, mutta olen ihan kauhean väsynyt koko ajan ja alavatsassa nippailee tuon tuostakin. Niin ja mielialat vaihtelee kans, vaan kaikki voi johtua ihan vain tästä tilanteesta ja mistä lie muustakin. En tajua, miten tässä viikonlopun yli kestää. Toivo taas heräsi ja pelottaa, että iso pettymys tulee. Onkohan tässä edes saumoja normaaliin raskauteen, jos hormonimäärä nousee hitaasti? Ja enhän mie kuitenkaan edes ole raskaana.
 

Yhteistyössä