Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

oioi! Kiitos vastanneille ja onnitteluista! :), kävin tosiaan terveyskeskuksessakin näyttämässä kuvaa kun tiedän että he eivät suostu tekemään veritestiä tms. Ja nyt oli todistusaineistoakin mukana kuvana!;D Yksi km takan alkuvuonna, ja silloin en kuvaa testistä ottanut kun haamu tuli ja menin terkkariin ja sanoivat suoraan tosiaan että jos plussa tuli plussa se on. Noh, se meni sitten 6+2 kesken . Toivotaan että tää jatkuis loppuun asti:)
 
oioi! Kiitos vastanneille ja onnitteluista! :), kävin tosiaan terveyskeskuksessakin näyttämässä kuvaa kun tiedän että he eivät suostu tekemään veritestiä tms. Ja nyt oli todistusaineistoakin mukana kuvana!;D Yksi km takan alkuvuonna, ja silloin en kuvaa testistä ottanut kun haamu tuli ja menin terkkariin ja sanoivat suoraan tosiaan että jos plussa tuli plussa se on. Noh, se meni sitten 6+2 kesken . Toivotaan että tää jatkuis loppuun asti:)
Toivotaan kovasti!! Onnea tulevaan :)
 
Miekin varmaa tekisin, mut äkkiseltään laskettuna oon tehnyt nyt jo 6 testiä ja kaikki olleet enemmän tai vähemmän hyvin epämääräisiä :D

Tosin nyt on vasta menossa kp 25-26 / 30-32 (tarkkaa en osaa sanoa kun joskus saattaa hyvinkin heittää päivällä - parilla! :D

Ens viikolla sitten ;) Mie tuun kertoo uutiset, oli ne sit mitkä hyvänsä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Menhit
OneMore?

Jee, jospa se siitä!

No oikeest, mie myönnän et eile tuntu taas et varmaa ku meen kaupunkii tänää (jos meen) ni käyn apteekin kautta :D Muaha. Vaikka kuinka piti olla testaamatta. Mutta siis onhan ne menkat kohta jo oven takana jos on tullakseen ;) Mie nii haluisin vaa sellasen ees vähä tummemman viivan vaikka siihe testii?? :heart:
 
OneMore? Toivottavasti viiva vahvistuu ! :) Joka päivä käyn katsomassa että koska tuut kirjottamaan että selvä plussa :D

Itse tein viime viikolla vielä yhden testin ja oli jo selkeä plussa ja kävin sitten antamassa pissanäytteen labraankin ja plussahan se :) Jotenki vaan pelko koko ajan että jos kaikki ei ookaan ok :/ Ensimmäinen neuvola on reilu kahden viikon päästä ja meinasin kysyä että voisko katsoa että onhan siellä jotain kun heillä on ultra laitteet että ei tarvitsis pähkäillä sinne 11-12 viikoille asti kun varhaisultra yksityisellä on niin pirun kallis että ei kiitos :D
 
Niin se taas on, että mun viivanpaikat on hävinneet. Menkkoja siis odotellen. Miksi pitää aina itseään kiusata näillä testeillä? :stick:
Olis se kyl ollu ihme jos raskaana ois oltu, kun ei kyl seksiäkään tässä kuussa ollut nimeksikään. :)
Tässä vielä kuvaa...ylhäällä siis se eilinen ja alhaalla tää päivä. ljU7h6 - Image - Aijaa.com

Alotetaan varmaan tutkimukset tän vuoden puolella. "Yritystä" nyt sit takana tasan kaksi vuotta.
 
Viimeksi muokattu:
Onko normia kun sain ton mun plussan niin et seuraavana päivänä kun uuden testin teen nii ei näy enää niin vahvana?

Muoks. Toisaalta olin juonut aika sikana ennen testiä ja ei ollut ns aamuvirtsasta koska olin koko yön valveilla ja liikenteessä.
 
Viimeksi muokattu:
rinnat kipeytyneet, liekö enteilee kuukautisia.. tämän aamun testi ei taas näyttänyt mitään mä oon ihan ulalla näiden kanssa.. pyllystä tällänen piinailu.. no kaipa se täti kurvaa pian kylään... :headwall: argh.. piinaa!!
 
Ananke voi olla, että oli niin laimeaa ettei siksi näyttänyt yhtä vahvaa. Toinen ei niin kiva vaihtoehto....kemiallinen?
Tee uusitesti vaan. Mulla esim. Aamuvirtsasta ei tuu koskaan yhtä vahvoja viivoja esim. Ovistestiin kuin illalla.
 
onko muilla o testi "näyttänyt" raskautta? :) en oo itse kokeillu mutta monesta paikkaa lukenut et o testi antaa positiivisen jos on paksuna? Itsellä taas karmee yrjöolo täällä.. :X
Hih, mä tein uteliaisuudesta o-testin dpo5 tienoilla ja tuli aika vahva positiivinen. Testin on täytynyt olla viallinen, sillä oikeasti olin jo ovuloinut, ja ei kait raskaus nyt NIIN aikaisin näkyisi missään testissä? (siis kun edes kiinnittyminen ei ole vielä tapahtunut)
 
onko muilla o testi "näyttänyt" raskautta? :) en oo itse kokeillu mutta monesta paikkaa lukenut et o testi antaa positiivisen jos on paksuna? Itsellä taas karmee yrjöolo täällä.. :X
Kyllä vain... Tänään ovisplussa.:) Eilen ei vielä ollut o-plussaa.

Eilen tämmönen r-testiin:
PCGTaG - Image - Aijaa.com

Tänään tämmönen:
ICVulA - Image - Aijaa.com
YNLBb8 - Image - Aijaa.com

Onko tuo vahvistunut?
Eilen ja tänään tehdyt testit ihan parin tunnin pissasta.
 
Ymrc3d - Image - Aijaa.com

Näkeekö teistä kukaan muu tässä kuvassa tooosi haaleeta toista viivaa?? Laitoin kuvaan käänteiset värin, jotta se hahmottuu edes vähän :D Laitan huomenna uuden kuvan kun kerkeän.. Sörkin tota muuten vahingossa kynnelläni, jonka vuoks toi yks kohta toisen viivan kohdalla on rikki.. :(

Kattelin tota testiä ni vajaassa 5 minuutissa siihen tuli toinen, tosi haalee viiva. Mut kuvatessa siitä ei saanu selvää ollenkaan, jonka vuoks laitoin ton käänteisen värisysteemin tohon.
 

Yhteistyössä