Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

CArolina.. joko se on raskaus tai sitten varhainen km.. :S ne on ikäviä.. mutta testaile uusiks joku pvä :D itse toivoisin että sais ne viivat siihen testiin kanssa.. mutta eipä oo onneks testejäkään.. huomenna kait tulevat postissa.. alkaa vaan oireet olla turhan tätiä enteilevät.. :(
 
Kertokaas jos jollakin olis tietoa olis.. Jos oletetaan että kiinnittyminen tapahtuu tänään. Ei siis lasketa mitään oviksi sun muita vaan tänään on se päivän kun alkio tarraa kiinni. Montako päivää tarttis kärvistellä, että mahdollisesti/varmasti näkyis edes haamuna 25 mIU/ml hCG testissä?
 
CArolina.. joko se on raskaus tai sitten varhainen km.. :S ne on ikäviä.. mutta testaile uusiks joku pvä :D itse toivoisin että sais ne viivat siihen testiin kanssa.. mutta eipä oo onneks testejäkään.. huomenna kait tulevat postissa.. alkaa vaan oireet olla turhan tätiä enteilevät.. :(
Millon pitäis menkat alkaa? Oon varmasti siis kysynyt tätä aiemminkin, mutta en muista :D Ja mietin miksi mies sanoo et oon huonomuistinen.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitomu;28855967:
Kertokaas jos jollakin olis tietoa olis.. Jos oletetaan että kiinnittyminen tapahtuu tänään. Ei siis lasketa mitään oviksi sun muita vaan tänään on se päivän kun alkio tarraa kiinni. Montako päivää tarttis kärvistellä, että mahdollisesti/varmasti näkyis edes haamuna 25 mIU/ml hCG testissä?
jollain on vissiin mennyt vain neljäkin pvää.. hetihän se alkaa Hcg:ta muodostamaan.. mutta kai se hieman riippuu.. ehkä viikon päästä pitäis näkyä? :O
 
mikä mua vaivaa.. en taida olla paksuna.. tuntuu et kaikki oireet kadonnut.. en oo syönyt juuri mtn tänään kun ei vaan maistu.. enkä oo enää pissallakaan rampannut koko ajan niinku muutamina aikaisempina päivinä.. ja se eilinen kova kipuilu.. :( nyyh.. noh.. ootellaan taas..
 
Jospa ne oireet sieltä vielä tulee :D Heh. Itelläni eilen oli rauhallisempi päivä pissalla ravaamista lukuunottamatta. Tänään koskee masua enemmän (just sellasta kun menkat alkais tyyliin huomenna tai ylihuomenna, vaikkeivät varmasti vielä kyllä ala tai sitten olisi kierto tosi pahasti sekaisin :D ) ja ilmaa on ihan sikana, hävettääkin jo :D
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitomu;28855967:
Kertokaas jos jollakin olis tietoa olis.. Jos oletetaan että kiinnittyminen tapahtuu tänään. Ei siis lasketa mitään oviksi sun muita vaan tänään on se päivän kun alkio tarraa kiinni. Montako päivää tarttis kärvistellä, että mahdollisesti/varmasti näkyis edes haamuna 25 mIU/ml hCG testissä?
Noista paljon lukenutkin ulkolaisilta sivustoilta ja..

..siellä sanottiin että: 5-7vrk (verikoe 3-4vrk)ja kotitesti näyttää haamuista tai selvempää plussaa - riippuu aivan HCG:n nousun nopeudesta ihan siinä ennen kierron loppua.

Plop Plop+++++++:):heart:

Ps. Minulla taisi mennä -09 raskaudessa näin: uskon kiinnittymisen olleen dpo9(vahvat oireet alkoi sen jälkeen heti)ja testi näytti plussaa dpo13

Tuossapa vielä laskuri:
Implantation Calculator - When Is Implantation Likely To Occur? | Countdown to Pregnancy

Sinne voi syöttää oviksen/viim. kuukautisten alkamispäivän.
Näyttää, milloin mahdollinen kiinnittyminen tapahtuu ja mikä päivä näkyisi testissä.

Tuon laskurin mukaan menisi kiinnittymisestä se max.4vrk kun näkyisi positiivisena testissä..
 
Viimeksi muokattu:
kiitokset vastauksista. Tämä ois nyt sit niinku 5.päivä päivästä jolloin oletan kiinnittymisen tapahtuneen (meille siis tehty pakastealkionsiirto). Enpä taida vielä uskaltaa testailla kun ei noita olojakaan oikein oo muuta kun menkat alkaa just meininki :/
 
Noista paljon lukenutkin ulkolaisilta sivustoilta ja..

..siellä sanottiin että: 5-7vrk (verikoe 3-4vrk)ja kotitesti näyttää haamuista tai selvempää plussaa - riippuu aivan HCG:n nousun nopeudesta ihan siinä ennen kierron loppua.

Plop Plop+++++++:):heart:

Ps. Minulla taisi mennä -09 raskaudessa näin: uskon kiinnittymisen olleen dpo9(vahvat oireet alkoi sen jälkeen heti)ja testi näytti plussaa dpo13

Tuossapa vielä laskuri:
Implantation Calculator - When Is Implantation Likely To Occur? | Countdown to Pregnancy

Sinne voi syöttää oviksen/viim. kuukautisten alkamispäivän.
Näyttää, milloin mahdollinen kiinnittyminen tapahtuu ja mikä päivä näkyisi testissä.

Tuon laskurin mukaan menisi kiinnittymisestä se max.4vrk kun näkyisi positiivisena testissä..

Eli ton mukaan miun kannattas testailla vasta 18-19 pv.. HUOH, onpa pitkä aika :D
 
Moi!
Osaisko joku tulkita näkyykö tossa mitään? Mä olin näkevinäni viivanpaikan..? Nyt menossa kp 25/26-28..maanantaista lähtien tuhruttanu (ei normaalia mulle),yleensä vaan paria päivää ennen menkkoja tullu pientä tuhrua. Missä vika? Yritys on siis käynnissä et ei haittaa vaikka plussaa meinis mut nää "vuodot" on omituisia :O

MUOKS Oishan se kuvaki hyvä laittaa :D

2Ea7Lz - Image - Aijaa.com
 
Eihän noi testit vissiin oo enää luotettavia sen vaikutusajan jälkeen?? Avasin äsken noi molemmat apteekin omat testit jotka tein, ja niissä näkyy haalean haalea haamu :D Voi v. tämän sen just tästä vaan saa että alkaa ressaamaan oikein toden teolla :D
 
Mutta arvatkaas mitä.. tuohon testiin tulikin toinen viiva.. haamujen haamu, mutta sitä en kuvittele! APUA :D siis tulin kotiin, lootassa oli tilaamani testit, noh hätähousuna tietty heti repiin paketti auki ja väkisin väänsin tunnin rakossa olleet pikku lirut kuppiin ja dippaileen.. eka se oli ihan vaan NEGA!! paketissa luki et ainakin 5-10minsaa pitää oottaa et on VARMA NEGA.. kävin koiruuden kanssa lenkillä ja sillä välin siihen tuli viiva.. MIETTIKÄÄ VIIVA :D uuh.. aamupissasta uusintaa :D ja menkkoihin olis tosiaan vielä viikko..
 
  • Tykkää
Reactions: smooth

Yhteistyössä