Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Jaaha, täällä kp24 ja ovistesti tehty pitkästä aikaa, nega mikä nega... sääli, tavalllaan pienesti toivoin että josko tää menkattomuus ois hyvä merkki. Yleensä kierrot on tyssänny jo siihen 20-22 päviään ellei aiemminkin.
Toisaalta, ehkä se maanantainen minimaalinen vuoto oli ovis? Tosin lämmöt on niin normaalit olleet, että niitä atsoessa voisi ajatella että tää on vaan ovuloimaton kierto... kun taas jos maanantainen ois ollu kiinnittyminen, ni sitki lämmöt pitäs jo olla koholla ja näkyy ovistestissäkin jotain.

Menkoista ei vielä näy jälkeekää, tavallaan ihan kivaa vahtelua, toisaalta mietityttää että sääli jos ovista ei oo tapahtunut...

Ei tässä r-testiäkään viiti vielä tehdä, semmosen teen vain jos kierto venyy ees sinne kolmeenkymmeneen päivään. Sen verrn varmalle näyttää ettei taaskaan oo tärpännyt.
 
miss_piggy
Ompas tänne kerenny taas tulla tekstiä ku viimeks kävin :D

empuska: inhottavaa kyllä jos kroppa toimii miten sattuu, tiedän niin hyvin tunteen. Mulla taas ei oo koskaan ollut ilman lääkkeitä lyhyttä kiertoa joten on se aika tuskasta odotella tyyliin kuukausi kaupalla että milloin ne menkat tulee.

Täällä tulee valkkaria mutta ei oo mitään erityisiä mahatuntemuksia, ovistestejä ei oo nyt saatavilla kun ollaan pari yötä mun vanhemmilla joten touhuilutkin jää väliin kun poika on majoittuneena meidän kanssa samaan huoneeseen. Tai nukkuuhan poju kotonakin meidän kanssa samassa kamarissa mutta siellä hoidetaankin touhuilut eri makkarissa :D

Mulla on digeistä vain hyviä kokemuksia, on näyttäneet aina ihan oikein raskauden (tai no mitä ny 2 kertaa olen raskaana ollut) ja niillä on ollut kiva varmistella.
 
Huomenta naiset =)
Aamu aloitettu lirauttamalla kuskippoon :D tuloksena se mitä odotinkin...pelkkä testiviivahan se siellä yksinään nökötti..Sitä vaan toivoi,vaikka järki sanoi muuta...kyllä taitaa olla jonkinsortin skitsofreniaa ilmoilla :headwall:
Mutta,tuossa tulin miettineeksi,että mulla on ollut 3 kiertoa takaperin aina ovulaation jälkeen tissit menkkojen alkamiseen asti aivan sairaan kipeet (tälläistä ei ole ollut,kuin vain silloin KUN OLIN raskauden alkuvaiheessa).Niin vaikkakaan ei sitä raskautta ole tapahtunut,niin jotain on tainnut mun kropassa tapahtua.Kävin nimittäin tässä viime viikolla parturissa ja parturi löysi päästäni,takaraivolta,pälvikaljuläikän!!!Jostain muistan lukeneeni,että hormonaaliset "muutokset/häiriöt" voisivat olla osasyyllisenä tällaiseen.
Noh,nytten tämä tämän hetkinen kierto on ollut sitten erilainen.Mitä on toisin,niin tuo tissien kivut ovat olleet poissa,vain nyt muutamana päivänä nännipihat olleet himppasen arat...minkä takia,TOTTAKAI,se kuskippo oli TAAS kaivettava esiin :whistle:

Kellään osunut kohdalle samankaltaista tilannetta?
 
Theran joo oli siinä. Nyt pari tuntii myöhemmin näkyy aika selkeästi haalea vaaleanpunainen mutta se on jotenkin aika leveä :/ Mutta selkeesti vaaleanpunainen kuitenkin

Mariia83 mitkä kp:t tai dpo:t sulla on menossa? :) Voihan olla ettei testissä vielä näy jos on aikaiset päivät
 
Eilen alkoi sitten illalla vuoto joten kp2 elämää tänään.
Toisaalta helpottunut olo, että tilanne ratkesi.
Vielä eilen sain vahvemmat viivat kuin Nyytikki samaisella testillä.

