Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

nelHM Tuo on se aiemmin jo parjaamani Olivon testi. Ei se jäänyt viivan paikaksi, vaan ihan värillinen viivahan siihen tuli. Tämä on vain niin hämmentävää, kun oli niitä haamuja ja yksi melko vahva plussa, mutta sitten viiva lähti vaaleneen ja torstaina digi sanoi, ettei raskaana. Lauantaina tuli yhdellä vessakäynnillä vähän tuhrua paperiin ja luulin, että täti tulee, mutta vuotoa ei sitten tullut enempää ennen kuin tänä iltana. Tädin siis piti tulla perjantaina. Ostin tuon testin varmistaakseni, että en ole raskaana ja siltähän se vaikuttaa, mutta miten se viiva yhtäkkiä vahvistuikin?! Olo on kuin lumiukolla... Olen ihan pihalla.

Jos siinä ei punasta ois niin tuo testiviiva ei näkyis vaaleenpana. Ihan niinkun tuo kontrolliviivakin näkyy vaaleena. Kuvan muokkausohjelmassa on ihan kohta käänteisväri.

nuo pergcheck testit on ollu hyviä ja halpoja. siinä kolmen euron paikkeilla prismoissa ja cittareissa. Meilläpäin myös s-marketissa.

Tähtitomu, mullakin sulatettiin viimeksi 3-päiväinen, mutta oli siirrettäessä 4-päiväinen 10-soluinen morula. Tiedätkö sä luokitusta ja solumäärää siirrettäessä? Sori kyselyikä. :D Pyörii vaan oma siirto mielessä. Huomenna tai keskiviikkona siirretään taas, riippuu vähän siitä selviääkö se yksi 3-päiväinen vai täytyykö sulattaa joku vanhemmista.

Hydrangea Soluja oli vaan 6 kun oli menttäny kaks solua sulatuksessa. Mutta oli kutienkin sitten alkanu jo kiinteytä. Luokituksesta en kyllä mee takuuseen mutta sillä ei kuulemma sinänsä oo väliä kun se arvioidaan vaan ulkonäön perusteella joten on sinänsä aika turha.
Niin ja nythän tolle tehtiin kuorenavaus.

Lumihippu, en vielä oota onnitteluja vastaan :D oon tässä kokoenu samanmoisilla viivoilla niiiin monta kemiallista (5), että en usko tuota viivaa todeksi ennen kun ens viikolla jos se vielä näkyy.

Viimeksi muokattu:
Tähtitomu, jep. Mullakin alkio menetti yhden solun (oli siis 7-soluinen), mutta oli jakautunut vielä ennen siirtoa. Siksi jo 10-soluinen siirrettäessä. Ei silti tärpännyt. Luokitus tosin vaan 1.5, mutta eipä se kai kaikkea kerro. Toivottavasti sulla pikkuinen pysyisi matkassa. :)

Minä urpo kyselen vielä ovulaatiosta. . Helpompaa ois kun tikuttas mutta vamaan jo myöhäistä. Mut teillä ketkä tikutatte, tuleeko plussa sillon kun limat isot vai sillon kun eniten sattuu munasarjoihin vai onks molemmat yhtäaikaa? Mä veikkaan että ovis ois ollu eilen kun tuli oikeen kunnon kipupiikki muniksiin ja muutenkin jomotteli (tai toiseen) limojakin oli ja lämmöt iha alhaalla. Tänään aamulla lämmöt koholla jo mutta limoja tulee edelleen vähän. Tiiä sit millo se on. Iha dpo laskemisen kannalta ois hyvä tietää. Vaikka mä lupasin etten ees niitä ala laskee nyt vaan annan mennä kaiken miettimättä.. eipä onnaa!

Viimeksi muokattu:
Mymosa: kyllä mä luulen että sä vaan oot ihan raskaana =). Todella hienosti vahvistuu viiva ja digissä vkot kasvaa.. onhan niitä naisia keillä vuotaa vaikka millasta vuotoa iha useamman kuukauden tarkoittamatta että raskaus epäonnistuu.

• Tykkää
Reactions: Mariah33
Tähtitomu Mahtavasti vahvistuu viivanen! :) :heart: Tarrasukkia ihan hulluna sinne lähetän!!

mymosa Etköhän sinä nyt vaan ole tukevasti raskaana! :) Menkathan voi tunnetusti tulla siitä huolimatta.

Vauvapölyä hurrrrjasti tänne kaikille!!!! :heart:

MiNalo rv 12+3

Yhteistyössä