Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Minusta tuntuu et näen viivoja jo ihan valkeassa paperissakin kun aikani kuvittelen :D että en omiin silmiin kyllä luota yhtään ennenkun testiin piirtyy joskus niin vanha viiva ettei sitä voi oikeesti kuvitella :kieh:
minon ihan samanlainen. vaikka mulle annettais ihan käyttämätön testi paketista suoraan niin kyllä siinä näkyy viiva jo valmiiks :D
 
Eilisestä päivän pisusta:
ICVulA - Image - Aijaa.com

Tämän aamun pisusta:
AlOMoz - Image - Aijaa.com

Tänään päivä päiväpisusta
MRZs26 - Image - Aijaa.com
CJMxA2 - Image - Aijaa.com

^^ ylempi tämänpäiväsistä kuvista kännyllä otettu, toinen kameralla.

Ota noista nyt selvää... Tummempi, kun aamulla, mut onko tummempi, kun eilen?

Ja vielä tämmönen... Tässä kaikki reippahasti kuivuneita.
9wGaPi - Image - Aijaa.com

Ylin tältä aamulla, keskimmäinen eiliseltä päivältä ja alin tältä päivältä...

Sen nyt tiiän, et en ainakaan aamulla enää testaa. Mut kovin on haalea vielä ja tänään doi 12... Mä oon niin varma kemialisesta.:-(
Mulla on tässä vaiheessa kyllä selkeest vahvempia ollu ennen.
Juuri meinasin viestisi luettuani kommentoida, että älä vielä menetä toivoasi - itselläni AINA näkyneet tärppit päiväpisusta paremmin/vahvemmin(hyvin on siulla viiva vahvistunut eilisestä)..ja niinhän nyt siullahin.:)

Miusta tuo on hyvä viiva dpo12:sta:heart:

 
Viimeksi muokattu:
Smooth musta toi on jo melko selkiä, kun värikin noin näkyy. :)
Itse ostin kaupasta taas testejä... Noh, menkkojen piti siis alkaa tänään...ei näy...mutta onko tossa testisä jotain? NVZnYx - Image - Aijaa.com
Vahvistu vähitellen. Tää kuva on n. 10min kohilta.

Nii se miustakii on ja sit tein viel toisen ton jälkeen muutaman tunnin päästä ja siihenkin tuli samainen viiva, vahvistu kunnolla 5 min sisää joka on testin vaikutusaika. :) Mut en oo varma olisko tossa ollut samallalailla väriä, mut tumma se siis kumminkin oli silleen et sen näki taas ihan ilman tuijotteluakin! :)

Aamupissasta sit viel uus.. Jospa huomenna sais aamulla vähän vahvemman tuloksen :)

Heilanga, kyllä tossa joku häivähdys jotain tulee, mut jospa teet kanssa myöhemmin viel uuden? Ei se ihan vitivalkoiselta näytä, ainakin toi yläpuoli siitä näyttäs et jotain olis. Kannattaahan se kuitenkin uusiks testata!
 
smooth siun viivathan alkaa tosiaan olla jo aika selkeät :heart:

heilangan testissä mieki oon näkevinäni haalean haamunalun, toivottavasti vahvistuu!

Ja eihän se itse auta kun odotella ja tehdä liuta uusia testejä ja toivoa että niihin se selkeä viiva vielä tulisi!
 
  • Tykkää
Reactions: smooth
Juu oli mullakin sit viikolta 6 eteenpäin tyttöä odottaessa oireita! Mut ei oikeestaan ennen sitä, tai no menkkajomotuksia oli ennen plussaa...
No miulla on just nyt sellasta menkkajomotusta.. Välillä häiritsevän kovaakin :O

Aiempien kohdalla ei tuntunu kyl ees tätä ku en osannu ees uumoilla raskautta enne ku kuukautiset oli myöhässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Joo no miulla yks päivä nippaili alavatsasta ja alaselkää jomotti nii kovin, et ku viel autol ajoin et aattelin et on pakko pysähtyä :D Se oli jo oikeesti tosi häiritsevää. Ei miulla niin kovat menkkakivutkaan oo, ei ne koskaan kyl koske ees selkään.
 
hellurei ihanat.. mä en ole tänään testaillut ollenkaan.. koko ajan etoo ja tajusin et mulla taitaakin kierto normisti olla n.30 päivää.. oon laskenut ihan omiani, eli ei menkkojen kait tänään olis ees pitänyt alkaa.. :D kai.. huoh.. mulla on tuolla yksi digi, mutta en taida raaskia, musta on tullu pessimisti.. ja ne NETISTÄ TILATUT EI tulleet vielä tänäänkään!!! :O ??? lähetysvahvari tuli kuitenkin vissiin jo viime tiistaina ja siinä luki et 1-2 pvää kestää tulla. murrrr
 
karsee fiilis kun ei viittis turhan päiten digiä tehdä.. :S vaikka on mulla kyllä nyt vertailukohtaa siihen avatun digin viivoihin, josko ois viivat tummuneet... huoh. mä oon niin onnellinen teidän plussaneiden puolesta, kumpa minäkin pian... :confused:
 

Yhteistyössä