Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Dpo 9 ja testasin tietty taas...Negaa näytti,mutta 15 minuutin kuluttua,kun kävin vielä vilkasemassa,niin testissä oli viivanpaikka/haamujen haamujen haamujen esiesiesihaamu;D Mutta joo,liian myöhään menin kuikuilemaan,tuskimpa on mitään!! Eiköhän se oo se viivanpaikka. Testi on se Pro matrisin r-testi, herkkä.

En saa nyt liitettyä kuvaa,kun oon unohtanu aijaan tunnukset ja uusi salasana ei jostain syystä tuu sähköpostiin,grrrrrrrrr...Muuten olisitte saaneet analysoida;)
 
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä kaikille jotka sitä tarvitsee!
Täällä kp4 vuoto loppui eilen joka on normaalia. Eli en sitten vissiin ovuloinut kuitenkaan viime kierrossa. geleet haettu luontaisesta ja tuplattu annos, greippimehua löysin sittenkin kun maltoin tuijotella kaupan hyllyä, mutta nyt himottais tilailla ovistestejä :D
 
Onnea plussanneille :heart:

ON:Tätiä ei näy ei kuulu, tuhruilua ei oikeastaan ole, outo tilanne jatkuu siis.
Tarkistelin eilen myös tuon kiertoni kalenterista niin se on ollut 28-29 eikä 30 jotenkä tänään menee siis kp 35/28-29.
Testejä tein eilen pc:n puikkon ja liuskan joissa kummassakin edelleen hailakkat viivat.
Aamulla tein liuskan jossa sama tulos suunnilleen.
Pitänee varmaan ensi viikolla olla yhteydessä neuvolaan, jos ei ala vuotoa tai jotenkin ihmeellisesti ala tulla taas vahvaa viivaa, että tsekkaavatko mikä tässä mättää.
Ei kyllä o mitään oireitakaan enää, ne katosi jo jokin aika sitten, samoja aikoja kun alkoi viiva vaalentua.
Outoa on ei voi muuta sanoa.
 
Moonan. Ei sinne aijaahan kai mittän salasanoja tarvi? Mä olen ainaki vaan suoraa ladannut kuvan ja kopsannu tosta osoiterivistä sen sivun osoitten :)

Sweeny. Kannattaa olla yhteydessä jos vuoto ei ala ens vk tai jotain muuta käännöstä tilanteessa :hug:
 
Lagertha Tein jo tuossa yhdessä vaiheessa yhden digin ja se oli nega, ja mulla on noita digejä kohtaan huonoja kokemuksia niin en tykkää niistä.
Aikoinaan clearbluen digi näytti ei raskaana ja normi testi vahvan plussan ja viikkoja oli kuitenkin jo ihan kivasti kasassa silloin.

Tammityttö Niin se on tehtävä. Pelkään jotenkin, että kun tää kuitenkin vaikuttaa keskenmenolta, että se ei sitten lähde itsestään tyhjenemään nyt syystä tai toisesta. Kaksi aiempaa keskenmenoa kuitenkin lähtivät tyhjenemään aika pian kun viivat alkoi haalistua. Toinen oli ihan alussa ja toinen oliko vk 7 vai 8, mutta kuitenkin alkoi selkeä tihruttelu ja siitä reipas kivulias vuoto sitten, eikä testit "kummitelleet" yhtään.
 
Miss piggy tervetuloa takaisin. :)

Annika pahoittelut uudesta kierrosta. :(

Moonan en mäkään ikinä ole kirjautunut aijaalle. Sinne vaan ladannut ja osoiteriviltä kopsannut tänne. Ei kun kuvaa vaan tänne. :)

sweeny toivottavasti nyt jotain selvyyttä tulis.. ettei ole tm kun sitä vuotelua oli?
 
Tervetuloa Miss Piggy, mulla on kans 02/14 syntynyt tyttö :)

Annika, parempaa onnea uuteen kiertoon.

IMN, no josko huomenna olis vaikka o+, toivotaan.

Nyytikki, liuskas on niin kaponen että on vaikea zoomailla.

Tsempit theran, sweeny ja empuska.

Mä soitin lapspolille lähetettä verikokeeseen. Ei kuulemm tarvi mennä. Höh, ennen oon aina käyny kuitenkin ja olisin nytkin halunnu uteliaisuudesta tietää hormoniarvon. Soitan maanantaina vielä jos toinen mukavampi hoitsu vastais.
Mietin viikkodigiä mutta aika turha kai se on vai mitä mieltä ootte?

Tässä dpo15 päiväliru:

Dpo 15
 
Tervetuloa Miss Piggy, mulla on kans 02/14 syntynyt tyttö :)

Annika, parempaa onnea uuteen kiertoon.

IMN, no josko huomenna olis vaikka o+, toivotaan.

Nyytikki, liuskas on niin kaponen että on vaikea zoomailla.

Tsempit theran, sweeny ja empuska.

Mä soitin lapspolille lähetettä verikokeeseen. Ei kuulemm tarvi mennä. Höh, ennen oon aina käyny kuitenkin ja olisin nytkin halunnu uteliaisuudesta tietää hormoniarvon. Soitan maanantaina vielä jos toinen mukavampi hoitsu vastais.
Mietin viikkodigiä mutta aika turha kai se on vai mitä mieltä ootte?

