Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Rfsu:sta oon kuullu vähän negatiivista palautetta, ainakin jos viiva tosi haalea ja väritön (jos väriä ni varmaan se sit ihan oikea on). Mut mitä tuolla oon lukenut ni moni sanonut et näyttää viivanpaikan testiajan jälkeen varsinkin.

Kannattaahan se tehä uus vielä? Mie meinasin ottaa illalla ku näyttää aina tummemmalta mitä myöhemmin otan, aamupissasta ei näytä yhtä tummaa viivaa. Tuo kuva jonka laitoin on kyll jotenkin valottunut, koska todellisuudetta paljon enemmän punertaa kun kuvassa :D
 
OneMoore - katsoppa noita testikuvia, olisko joku niistä samanmoinen kuin dippaamasi?
https://www.google.fi/search?q=RFSU+testi*kuva*&rlz=1C1AVSX_enFI401FI501&oq=RFSU+testi*kuva*&aqs=chrome.0.69i57j0j69i62l3.7620j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fp=a5e8eae26e31e9a5&q=RFSU+raskaustesti+kuvia&spell=1
..voit sitten keskusteluista katsoa, oliko sillä kyseisellä dippaajalla viivanen merkannut tärppiä.=)

Noista RFSU:n testeistä on monella negatiivista kerrottavaa:(..antaa aina jotahin viivantapaista ja vieläpä värillistä - ja ihan tulkitsemisajan sisään.

Toivonpa siun viivasen tarkoittavan sitä ittiään - PLUSSAA!:wave::heart:
 
Mulla on rfsu näytelly vähä mitä sattuun, myös viivanpaikkoja, mutta toisaalta oon saanu nyt haamuja muihin testeihin että tiiä niistäkää sitte. Tosiaan mulla tekee testit edelleen tosi haaleita haamuja:( Pitäis kait sen viivan viikossa jonku verran tummua. Mitä tämä on?:headwall: Pitäis varmaan suosiolla odotella ens kuun menkkoja ja jos ei kuulu niin sitten vasta uusia testejä kehiin. Tai ehkä pitäis testata joskus iltasinkin... Hassua kun testeistä pelkkiä haamuja, mutta kuitenki vatsa kipuilee, kokoajan on vessahätä ja pahoinvointikaan ei oo vieras käsite. Ärsyttävää tämmönen kiusaaminen!
 
Kannattaa muistaa et ei pidä hätäillä sen testin tummumisen kanssa. Aiemminkin taisin kirjotella tästä ystävästäni jolla kuukautiset reilusti myöhässä ja testit näytti edelleen tooosi haaleeta plussaa, siihen verrattuna mitä normaalisti testit näyttäis niihin aikoihin! Kuitenkin raskaana se oli ja on edelleen :)

Eli ei kannata heittää toivoaan jorpakkoon, vaikka ei tummeniskaan ihan just niin nopeesti kun usein sanotaan (hCG tuplautuu joka 48 tunti jnejne..) :)

Oliko siulla Heilanga mikä kp menossa?? Huoh, tunnen itteni urpoks ku en muista keneltä oon kysyny millonkin.
 
Heipähei hätähousut ja himotestaajat, pitkästä aikaa :wave: Tänään dpo 10 ja testi tässä: f7cGlF - Image - Aijaa.com

Näettekö mitään? Eilen aloitin testaamisen ja sain testiin (ilmeisesti) sen surullisen kuuluisan viivanpaikan. Viime kierto oli 39 päivää, nyt menossa kp 29 (normaali kierto 30-32). Mahaa nippailee, väsyttää, muutamana aamuyönä joutunut nousee pissalle.. nännit vähän arat. Siinäpä "pahimmat" oireet, nyt kyllä tuntuu niiiiin erilaiselta ku ennen :D
 
Moikka kaikille!

Vastailen tänne nyt kun moni pohtii noita pc:n liuskatestien tummenemista. Saivat nimittäin mut ihan hermopartaalle oman plussani kanssa koska tein ekan haamuviivan elivon testillä jo dpo 11 ja samana iltana raskaana 1-2 digillä. Seuraavana päivänä tein pc liuskan ja hyvin haalee viiva tuli, ajattelin sitten samalla testillä kokeilla aamulla, jotta näkisin selvän vahvistumisen. Sen sijaan sain tosi hailuran viivan joka oli hädintuskin yhtä vahva kun edellispäivän päiväpissasta tekemäni. Ajattelin heti et onkohan nyt joku pielessä. Dpo 13 tein sitten parin tunnin pidätyksellä apteekin oman testin ja siihen tuli ihan selkee viiva, kun aamun pc oli näyttänyt hädintuskin mitään. Vaikka moni noita testejä kehuukin niin itse en enää aio niillä testata, aiheuttaa vaan päänvaivaa kun mulla ne ei ikinä näytä vahvaa plussaa. Niin ja siis raskaus jatkuu edelleen ja vauvelilla oli kaikki hyvin eilisessä np-ultrassa :)

Itse suosittelen puikkotestejä tai digitaalista:)

Plussatuulia kaikille!!

