Toivotaan kovasti!! Onnea tulevaanoioi! Kiitos vastanneille ja onnitteluista! , kävin tosiaan terveyskeskuksessakin näyttämässä kuvaa kun tiedän että he eivät suostu tekemään veritestiä tms. Ja nyt oli todistusaineistoakin mukana kuvana!;D Yksi km takan alkuvuonna, ja silloin en kuvaa testistä ottanut kun haamu tuli ja menin terkkariin ja sanoivat suoraan tosiaan että jos plussa tuli plussa se on. Noh, se meni sitten 6+2 kesken . Toivotaan että tää jatkuis loppuun asti
Hih, mä tein uteliaisuudesta o-testin dpo5 tienoilla ja tuli aika vahva positiivinen. Testin on täytynyt olla viallinen, sillä oikeasti olin jo ovuloinut, ja ei kait raskaus nyt NIIN aikaisin näkyisi missään testissä? (siis kun edes kiinnittyminen ei ole vielä tapahtunut)onko muilla o testi "näyttänyt" raskautta? en oo itse kokeillu mutta monesta paikkaa lukenut et o testi antaa positiivisen jos on paksuna? Itsellä taas karmee yrjöolo täällä.. :X
Kyllä vain... Tänään ovisplussa. Eilen ei vielä ollut o-plussaa.onko muilla o testi "näyttänyt" raskautta? en oo itse kokeillu mutta monesta paikkaa lukenut et o testi antaa positiivisen jos on paksuna? Itsellä taas karmee yrjöolo täällä.. :X