Pakko kommentoida tätä pc-liuskojen hinta-asiaa ku oon ite ihmetelly samaa. Eli meilläpäin Prismasta saa halvimmalla eli 2,25/pkt..kun taas cittarissa maksaa sen reilut 3. Kallein mitä oon nähny, oli kylän k-supermarketissa, törkeät 6,99/pkt!!Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitomu;28875235:Nää testit on muuten cittarissakin eri hintasia (kalliimpia kun prismassa) ja sit eri cittareissa on eri hintasiakin. kallein mitään nähny on yli 4 euroo ja halvin vähän päälle 3 euroo. kun taas prismoissa en oo yli 3 euron nähny olleskaan.. ja juu kaikki joita oon kattonu on kahden kappaleen liuskapaketteja
Jee jee!!! Kuvaa kiitos tahtoo! ;-)TEIN HETI! Ja siihen tuli VIIVA!! ei tosin punainen silleen ku toi toinen viiva, mutta hei siihen tuli VIIVA. n. 2 min päästä näky jo ku testi oli tehty. mut vahvistu 5 min sisään! Ei tarvinnu ees käännellä sitä mihinkään ku se näky hämärässäkin IIIH, oliskohan toi nyt oikee viiva?? Ei voi tietää.. Apua.
Jos ei muuten saa puhelimesta kuvaa koneelle, kannattaa lähettää puhelimesta itsellensä se kuva sähköpostiinYritän just asentaa puhelintani koneelle jotta sais nuo kuvat ulos sieltä Mut ei tää kakka kannettava tahdo tunnistaa tota luuria. Yritän viel uusiks jos se onnistuis.
4tPXYC - Image - Aijaa.com
Kävin ostamassa niitä prisman testejä ja ei tuossa kuvassakaan taida edes hyvällä tahdolla mitään näkyä? ;( nyt siis kp 25/28 et kai siinä jo jotain haamulaista näkyisi jos olisi näkyäkseen.... Menkkoja siis odotellaan...