Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tää on vaan niin ihana ketju. Käyn täällä vieläkin viikoittain katsomassa ja jännäämässä muiden kuvia :)
Itse odottelin yli 2 vuotta ennenkuin sain edes jotain kuvattavaa ja sitten kun sain, en silti laittanut niitä tänne. Mutta nytpä laitan, vaikka nyt mennään jo viikolla 20.

Testejä on tullu tehtyä vuosien varrella kymmeniä, satoja??
Ja ihan ykkönen on Pregcheck, halpa ja luotettava. Nytkin ne näytti plussaa, kun esim. David10 vielä haamuili. En ole saanu PC:llä turhia haamuja(ei edes roskishaamuja). Tästä ensimmäiset haamut tulivat n. Dpo 8-9, mutta niitä en kameraan asti saanut. Huomasin myös saman kuin jotkut muut, aamupissi ei olekkaan se vahvin, iltapäivällä tuli usein vahvempi viiva kuin aamulla(olin siis ihan järjetön testailija).
Ja en tiedä ajatteleeko joku samalla logiikalla kuin minä eli jos testi on vähän märempi, siinä on enemmän hcg:tä ja näyttää paremmin? Mutta menipä ihan päinvastoin, jos testi oli liian märkä näytti huonommin, jotkut apteekista ostetut testit jopa ihan negaa.

M5h707 - Image - Aijaa.com

Tuossa osa mun testeistä. Oli helpompi vertailla kun pisti vaan joka toisen päivän testit riviin. rv 5+3 tein myös digin, joka näytti 3+. Sen jälkeen hiukan rauhotuin. Davidin testejä en viitsinyt edes kuvata, niitä tein samaan tahtiin, mutta edes rv 5 ei tullut tasavahvoja viivoja.

Jään taas odottelemaan muiden testejä innolla ja kovasti punaväriä kaikille :)
 
Viimeksi muokattu:
Mitähän tässä pitäisi nyt uskoa? Itse olen tosiaan testaillut tässä viikon varmaan. Tänä keskiviikkona tuli Apteekin omaan viiva ja eilen Pregchekiin haamu. Viivat olivat samanlaisia kuin Viimeinkin:in dpo11 ja Fujinin dpo11/12. (Kiitos muuten kuvista!) Mutta tänään terveyskeskuksen testi oli kuulemma negatiivinen. Kumpaakohan tässä nyt sitten uskois:Itse tehtyjä testejä, vaistoa ja oireita(?) vai terveyskeskuksen testiä mitä en ole itse edes nähnyt? En löytänyt oikein mitään keskusteluakaan aiheesta, kuin herkkiä nuo tk:n testit esim. on. Sanottiin kyllä tk:ssa että aika epätodennäköistä että raskaana olisin, mutta pitäisi kuitenkin odottaa syyskuuhun asti ja katsoa sitten...mutta on jotenkin niin semmonen olo että olisin raskaana, raastava epätietoisuus iskee jälleen :'(

Ja pakko sanoa että kyseenalaistan senki takia tk:n koska sieltä olen aina niin p*skaa palvelua saanut. Tai ehkä on vain ollut kemiallinen:ashamed:
 
Eli täällä ois nyt tämmönen tilanne, että oviksen testailin tuohon ma-ti:lle. Eli dpo on nyt 4-5, eilen illasta lähtien vatsaa on välillä "kouristanut" ja nännit ovat olleet todella kipeät ja punakat. Aikaisemmin vaikka oireita olen muka ollut tuntevinani niin rinnat eivät ikinä ole olleet kipeät ja tämä rintojen/nännien kipu ei kyllä ole nyt mielikuvituksen tuotetta. Kuitenkin dpo on vasta 4-5 joten onko edes mahdollista vielä tuntea raskauden oireita. Voisiko nyt olla tapahtunut jo kiinnittyminen? Vai onko kiinnittyminen tai raskausoireiden tunteminen edes tässä vaiheessa vielä mahdollista? :)
 
Miun tämän aamusessa testissä näky nyt sit kumminkin taas tooosi haalea viiva, se varmaan on tosiaan se viivanpaikka vaan kuten joku aiemmin toteskin.. Ostin tänää apteekista sellasia testejä, joiden herkkyys on 10 mIU/ml, onkohan tuo sit tosi herkkä :D
 
Noi herkät testi ei oikeesti kyllä oo herkkiä muussa kun väärissä plussissa ja viivanpaikoissa. Ja noi 25mIU/ml testit antaa nopeemmin vanhyvan plussan kun herkkikset näyttää vielä tosi hailuraa.