Nyt vaan hiukan harmittaa, kun loma reissu laskeskeltin menkkojen mukaan tietyyn ajankohtaan, ja nyt on sitten tilanne se, et huonolla tuurilla ne seuraavan kerran on just sillon reissun aikaan :/
Eihän siinä muuten mitään, mutta ollaan menossa erämökille missä ei o sähköjä ei sisävessoja jne...niin ei oikein menkat kuulosta kivoilta sellaiseen ympäristöön.
Mutta eipä siinä, jos se niin sitten on niin sitten sen mukaan mennään.
Ja voihan se olla, että sitä ollaan sitten onnellisesti raskaana...ei sitä toivoaan voi heittää :)
 
Nyytikki,kierron 23pv käsillä,norm.25/28 ja dpo olis 15-16..
Joko tässä oma roppa ei ole vastaanottamassa mitään,koska kuitenkin noina ovulaation ajankohtina peitto heilunut tiuhemmin,tai simpat eivät ui...... :headwall: tai jotain-mitälie-muuta shaissea..!!!!
 
Mariia83 hmm jos oot varma oviksen ajankohdasta niin kyllä pitäisi varmaan jo jotain testissä näkyä näillä päivillä. Voithan sä myös kokeilla eri merkkistä testiä :) Mutta niinhän se on, että vaikka kaikki olisi kunnossa niin joka kierrossa on vaan joku 30% mahdollisuus tärpätä :(
 
Nyytikki Mulla voi olla sitä hormoonia vielä sen verran hyvin veressä, et siks mulla näyttelee niitä viivoja...ainakin sitä eilen epäilin illalla miehelle, kun en uskonut enää yhtään et tässä hyvin vois käydä.
Ja toivotaan tosiaan et niin olisi jotta parin viikon päästä tärppäis :)

Minä kans just jostain luin tuosta "raskautumis prosentista" niin siinä oli että 20% ja heti kun ikää on yli 35v niin se laskee reilusti vielä siitäkin.
Et aika vähäinen määrä tosiaan, ja avas vähän omiakin silmiä tässä asiassa.
Se vaan tuntuu, tietysti kun haluaa niin kovasti, että kaikki muut raskautuu muttei itse.
 
noh,nytten vaan jäädään odottelemaan tätiä :ashamed:
Mutta,jotain hyvää sentään on näkyvissä.Huomenna mennään urakalla isännän kanssa asuntoja katsomaan ja joskos sieltä nyt löytyisi meille oma koti.Asutaan siis vielä eri osoitteissa,mutta,kun isännän asunto meni juuri kaupaksi,niin nyt panostetaan 110% yhteisen asunnon löytämiseen.ja kun se yhteinen koti löytyy,niin sitten viimeistään saisi sillä raskautumispuolellakin tapahtua positiivia asioita =)
Pakko jaksaa ajatella positiivisesti,jotta tätä jaksaa..
 
Mitenkä pitkään teillä on näkyny noin positiiviset ovikset? Nyt kun sain vihdoin omani bongattua, ei ollut tumma testiviiva kuin kahdessa. Tänään kun tikutin ei tullu enää kuin hirmu hailakka testiviiva. Ovis siis oli eilen (supertumma viiva) eli tänään sit ois kp16 ja dpo 1, eikös se niin nyt menny? Punaviintä taidan maistella vielä hiukan jos se kerran kiinnitymistä edesauttaa :D ja tseppaan jo valmiiks tuleviin piinapäiviin.
 
Tekisi niiiiiiin mieli iskeä näppinsä ovistesteihin vaikka vannoin kautta kiven ja kannon etten koskaan niihin sorru :LOL:
Toisaalta mitään hyötyä niistä ole, koska muutenkin pupuillaan joka päivä ja tunnistan kyllä ovis ajankohtani, mutta siinähän olis kans viivoja mitä tuijotella.
Ehkä sitten jos ei ottais raskautta alkamaankaan niin ne olis paikallaan, mutta eipä niistä taida minun kohdalla apuja olla, kun ongelma on se, ettei ne lähde kehittymään.

Niin ja miehelle niistä ei voisi kertoa, koska hänelle tulis sitten kauheat paineet...kun olisi sitten "pakko" pupuilla, eikä voisi olla tälläi fiilispohjalta joka päivä touhua :p
 
Viimeksi muokattu:
Oudsi. Tavallisimmillaan lienee että ovisplussa on 1-2pv ja se ensimmäinen tumma viiva merkkaa. Mutta joillain LH piikki voi olla vain muutaman tunnin ja joillain kolmekin päivää. Mutta tosiaan ovis on yleensä 12-24-48 tunnin kuluttua ekasta tummasta viivasta. Yleisesti sanotaan että 24-48 h mutta esim mulla itsellä se oli ohi alle 24h ja lämmötkin nousi samantien.
Peukut!
 
