Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Taitaa mulla loppua raskaus ennen, kun kunnolla alkoikaan.
Eli kemialinen... Viiva tänään aamupissasta haaleempi, kun eilen päiväpisusta. :(
Koitan saada jonkinlaista kuvaa, mut ihan selkeesti haaleenpi.
Ja eilen oli siis selkeempi testiajan sisällä se viiva, kun nyt tuosta aamusesta kuivaneena...
Et kai tää oli tässä.
Vuotoa odotellessa. Alkas nyt sit ajallaan edes...
Menis nyt sit samalla kaavalla, kun -07 keskenmenon jälkeen... Pari kk sen jälkeen kemialinen ja sit siitä seuraavasta kierrosta plussa ja kaikki meni hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitomu;28875235:
Nää testit on muuten cittarissakin eri hintasia (kalliimpia kun prismassa) ja sit eri cittareissa on eri hintasiakin. kallein mitään nähny on yli 4 euroo ja halvin vähän päälle 3 euroo. kun taas prismoissa en oo yli 3 euron nähny olleskaan.. ja juu kaikki joita oon kattonu on kahden kappaleen liuskapaketteja :)
Pakko kommentoida tätä pc-liuskojen hinta-asiaa ku oon ite ihmetelly samaa. Eli meilläpäin Prismasta saa halvimmalla eli 2,25€/pkt..kun taas cittarissa maksaa sen reilut 3€. Kallein mitä oon nähny, oli kylän k-supermarketissa, törkeät 6,99€/pkt!!

Onnittelut kaikille plussanneille!! :)

P.S. PiipaKaa tulepas piipahtamaan tuolla km:n jälkeen kuumeilevissa! ;) Sun kp:t taitaa huidella missä sattuu..Toivon sulle sitä plussaa! <3 Aamun pisuhan on monilla jostain syystä laimeempaa, yleensä sit iltapäivästä antaa vahvimmat viivaset! :)
 
piipakaa mulla meni alkuun just tolleen,aamu pissasta tuli haaleempia montakin pv ja meni useampi pv et viiva ees vahtistui,vasta kun tein digin niin uskoin kunnolla raskauden,plussa toi eka ainakin on :D että jospa teet päivällä uusix tai jos maltat niin parin päivän päästä vaikka digillä(ja tee päivä pissasta)

ja hei ihanaa kuulla että sinulla mahdollinen tärppi!tuunkin kurkkimaan tänne miten tilanteesin etenee.

kaikille plussa tuulia!

terveisin Happymun ja balllero rv 20+5 (tammikuisista)
 
Hihii, nyt miulle tuli postissa 10 kpl noit liuskatestejä :D Kyllä niillä varmaan pääsee alkuun :D Hahhah.. Saa nähdä näkyiskö tuo miun mystinen viiva jotenkin sit niissä paremmin tai sit ei tuu edes sitä jota pelkään pahoin :(

Mutta tänää pakko jo testata yks, nyt menossa kyllä vasta kp 26-27 / 30-32
 
Eiku höh, oonko vähän sekasin.. Niitä olikin vaan 5 kpl en ollukkaan tilannu sitä 10 kpl pakkausta vaikka muistin niin :D Huoh sentään :D Ja mies sanoo että miulla on varhaisdementia, vissii onkii joku muistiongelma :D
 
Hoplaa kaikille.. Oon tietoisesti pitänyt vähän hiljasuutta.. Tänään en oo testannut, mutta menkkamaisia oireita on ilmassa :/ saa nyt nähä mitä tapahtuu.. Lastenhoitaja edelleen sitä mieltä että raskaana ollaan.. Oma olo huutaa muuta.. Mutta noh.. Tää li vasta yk1 :) mullakin pitäs olla lootassa liuskatestejä :) hmm.. Kotiin pääsen vasta illalla :)
 
TEIN HETI! Ja siihen tuli VIIVA!! ei tosin punainen silleen ku toi toinen viiva, mutta hei siihen tuli VIIVA. n. 2 min päästä näky jo ku testi oli tehty. :D mut vahvistu 5 min sisään! Ei tarvinnu ees käännellä sitä mihinkään ku se näky hämärässäkin :D IIIH, oliskohan toi nyt oikee viiva?? Ei voi tietää.. Apua.
 
Eilisestä päivän pisusta:
ICVulA - Image - Aijaa.com

Tämän aamun pisusta:
AlOMoz - Image - Aijaa.com

Tänään päivä päiväpisusta
MRZs26 - Image - Aijaa.com
CJMxA2 - Image - Aijaa.com

^^ ylempi tämänpäiväsistä kuvista kännyllä otettu, toinen kameralla.

Ota noista nyt selvää... Tummempi, kun aamulla, mut onko tummempi, kun eilen?

Ja vielä tämmönen... Tässä kaikki reippahasti kuivuneita.
9wGaPi - Image - Aijaa.com

Ylin tältä aamulla, keskimmäinen eiliseltä päivältä ja alin tältä päivältä...

Sen nyt tiiän, et en ainakaan aamulla enää testaa. Mut kovin on haalea vielä ja tänään doi 12... Mä oon niin varma kemialisesta.:-(
Mulla on tässä vaiheessa kyllä selkeest vahvempia ollu ennen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: lintetsa
TEIN HETI! Ja siihen tuli VIIVA!! ei tosin punainen silleen ku toi toinen viiva, mutta hei siihen tuli VIIVA. n. 2 min päästä näky jo ku testi oli tehty. :D mut vahvistu 5 min sisään! Ei tarvinnu ees käännellä sitä mihinkään ku se näky hämärässäkin :D IIIH, oliskohan toi nyt oikee viiva?? Ei voi tietää.. Apua.
Jee jee!!! Kuvaa kiitos tahtoo! ;-)
 
Joo, no mie en viel uskalla iloita.. Menin kyl sanoo miehelle ja miuta vähä huvitti :D

"mite se voi nyt jo näyttää tollee jos edellisestä yrityksestä on vaa n. 2 viikkoo" :D sanoin et kai se sitten voi :D

Se ei oikeen oo perillä kyl mistään. :D

Pitää kattoa vaikka huomen aamusta uusiks, tosin aamupissasta itellä jostain syystä näyttää vähän heikompaa. Tän testin otin siis tänää päiväpissasta.
 
Viimeksi muokattu:
Kopsasin tekstini toisesta keskustelusta:

Koklasin huvin vuoks tänään tulleita ovistestejä. Ja näytti plussaa. Ei se voi olla plussa, koska oon vetäny teroja jo neljä päivää. Ja eikös keltarauhashormoni estä oviksen? Taitaa olla testis vika?
 
4tPXYC - Image - Aijaa.com

Kävin ostamassa niitä prisman testejä ja ei tuossa kuvassakaan taida edes hyvällä tahdolla mitään näkyä? ;( nyt siis kp 25/28 et kai siinä jo jotain haamulaista näkyisi jos olisi näkyäkseen.... Menkkoja siis odotellaan...

No mie en tuossa näe, mutta kuvat usein vääristääkin todellisuuden.. Kannattaahan se viel testailla uusiksi :)

Näkykö siinä ite ku katoit, mitään?
 
No mut teet uuden testin parin päivän sisään, luulis et se sit vahvistuis? Miulla ainakin vahvistui vähäsen siitä mitä se oli esim. toissapäivänä. Sillon jouduin ns. ettimällä ettimään sitä haamujen haamua, mut nyt se näky jo ihan hämärässäkin eikä tarvinnu testiä käännellä tai väännellä mihinkään :D
 

Yhteistyössä