Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Kyllä mie tos alemmassa kuvassa olin jotain näkevinäni :D Miullakin näkyi tosi himmeesti joku mystinen toinen viiva kaikissa testeissä, mut heitin ne nyt roskiin jo kun luovutin niiden kyttäämisten kanssa :D

Mutta kyllä tuossa jotain näyttäisi olevan mahdollisesti :D
 
Yönenkeli: Joo, en vielä uskalla tulla.. Mutta eiköhän tästä kun tämän uskoo todeksi!:heart: Viiva oli ainakin tänään huomattavasti vahventunut, mutta silti pelottaa kaikki vielä..

Ansku89: Mulla olis "vasta" 25.04 LA. :) Onko siellä paljon oireita??

Onemore? Varovaiset onnittelut! Toivottavasti viiva vahvistuu:heart: Mikä dpo sulla nyt on menossa?

Heilanga: Minä nään molemmissa haamulaiset! Jopa punaväriä, toivottavasti vahvistuu!!:heart:
 
smooth nyt on kp29/32 jos kierto ei veny. Dpo olis vissiin 10....
yemina mä itseasiassa muokkasin kuvaa niin, et värit vahvistuu ja kyllä siellä jotain väriäkin tosiaan vilkku. Oon kyllä vielä sillä kannalla, että raskaana ei olla. Pc on meinaan mulle näyttänyt oviksenkin plussana. Täällä jossain on siitä kuvakin ja juttua. :)
 
Tässä olis tämän aamuinen testi, r3lA6N - Image - Aijaa.com. Onko riittävästi vahvistunut vai voiko vieläkin olla mahdollisuus kemialliseen?! Edellispäivänä viiva näytti tältä 2NSkEG - Image - Aijaa.com.

Itsellä koko ajan pelko persiissä, että täti sieltä kurvaa paikalle(sen pitäisikin näinä päivinä tulla, mikäli en olisi raskaana) ja se stressaa nyt kovin vaikka ei saisi... Mutta minkäs teet:ashamed:
 
smooth nyt on kp29/32 jos kierto ei veny. Dpo olis vissiin 10....
yemina mä itseasiassa muokkasin kuvaa niin, et värit vahvistuu ja kyllä siellä jotain väriäkin tosiaan vilkku. Oon kyllä vielä sillä kannalla, että raskaana ei olla. Pc on meinaan mulle näyttänyt oviksenkin plussana. Täällä jossain on siitä kuvakin ja juttua. :)
Juu eli aika jännittävät paikat jo. Miulla pitäs vasta ens viikonloppuna alkaa menkat, tarkkaa en kyl osaa sanoa ku kumminkin kierto joskus heittää päivällä - parilla ja en muistanu edellisiäkään merkata ylös :/
 
Eu2jJf - Image - Aijaa.com

Taustaillessa mennyt taas alkukiertomut nyt kp23/28 joten johan se on aika testailla :)
Ei taida vaan taaskaan näkyä muuta kun viivan paikka?! Mie en saa kuvia itse muokattava ollenkaan :|
yeminan testi on ainakin vahvistunut ja tuohan on jo vanha plussa :heart:

Kuva siis ihan testiajalla otettu....
 
Viimeksi muokattu:
Hitsi ku noista kuvista saa niin huonosti selkoa, mut suunnilleen tuollaisena se miunkin testi näkyi :O Kaikissa kolmessa merkissä.. Ei miulla väriä siinä ollu ainakaan miten olisin ite huomannut, en näe tosta kuvasta onko tuossakaan väriä?
 
No kun minusta mulla testiajalla ehkä 5min kohdalla siinä näkyi hetken hento vaalean punainen viiva, kun oikein "säikähdin" että herrajumala siinä näkyy oikeesti jotain, vaaleni sit tuollaiseksi testiajan lopussa ja nyt kuivuneessa testissä ei näy enää yhtään mitään :(
 
Mun piti olla testaamatta... Kp 25/dpo 10 nyt...
Edellisessä keskenmenneessä tuli selkeä haamu, jopa plussaksi laskettava jo dpo 9...
Tänään miehelle valittelin menkkaoloa ja, et tuskinpa tässä kierros plussaan... Yhyyh, mä haluun vauvan. No mies, et no TESTAA... Nyt hätähousuili mies.
Mulla ei sormet syyhyttäny yhtään testien kimppuun.


PCGTaG - Image - Aijaa.com <-- Tommonen päiväpissasta. Parin tunnin pidättely.
Tuo kuva tämän päiväsestä otettu testiajan sisällä. Testi oli hetken taskussa, kun meinas hitto lapset yllättää, kun aloin kuvaamaan. Mut kymmenen minuutin sisällä pissassa uittamisesta otettu kuva.

Sit piti kuvaa selkee vanha nega ja sit tämän päivänen yhdessä...
Kyllähän noissa eroa on.
Ikuna en oo tuolla testillä saanu kyl kameran tallentavaa viivanpaikkaa, enkä edes silmin nähtävää.
Mut siis vielä tää kuva
BcrKml - Image - Aijaa.com
Tuo kuva kahdesta testistä (tuo vanha nega) ja tämän päivänen on otettu kuivuneista testeistä.
Näkyykö tuossa mitään?
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ ja lintetsa
Eu2jJf - Image - Aijaa.com

Taustaillessa mennyt taas alkukiertomut nyt kp23/28 joten johan se on aika testailla :)
Ei taida vaan taaskaan näkyä muuta kun viivan paikka?! Mie en saa kuvia itse muokattava ollenkaan :|
yeminan testi on ainakin vahvistunut ja tuohan on jo vanha plussa :heart:

Kuva siis ihan testiajalla otettu....
Pikkasen muokattuna..

..ja punaviivasen alkuhan siellä kurkistelee siullahin - vahvistumista!:heart:
 
Mun piti olla testaamatta... Kp 25/dpo 10 nyt...
Edellisessä keskenmenneessä tuli selkeä haamu, jopa plussaksi laskettava jo dpo 9...
Tänään miehelle valittelin menkkaoloa ja, et tuskinpa tässä kierros plussaan... Yhyyh, mä haluun vauvan. No mies, et no TESTAA... Nyt hätähousuili mies.
Mulla ei sormet syyhyttäny yhtään testien kimppuun.


PCGTaG - Image - Aijaa.com <-- Tommonen päiväpissasta. Parin tunnin pidättely.
Tuo kuva tämän päiväsestä otettu testiajan sisällä. Testi oli hetken taskussa, kun meinas hitto lapset yllättää, kun aloin kuvaamaan. Mut kymmenen minuutin sisällä pissassa uittamisesta otettu kuva.

Sit piti kuvaa selkee vanha nega ja sit tämän päivänen yhdessä...
Kyllähän noissa eroa on.
Ikuna en oo tuolla testillä saanu kyl kameran tallentavaa viivanpaikkaa, enkä edes silmin nähtävää.
Mut siis vielä tää kuva
BcrKml - Image - Aijaa.com
Tuo kuva kahdesta testistä (tuo vanha nega) ja tämän päivänen on otettu kuivuneista testeistä.
Näkyykö tuossa mitään?

Onpa monta tärpin alkua tänään - siunhin viivaselle vahvistumisita!!!:wave::heart:
 

Yhteistyössä