Olen mä noissa jotain haamujen haamun alkua näkevinäni.Eipä nää mun testit taida muuksi muuttua. Tässä testi kuivuneena.
HB0BpW - Image - Aijaa.com
Tässä ihan alussa.
CmBGVT - Image - Aijaa.com
Mitäs mieltä ootte?
Oli piristävä kommentti. Tosin itsellä pitäis varmaan jo uskoa etten raskaana ole, koska tässä on aika paljon semmosia tekijöitä jotka tekee raskaudesta epätodennäköisen. Tosin haamut viittais vähän siihen että olen joku luonnonoikku tai sitten oon onnistunu nappaamaan kaupasta kaikki ne vialliset testitEli ei kannata heittää toivoaan jorpakkoon, vaikka ei tummeniskaan ihan just niin nopeesti kun usein sanotaan (hCG tuplautuu joka 48 tunti jnejne..)
Oli piristävä kommentti. Tosin itsellä pitäis varmaan jo uskoa etten raskaana ole, koska tässä on aika paljon semmosia tekijöitä jotka tekee raskaudesta epätodennäköisen. Tosin haamut viittais vähän siihen että olen joku luonnonoikku tai sitten oon onnistunu nappaamaan kaupasta kaikki ne vialliset testit
Ja Heilanga, kyllä siellä joku haamu pilkottaa!
Tjaa-a muistaisinki. Onhan nuita menny. Oon tehny rfsu:n testejä. Niihin tuli kaikkiin tosi selkeät viivanpaikat. Paitsi yhteen ei tullu mitää ja yks minkä tein oli vissiin viallinen. Pregchekeihin on tullu 1 nega ja 3 haamua ja 3 apteekin omaa kaikkiin haamu. Tuntuu kyllä että toi viime viikkonen tais olla selkeempi ku tän päiväset: / Tai en ole varma kun en tiiä että oliko se yks viiva vai mikä, ko mun mielestä se oli liian reunassa niin en laskenut sitä. Minäkö muka maaninen tämän testailemisen suhteen?
Iteki oon miettiny tuota digin ostoa, mutta taian pelätä liikaa sitä "ei raskaana" tekstiä