Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tuossa testissä on tuollainen tosi ohut tuo testiviiva. Mullakin niissä näytti viiva haaleemmalta ku siihen ei tartu niin paljon sitä väriainetta. Noissa pc:issä on niin paljon eroja. Tähtitomu seuraava testi on varmasti taas vahvempi jos sattuu vaan olemaan "samaa mallia" kuin tuo kuvassa ylempi. Itse panikoin ihan samasta asiasta, mutta ei mitään hätää! :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
Tällasta siis täällä, eikö oo aikalailla puhdasta negaa ? Eka on siis ovistesti dpo6, sit r-testit dpo6 - dpo 8.

Saankohan kuvan suoraan tähän alle :



raskaana? - Aijaa.com


Miten tuon kuvan saa tuohon??? Miksi muilla näkkyy, mut mulla ei koskaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Miten saat tuosta käänteiskuvan Tähtitomu? :)

Kylläpä sitä muuten itekin nyt alimmassa ainakin viivanpaikan näkkee kun näyttöä kääntää jos ei muuta..

Senya: Joo ajjoissa testailtu, mut ite kärsin lyhyestä LH vaiheesta niin ei mulla oo kertaakaan dpo:t riittäneet esim. 12 päivään.. aikalailla ollu max 10 niin et jos nyt tosiaan jottain ehtis kiinnittyä niin luulis et ruppeis kohta näkkyyn testeissäkii :D
 
Mitä ovis testi näyttää jso epäilee olevansa raskaana, mä olen neljänä päivänä tehnyt ovistestin ja näyttää samaa sävyä koko ajan, siis sellainen keskiverta väri.
Luulen siis olevani raskaana ja raskaustestin teen viikonpäästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yrittäjä J;29547970:
Halit Mymosa, voi kurjuus!

Maicy, haamua näkyy :)

On, dpo 12 kp 26/28 pc ei vahvistumista... dpo 12 - Aijaa.com Veriviiruja havaittavissa :(

Tässä ehkä parempi kuva dpo12 II - Aijaa.com
Kyllä siellä minun mielestä edelleen jotain kurkkii.

).( täällä pyynnöstä tehty vielä nyt illalla testi ja kyllä se EHKÄ näyttää paremmalta kun se aamuinen.
 
Oi ihanaa jos oikeasti siellä jotain näkyy! Aamusta testailen taas uudelleen, ei voi ainakaan väittää että olisi liian laimeaa pissaa kun yön ollut rakossa. :)

Nalle-puh Mä kans ymmärtänyt niin, että pitäs olla tasa vahvat tai testiviiva vahvempi ku kontrolli viiva, että se raskautta esittäis :) Toivotaan että sulla sellanen siellä nyt ois!

YrittäjäJ Pietään peukkuja, että sulla lähtis vahavistuun viiva!!! <3

Tähtitomu Yritä tosiaan saaha ajatuksia hetkeksi muualle, jospa siellä kaikki kuitenkin hyvin!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitomu;29546890:
Ja ettei ois liian helppoo niin iski huolenaiheen :/
Kun nyt sit taas piti sitä tikkua uittaa ja viivahan jäikin eilist haaleammaksi :/ Tosin kontrolliviivakaan ei ollu niin tumma kun tähän asti. Mutta siis kun miettii noita aiempia vahvoja viivoja niin oisko se haalistunu vuorokaudessa vai voiko noissa testeissä olla nuo värisysteemit jotenki erilaisia vaikka kysessä on saman merkkinen testi.
Tqi voiko noin vahvoilla viivoilla vielä vaikuttaa pissan laimeus? vaikk yhtä tujulta se kyllä näytti kun tähänki asti :D
Mä tein plussan jälkeen testejä ihan fanaattisesti aamua iltaa ja musta tuntu, että viivojen tummeneminen ei ollu mitenkään loogista. Välillä tuli just laimeempaa ja kontrollikin oli laimeempi, välillä tummempaa. Sit olin ihan hysteerinen kun viivat alko haalistuun. Ne herkät testit vissiin näyttää hyvin raskauden alussansa, mut ei niistä viivojen paksuuksista voi välttämättä mitään päätellä, ne testit kai on jossain määrin kvalitatiivisia, ei kvantitatiivisia, eli niitä ei kai oikeesti voi hirveen hyvin käyttää enää tietyn pisteen jälkeen mittaamaan hcg:n nousua. Ja varmaan virtsan laimeus ja muut aineet vaikuttaa viivoihin myös.