Tässä dpo15 päiväliru:

Dpo 15
Sulla on selkeesti tuplamatkustajat. :)
 
Cisu oi onpas ihanat vahvat viivat :) En itse varmaan tekisi viikkodigiä noin vahvoilla viivoilla, sitten alat vaan miettimään että "voi ei olisi pitänyt näyttää enemmän viikkoja" ja joudut kokoajan tekemään niitä uudestaan! :D
 
Nyytikkii mä kanssa yritin zoomailla mut on sen verran kapea et en mä näe. :hug:

Cisu siellä on kyllä molemmat mukana. :)

IMN mulla oli kerran ovis vasta kp 22.. Voi se sieltä vielä tulla. :)
 
Viimeksi muokattu:
IMN
Cisu Kyllä sulla tuplat siellä on ;) en ehkä tuossa tilanteessa tekis viikkodigiä kun näyttäisi kuitenkin liikaa viikkoja :)

Theran Mietinkin että tuleekohan luteaalivaiheesta liuan lyhyt, viime kierrossakin ovis+ vasta kp19..
 
Viimeksi muokattu:
Cisu. En mäkään digiä tekisi. Se antaa mitä antaa ja kutenkaan ei voi päätellä mitään ja sitte vaan ressaa. Vahvat on kuitenki viivat ja vahvistuneet niinku päiviin kuuluu, ainakin se kertoo että istukka toimii hyvin! Uskon että verikoekin on turha, noilla viivoilla ollaan hyvillä vesillä. Ultrassa sitten lisää uutisia :)!
 
IMN
Tulin just papasta (ja tottakai heti tk:n käytävällä päivitän teille tilannetta :D) ja th meinasi että kohdunsuun tilanne viittaa lähestyvään ovikseen. Luteaalivaiheen asiaan ei oikein osannut kommentoida, mutta sanoi että palataan siihenkin asiaan sitten samalla kun soittaa papa-tuloksista. Kohdunsuulla oli (taas) jotain silminhavaittavaa muutosta, kai jonkinlaista punoitusta joka alkoi heti vuotaa kuin hanasta kun näytettä otettiin.. Jee, uusi stressinaihe! :stick:
 
Katotaan ehtikö mies jo mulle digin hakea mutta teen sen yhde vaan ;) Ultra on 5.6. Äsken laittaessani lugea kohdunsuu/värkki tuntu ihan erilaisesta. Turvonneelta on tuntunu jo jonkun aikaa mutta nyt oli kohdunnapukka tooosi kova ja alhaalla?! Aamulla ei. Tammityttö? ;)

IMN, sieltä se ovis on vasta tuloillaan, jei! Mulla on kans herkästi vuotava kohdinsuu, inhottava vaiva.
 
Cisulla tuplat tulossa. ni ja viikko testi on aikas turha. Ite ainakin huomasin et ei se mitään kerro vaikka kaikki viikot sai testeihin tulemaan ni lopputulos oli mitä oli.
Nyytikkii ei ny säästä vaan teet kokonaisen testin ;)

Tervetuloa uudet! :)
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Meikä menossa naistentautien polille ja sieltä sitten ens viikolla kyselen tarkemmin asioita.
Itsellä ollut kohdunkaulansyövän esiasteita ja hoidoissa käynyt. Nyt otetaan taas näytteet toivottavasti ei ole mitään. puhtaat näytteet oli viimeeksi. Pakko kysyä voiko tällä olla osuutta raskautumiseen jne.
Toivottavasti ei kellekkään teille tätä riesaa tule. Onneks on tehokkaat hoidot näihin.
 
oot

Moikka taas kaikille. Täällä menossa touhupäivät isolla Teellä. Kerrankin sain oviksen tikutettua, tai ainakin viivat siis. Mieskin oli iloinen kun sille esittelin eilen viivoja ja totesin että syöhän kunnon iltapala että jaksat sitten "aviotöitä" :D Nyt on päästy taas huumorille edellisen piinailun ja pettymyksen jälkeen. Ajatuksia koittanu pitää poissa vauvoista ja itteni työn touhusa, mutta tietäähän sen että nyt alkaa taas piinapäivät. Ovistikut vaihdoin one steppii , kun oli kaikki Sofi tulokset ihan pyllystä. Näillä nyt ainakin saanu kunnon viivat aikaan, että pitäis jotain toimintaa kuitenkin olla.

Kävin selailemassa aiempia sivuja jonkunverran ja huomasin että tapahtumia on ollut vaikka kuinka. Osa iloista - Onnea Teille!
ja toinen puoli kyyneliin päättynyttä - Isot ja voimakkaat halaukset teille!

Tänään meillä kuitenkin hiukan punaviintä ;) ja pedin pöyhintää..
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
unna1 joo kävin ostamassa lisää testejä, huomenna teen sit kokonaisen :D mut jotenkin negan jälkeen pahaa oloa lisää vielä sekin et meni tuhlaamaan testin ja pitää taas ostaa uusia.. :( Mutta voi ei toivottavasti sulla ei mitään ikävää sieltä löydy..

oudsi noniin hyvä että on nyt iloisempi fiilis asiasta ja oot voinut keskittyä vähän muihinkin asioihin :) toivotaan tärppiä!
 

Yhteistyössä