  • Tykkää
Reactions: oudsi
Tammityttö no näin mäkin sen olin jotenki käsittäny. Tässä kierrossa huomasin myös kirkkaat limat jotka kävivät ovisplussien kanssa samoille päiville. Pitää sitä tähän ikään oikeesti päästä että alkaa tosissaan kroppaansa ymmärtämään. Tähän asti kun yritys on ollu enempi tai vähempi "tjot" pohjalla, mutta nyt kun lähdettiin oikeen tehokkaasti tähän niin on alkanu opiskella näitäkin juttuja enemmän. Piinailut painottuu tällä kertaa tietty odotettuun raskauteen, mutta myös kierron pituuteen joka sitten viimeks olikin normia lyhyempi (hyvin erikoista) niin tiedä mitä oikein ees odottais.
 
IMN
Mulla on ovis+ pysynyt aina vain sen yhden päivän. Tai siis yhtenä aamuna tullut tumma viiva ja seuraavana aamuna taas hailu.

Ja oikeessa se eilinen th oli, tänä aamuna jo melkein plussa! :) testaan vielä muutaman tunnin päästä uudelleen josko ois lähteny jo tummumaan. Ainoo vaan että pitää tässä välissä vaihtaa wondfoon, joten vaikee vertailla..
 
miss_piggy
Mua niin ärsyttää ku en tiedä onko mulla ollu jo ovis vai ei, kun koko kierron tosiaan ollut jotain tuntemuksia oviksen suuntaan mutta nuo testit ei näytä mitään vahvaa viivaa. Ja nyt on kaiketi jo jotain kp 30 jos oon ihan oikein laskuissani laskenu. Kaksi viivaa näkyy nytkin mutta ei yhtä vahvoja. Pelkään että pco antaa vääriä viivoja ovistesteihin kun niin voi kuulemma käydä..

Poikaa kun aloin odottamaan niin mulla oli ihan super-ovis clomien ansiosta ja ovistestit näytti plussaa useamman päivän. Niin digit kuin liuskatkin.

Juompas tässä nyt sitten kuppisen kuoharia vatutukseen, alkais sitten ees menkat jos muuta ei tapahdu.
 
Omaa napaa vähän, "menkat" kesti n. yhden päivän. Kyllä se vuoti ihan "kunnolla" mutta kovin lyhyeksi jäi. En tiedä. Ihan ilman menkkakipujakin mentiin, ei yhtään kyllä kropan tapaista :/ turhauttavaa sanon minä. -.-

Täytynee katsella ja kuulostella josko olisi ollut joku ihmeellinen välivuoto ja oikeat menkat tulisi vkon päästä. En kyllä usko, mutta jäi niin ihmetyttämään tuollainen välilorahdus..
 
Hmmh kp25, menkkamaisia juilintoja on mahassa, mut ei menkkoja näy vieläkään.
Ovistesti nega. Lämpö pikkusen normia korkeempi, mut se liittyy ehkä lievään kurkkukipuuni...

On tää hieman hassua, maanantaista asti ollu fiilis et menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Kun silloin se pikkuvuotokin tuli, just semmonen millä menkat yleensä alkaa.. hmh.
 
Täällä testattu täys nega dpo 10kö se nyt on..eilinen haamu/viivanpaikka antoi siis turhaa pientä toivoa pöh! Tänään tuli jo tuttua tuhrua vähän,joten hanat aukeaa viimeistään ens viikon keskiviikkona,varmaan aiemminki:/ Nyt lopetan turhan testaamisen tässä kierrossa!!
 
Voi dääämn Nyytikkii ja Moonan :(!! Tuo on vihonviimeistä että ehtii jo toivo herätä .

Zuhina. No onhan kumma. Voi tietysti olla että joko ovista ei vaan tule. Mulla oli vuosia säännöllisesti kierto ja silti en oviloinut. Koskaan ultrassa ei ollu johtofollia , limis ohut ja lämmöt vain sahasi, ei noussut oikeasi ja pysyvästi. Enkä tikkuun saanu mitään. Ensin luulin että en vaan osannu tehdä/ LH oli matala mut ei.
Toisaalta voi olla että et vaan bongannu vielä ovista

Oliko sulla ajatusta käydä missään lääkärillä tarkistaa kiertoa vai miten teillä on yritystä takana? Jaksuja!!

Ja muutkin, Empuska ja miss biggy. Harmi ku on jotenki epäselvää. Tiedän todella tunteen!
 

Yhteistyössä