Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

mymosa
nelHM, ihana <3 Voi kun voisin olla itse samaa mieltä.. Mua vaan huolettaa ne hyytymät vai mitä ne tummat venyvät klimpit onkaan.. mulla tulee niitä aina menkkojen aikana..

Mun pitää varmaan mennä aikasemmin nukkumaan, että huominen tulee nopeemmin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi kiitos MiNalo :heart:

Tähtitomu: Vau, nyt näyttää hyvältä! Onnea :flower:

Kyllä taidat mymosa vain olla raskaana, sillä eihän nuo hormonitasot enää jatka nousuaan, jos siellä ei joku kasva ;).

Täällä tänään tuhrua ja menkkoja pelätään. Jos ei kunnon vuotoa tule, niin digiä kehiin viimeistään keskiviikkona!
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
mymosa
Muuta ole viime päivinä tehnytkään kuin googlettanut ja tuulimunassa jatkaa nousuaan.. joku sanoo, että normaali raskauden verran, toinen että hitaammin..

Miten mun pää kestää kasassa pahimmassa tapauksessa vielä parikin viikkoa..
 
mymosa: Siellä näyttää kyllä nousseen aika reippaasti nuo hormonitasot :rolleyes:. Ruskuaispussikin taisi näkyä oikeassa paikassa? Toivotaan, ettei sinun paria viikkoa tarvitse olla epätietoisuudessa! Toivotaan myös, että kaikki on hyvin =). Tsemppiä huomiselle!
 
mymosa
Huomenna selvii miten on käynyt hcg tasolle, viimeks oli 159 ja tosiaan ruskuaispussi näkyi, mutta on kyllä muutenkin vielä alussa (14.1 (kp29) oli r-testi negaa vielä, mun pohdinnan tuloksena ovis olis voinut olla 13.1)
 
  • Tykkää
Reactions: Näkymätön
Tähtitomu No huh huh! Sinä todellakin oot plussasi ansainnut! Ja tällä kertaa loppuun asti mennään, eiköstä juu..Minä en vieläkään kykene ajattelemaan, että meille olisi kesän lopussa tulossa vauva. Vaikka ollaankin jo päästy ns. "turvallisemmille" viikoille. Nyt kun raskaudesta on alettu kertoa ihmisille niin puhun vaan et JOS meille tulee vauva. Huomenna on edessä np-ultra ja meinaan jo nyt pyörtyä tästä jännityksen määrästä!
 
Hei himotestaajat! Yks himotestaaja täällä kyselee et tuleeko noihi davidin r-testeihi helposti viivanpaikkoi? Toine kysymys et mikä olis sellane halpa ja hyvä r-testi :D. Mulla sattuu olee davideja ja yks rfsu :D niistä kuullu pelkkää huonoa.
 
mymosa Hyvältä kuulostaa! Onnea! :)

ponityttö Pregcheckit on hyviä ja halpoja testejä. Niitä myyvät esim. Citymarketit ja Prismat. Sitä saa sekä liuskoina (2 kpl/pakkaus) ja puikkoina (1 kpl/pakkaus). Mun kokemukseni mukaan Davideihin tulee herkästi sellanen harmaa viivanpaikka, etenkin testiajan jälkeen.
 
Onnea mymosa!! Se ultra ois varmasti paras tehdä rv6+ jotta alkio näkyisi ja syke siis myös. Mä oon joutunu kahdessa aiemmassa raskaudessa pettyy rv 6+3 kun näkyi vain ruskuaispussi.. ja silti molemmat näistä syntyi viikon ja kaks viikkoa etuajassa ja normikokoisina. Ja olevinaan tiesin hedelmöitysajankin aika tarkkaan. Mutta monella näkyy jo noilla viikoilla sykekin. Mutta jos yhtää helpottas sun pelkoja. Niin toivon että siellä pieni on paikallaan, ja varmasti onkin, ja kasvaa 9kk masussa <3. Tuuthan infoo? Halit ja onnea vielä =)
 

Yhteistyössä