Jenniii90 12+3
 
Eli ei kannata heittää toivoaan jorpakkoon, vaikka ei tummeniskaan ihan just niin nopeesti kun usein sanotaan (hCG tuplautuu joka 48 tunti jnejne..) :)
Oli piristävä kommentti. Tosin itsellä pitäis varmaan jo uskoa etten raskaana ole, koska tässä on aika paljon semmosia tekijöitä jotka tekee raskaudesta epätodennäköisen. Tosin haamut viittais vähän siihen että olen joku luonnonoikku tai sitten oon onnistunu nappaamaan kaupasta kaikki ne vialliset testit:LOL:

Ja Heilanga, kyllä siellä joku haamu pilkottaa!
 
  • Tykkää
Reactions: smooth
Oli piristävä kommentti. Tosin itsellä pitäis varmaan jo uskoa etten raskaana ole, koska tässä on aika paljon semmosia tekijöitä jotka tekee raskaudesta epätodennäköisen. Tosin haamut viittais vähän siihen että olen joku luonnonoikku tai sitten oon onnistunu nappaamaan kaupasta kaikki ne vialliset testit:LOL:

Ja Heilanga, kyllä siellä joku haamu pilkottaa!

Tuskinpa sentään olet kaikkia viallisia testejä hakenut! :D Plööplöö. Haamu on kuitenkin aina haamu :) Montako testiä oot tehnyt, onko kaikkii tullut haamu?
 
Tjaa-a muistaisinki. Onhan nuita menny. Oon tehny rfsu:n testejä. Niihin tuli kaikkiin tosi selkeät viivanpaikat. Paitsi yhteen ei tullu mitää ja yks minkä tein oli vissiin viallinen. Pregchekeihin on tullu 1 nega ja 3 haamua ja 3 apteekin omaa kaikkiin haamu. Tuntuu kyllä että toi viime viikkonen tais olla selkeempi ku tän päiväset: / Tai en ole varma kun en tiiä että oliko se yks viiva vai mikä, ko mun mielestä se oli liian reunassa niin en laskenut sitä. Minäkö muka maaninen tämän testailemisen suhteen?

Iteki oon miettiny tuota digin ostoa, mutta taian pelätä liikaa sitä "ei raskaana" tekstiä:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Tjaa-a muistaisinki. Onhan nuita menny. Oon tehny rfsu:n testejä. Niihin tuli kaikkiin tosi selkeät viivanpaikat. Paitsi yhteen ei tullu mitää ja yks minkä tein oli vissiin viallinen. Pregchekeihin on tullu 1 nega ja 3 haamua ja 3 apteekin omaa kaikkiin haamu. Tuntuu kyllä että toi viime viikkonen tais olla selkeempi ku tän päiväset: / Tai en ole varma kun en tiiä että oliko se yks viiva vai mikä, ko mun mielestä se oli liian reunassa niin en laskenut sitä. Minäkö muka maaninen tämän testailemisen suhteen?

Iteki oon miettiny tuota digin ostoa, mutta taian pelätä liikaa sitä "ei raskaana" tekstiä:LOL:

No se vähän heikosti näkyi, enkä osaa sanoa muuta kun et kyllä mie siinä olin näkevinäni toisen haalean viivasen, ja kyllä se miun mielestä oli oikeessa kohassakin. En tiedä sit mistä sie puhut? Siinä näkyi tummemmalla kyllä se "taitoskohta", joka siis EI ole viiva. Mut jos mie nyt oikein olin kattovinaa ni näin siinä ihan oikeessakin kohtaa jotain :D Mutta älkää aina luottako miun sanomisisiini. Kannattaa kyllä testata vielä uusiksi.

Nii no siinä digissä on kyllä vaaransa, mut mie oon nyt pari päivää saanu punertavaa haamua ni jos en oo sit sen mukaan raskaana ni en tiiä.. Hmmh :D
 
smooth Omia testejäni siis pohdiskelin kun tuosta liian reunassa olevasta viivasta kirjotin. Kyllä sulla näkyy ihan selvästi hennon punertava viiva! Melkein haluaisin jo varovasti onnitella:) Itseänikin voisin ainakin järkyttävästä pahoinvoinnista onnitella, mutta testit sanoo mitä sanoo...ärr.
 
Joo okei, olin niinku puhuvinaan sinun laittamasta kuvasta testistäsi, jota et ilmeisesti ollutkaan laittanut :D Tätä just meinaan et ei kannata uskoa kaikkea mitä sanon. Olen nyt sit kommentoinut sinulle jotain toisen haamutestin tuloksia, että kyllä siinä miun mielestä viiva oli :D Siis mie muistin et sie olit sen haamukuvan laittanu omasta testistäs jota kovasti nyt oon yrittänyt tässä analysoida.. Huoh. :D

ARGH. Oon ihan auttamattoman tampio taas ;) :D
 
Hei hätäpökät. :)
Testailin taas aamulla kun menkkoja ei kuulu. Pc oli melkein nega mutta omituisten tapahtumien aika ei ole ohi...davidin testiin ilmestyi haamu! What!? Mä en oo ikinä saanut siihen mitään, enkä uskonut aamupisusta mitään tulevankaan. (yleensä ei mulla näytä mitään.)
Yritin laittaa kuvaa, mutta en ehtinyt, kun työt kutsu. Laitan ehkä illalla. Pakko se on varmaan vielä sillonkin testata. :)
 
  • Tykkää
Reactions: smooth

Yhteistyössä