Millon pitäis menkat alkaa? Oon varmasti siis kysynyt tätä aiemminkin, mutta en muista Ja mietin miksi mies sanoo et oon huonomuistinen.....CArolina.. joko se on raskaus tai sitten varhainen km.. :S ne on ikäviä.. mutta testaile uusiks joku pvä itse toivoisin että sais ne viivat siihen testiin kanssa.. mutta eipä oo onneks testejäkään.. huomenna kait tulevat postissa.. alkaa vaan oireet olla turhan tätiä enteilevät..
jollain on vissiin mennyt vain neljäkin pvää.. hetihän se alkaa Hcg:ta muodostamaan.. mutta kai se hieman riippuu.. ehkä viikon päästä pitäis näkyä? :OAlkuperäinen kirjoittaja Tähtitomu;28855967:Kertokaas jos jollakin olis tietoa olis.. Jos oletetaan että kiinnittyminen tapahtuu tänään. Ei siis lasketa mitään oviksi sun muita vaan tänään on se päivän kun alkio tarraa kiinni. Montako päivää tarttis kärvistellä, että mahdollisesti/varmasti näkyis edes haamuna 25 mIU/ml hCG testissä?
Tikkuhan on sulla tossa väärinpäin? Näyttäis siltä tosiaan että testi viiva vahvempi ku kontrolli eli eiköhän se ovis silloin oo ollut!olin edellisel sivul laitattun linkin kuvaan kattosko sitä joku et oliko ovis siin. viivat haaleni sen jälkeen heti seuraavana päivänä
Noista paljon lukenutkin ulkolaisilta sivustoilta ja..Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitomu;28855967:Kertokaas jos jollakin olis tietoa olis.. Jos oletetaan että kiinnittyminen tapahtuu tänään. Ei siis lasketa mitään oviksi sun muita vaan tänään on se päivän kun alkio tarraa kiinni. Montako päivää tarttis kärvistellä, että mahdollisesti/varmasti näkyis edes haamuna 25 mIU/ml hCG testissä?
Noista paljon lukenutkin ulkolaisilta sivustoilta ja..
..siellä sanottiin että: 5-7vrk (verikoe 3-4vrk)ja kotitesti näyttää haamuista tai selvempää plussaa - riippuu aivan HCG:n nousun nopeudesta ihan siinä ennen kierron loppua.
Plop Plop+++++++:heart:
Ps. Minulla taisi mennä -09 raskaudessa näin: uskon kiinnittymisen olleen dpo9(vahvat oireet alkoi sen jälkeen heti)ja testi näytti plussaa dpo13
Tuossapa vielä laskuri:
Implantation Calculator - When Is Implantation Likely To Occur? | Countdown to Pregnancy
Sinne voi syöttää oviksen/viim. kuukautisten alkamispäivän.
Näyttää, milloin mahdollinen kiinnittyminen tapahtuu ja mikä päivä näkyisi testissä.
Tuon laskurin mukaan menisi kiinnittymisestä se max.4vrk kun näkyisi positiivisena testissä..
Eli ton mukaan miun kannattas testailla vasta 18-19 pv.. HUOH, onpa pitkä aika
En tiedä Ku ite tosi vaikea ees laskea mitään tarkkoja päiviä tai tietää, ku en ovista tikuttanut ja kun ed. menkoista ei varmaa tietoa. Alkamisesta siis..Argh.. mitä ihmettä.. tuon mukaan mulla olis TÄNÄÄN kiinnittymispvä.. eli dbo9 onkohan toi ihan sekanen vehe? :O