vierailija
Kandee selata eri streameja youtubessa. Saattaa löytyä oikea, ilman laatikkoa päällä
Ootko kuullu sellaasesta ku eri kielet?Miks muuten kaikki kirjottaa Miss Universum? Kisathan on UNIVERSE
Mulla ei näkynyt se jota joku suositteli mutta toinen näkyy.Kandee selata eri streameja youtubessa. Saattaa löytyä oikea, ilman laatikkoa päällä
Mä en jaksa kattella. Toivon, että joku laittaas tähän ketjuun linkin ja se menis läpi.Kandee selata eri streameja youtubessa. Saattaa löytyä oikea, ilman laatikkoa päällä
Minkä nimiseltä kanavalta löytyisi?Kandee selata eri streameja youtubessa. Saattaa löytyä oikea, ilman laatikkoa päällä
Ehkä sen ajatellaan kohottavan tunnelmaa? Itse asiassa asiaa on tutkittu vain miehillä, joilla kantava ääni on myös merkki korkeammasta testosteronitasosta. Naisillakin on toki testosteronia, etenkin kilpailuhenkisillä. Muutenhan naisten kilpailuista ei tulisi mitään kun kukaan ei olisi kiinnostunut voittamisesta.Miksi tuo oman nimen ilmoittaminen pitää olla huutamista?!? Tulee mieleen se jonkun vuoden Ranskan raakkuminen.
Anteeks ny vain, mutta kansainvälinen kisa, mutta ei sen vertaa nähdä vaivaa, että puhuttais englantia. Vaikka englanti ei oo niin monen äidinkieli kun espanja niin fakta on se, että moni osaa englantia oman äidinkielensä ohes.Espanjaa kannattaisi opiskella Suomessa laajemminkin. Espanjaa äidinkielenään puhuvia (486 miljoonaa) on enemmän kuin englanninkielisiä (380 miljoonaa)!
Miss universe tv stream. Toki yksi streami loppui niin että laatikko tuli päälle, jospa tää toimisHah katson nyt tuollaista, jossa on musta laatikko edessä
Kiitos! <3Miss universe tv stream kanavalta näkyy ilman laatikkoa youtubesta
OkeiIntia, Ranska ja Serbia nyt top 30 päässyt
Näkee, mutta ainakin ensimmäinen keskeltä tummennettu Telemundo katkaistiin äsken. Nyt katson Miss Awardsin YT-kanavalta keskeltä tummennettua kisaa.Eli mistään ei näe ilmaiseksi?