muokattu lukema oikeeks :)
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitomu;28863778:
Noi herkät testi ei oikeesti kyllä oo herkkiä muussa kun väärissä plussissa ja viivanpaikoissa. Ja noi 28mIU/ml testit antaa nopeemmin vanhyvan plussan kun herkkikset näyttää vielä tosi hailuraa.
Hmmh :( No miulla on nyt kaks tollasta ja postissa tulee ens viikolla toiset testit, jotka on herkkyydeltään 25 mIU/ml.. Niitä tuleekii sitten 10 et eiköhän näillä pärjää jo :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitomu;28863897:
ja totuttuun tapaan kysymys kuuluu.. näkyykö mitään? :D




ja muokattuna


Kyllä mie tossa ylemmässä testissä, muokkaamattomassa kuvassa jotain olin näkevinäni :D Mut en kyllä väriä näe, mut miulla näkyy myös noin. Näkyi apteekin omissa testeissä ja sit ainakin tossa tämän aamusessa liuskassa, tosta toisesta liuskasta en saa enää selvää ku raapasin sitä kynnelläni jotenkin :D
 
Fenrir- Ootko testaillu tänään uudestaan?
Käsittääkseni ne terkkarin testit ei oo mitenkään herkkiä. Mä en ole ainakaan saanu pregcheckillä tai apteekin omalla yhtään turhia haamuja. Apteekin oma reagoi vasta muutenkin myöhemmin kuin pregcheck. Tuo munkin Dpo 11 on jo kuivunu tuossa kuvassa eli aikarajan sisällä oli haaleempi.
Väittäisin, että sulla oli kemiallinen tai sit sitä ihan itseänsä :heart:
Uutta testiä vaan kehiin!!
 
nyt tuohon tikkuun taas muutaman minutin jälkeen tuli viiva.. viivanpaikka? mikä.. häh.. harmi kun en saa kuvaa.. huoh.. ihan kuin siinä olisi VÄHÄN väriäkin, mutta enpä mene vannomaan..
Kuulemma joissakin testeissä viivanpaikka tulee testin kuivuttua, toisissa ei.. Miulla näkyy sellanen tooosi haalee (harmaa???) viiva apteekin omissa ja noissa liuskoissa.. Kai se voi sit tulla useampiin eri merkkeihin :(

Huomen aamulla testaan tolla herkällä.. Jos siihen ei tuu mitään VARMASTI testausajan sisällä, ni mie en enää testaa IKINÄ :D
 
Tinttu85- En tiedä(muista)sun historiaa, mutta itse tein aikoinaan noita ovistestejä joka kierrossa. Ikinä en saanut kunnon plussaa niihin ja silti tärppäsi lopuksi jo kp 10-11 paikkeilla(kierto aina 28). Niin kävi myös tässä raskaudessa, ainoa mahdollisuus tärppiin oli kp 11 ja silloinhan ovis saattoi olla jo lopuillaan. Eikös nuo testit reagoi 24-48h ennen ovista? Eli mulla olisi tärppikierroissa ovistestit näyttäneet plussaa jo kp 8-9... Enkä tosiaan tehnyt ovistestejä kuin alkaen joskus kp 11-12, kun niin 100 varmuudella toitotetaan, että oviksesta menkkoihin on aina se 14 päivää, ei ainakaan mulla....

Siis pointteja oli muuten kaksi, sä ovuloit aikaisin tai sit näköjään vahvistuvat ovis-viivat kertoo siitä itsestään :) Toivotaan jälkimmäistä <3

Ja vielä *muoks, mulla ei ainakaan ovistestit kohonneet mitenkään tasaisesti niinku r-testit. Eli saattoi nousta ja laskea pitkin kiertoa ihan miten sattuu. Mutta mulla saattoikin olla jotain vikaa, kun yli 2v. meni tähän nykyiseen tärppiin...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tinttu85
Kierto on mulla 27-28, aika vakiintunut tohon 27 päivään nyt 2 viimeistä kiertoa. Tein ekan testin kp 11... Samasta syystä kuin sinä :D Ovistestit tosiaan näyttää plussaa 24-48h ennen varsinaista ovista...
Toivotaan, että ois jälkimmäistä ;)
 
Huoh.. Teinpä sit tänä aamuna testin kp 24-25/ 30-32 ja taas siihen tuli toooosi haalea viiva, ihan minimaalinen :D Eli viimesenä 3:na päivänä tullut testeihin tollanen viiva, miun mielestä tuo nyt kyllä jo hahmottui alle 10 min (testissä sanottiin että älä tulkitse enää 10 min testinteon jälkeen). Eka testi siis keskiviikkona oli apteekin oma, toinen oli noita liuskoja netistä ja toi kolmas oli nyt First Signal kasettitesti.

Saa nähdä tummentuisko se ens viikolla, tai sitten se on just vaan se kuuluisa viivanpaikka :(
 
Viimeksi muokattu:
Edelleen kyllä ihme oireita on, alavatsakipua, joskus nivusissa asti(??), väsymystä ja ruokahaluttomuutta. Kuumottaa, iho rasvoittuu normaalia nopeammin (en tajua, tuskin on raskausoire tai mikään, mutta ei normaalia minulla olen kuivaihoinen). Jatkuva pissahätä jne..

Voihan se olla että kuvittelen nyt kaiken liittyvän mahdolliseen raskauteen :D
 

Yhteistyössä