Koeta nyt rauhoittaa se testaaminen (mä oon NIIN paras neuvomaan, *not*), koska ei niistä viivoista voi lyhyellä tähtäimellä mitään päätellä. Itse oisin säästänyt hermoja ja 300 euroa, jos oisin jättänyt viimoset testit tekemättä (kävin hysteerisenä kaksi kertaa yksityisellä ultrassa varmistamassa, että alkio on hengissä...) :)
 
Noniin... Aamulla testasin (tyhmäminä, todella tyhmä) ja negahan se oli, mutta... Nyt jostain kumman syystä on omituisia ilmavaivoja. En ole edes syönyt mitään sellaista, että aiheuttaisi niitä erityisesti. Laktoosivamma kun on niin laktoosittomia tuotteita vain syön. Nyt tuntuu että olis vetäny vähintään litran täysmaitoa ja vähän muutakin normimaitoo päälle! Onko tollasia oireita ollu muilla ennen plussaa? Lisäksi nippailee taas välillä oudosti mahaa ja närästää. En jaksais ajatella enää mitään oireita, koska tässä jo aiemmistakin kierroista mieli teki jo mahankin kasvaneeks ja vaikka mitä oiretta siihen päälle... Nyt kp 27 alkaa puolentunnin päästä... Ei hajuakaan koska se ovis on ollu, mutta pientä epäilyä, että kuunvaihteessa jotakin outoo oli kun oli limaakin...

No... Kohta alan taas tikutella ja kirota onnetonta hosumistani....
 
^^ mun yksi raskausoire oli viimeksi valitettavasti se että leijat lenteli! Ja oli tossa mikä meni kesken heti taas.. siis kerkes tulla jo ennen plussaa tämä oire. Nelosen odotuksessa oire kesti läpi raskauden. .huhhuh! Toivotaan että tää p*skan jauhaminen tarkottas sulla raskautta ;) :D
 
Viimeksi muokattu:
Moikka! Oon seurannut tätä palstaa jo hyvän tovin ja nyt vihdoin rekisteröidyinkin ja uskalsin itsekin tulla mukaan. :) Meillä miehen kanssa vasta alettu juttelemaan mahdollisesta perheenlisäyksestä mutta itse olen jo pidemmän aikaa haaveillut pienestä nyytistä ja siksi täälläkin teidän juttujanne seuraillut heh. :) Ei olla miehen kanssa vielä kuitenkaan kondomin käyttöä lopetettu mutta epäilin jo olevani raskaana ja tarkoitus oli mennä huomenna ostamaan r-testiä, nyt sitten kuitenkin illalla alkoi vuoto. Kaikki "oireeni" olivat varmaan pelkästään kuviteltua, mutta silti tekisi kuitenkin mieli testata, epätoivoista eikö :LOL:

Jokatapauksessa paljon plussaonnea kaikille ja toivottavasti itsekin voin pian ryhtyä ihan tosissaan testailemaan ja kuumoilemaan teidän kanssa! :)
 
Redwing, Arvaapa vaan oonko koittanu joka siirron jälkeen pitää itteeni kurissa. Ei ennen virallista päivää. No tästähän on sit seurannu se, että aina on vaan pitäny alottaa aiemmin ja aiemmin.
No nyt päätin, että kun teen tuolta nuo pari testiä tässä alkuviikosta pois niin sit koitan olla testailematta. Helpommin snaotu kun tehty. Mutta jos tohon digiin onnistuis samaan sen 3+ niin sit voisin jo hitusen huokasta.

Tämä kaikki on tämän kaikki tietävän netin vika :LOL: ilman nettiä en varmaan ois koskaan osannu aavistaa että voi testata aiemminkin :p
 
Maicyllä näen kyllä värilliset viivat, toivottavasti lähtee vahvistumaan :) onnea muillekkin plussalaisille ja plussatuulia yrittäjille :) mulla vasta kp 14, eli mukamas oviksen pitäis kai näillä main olla, mutta veikkaan että on ollut aiemmin jos on ollut, sen verran jo viikko sit tuli limoja.. tosin tulee vieläkin, ja maha on taas tosi outo niinku monissa kierroissa, mahtaako olla joku kesto-ovis.. arg :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy

Yhteistyössä