Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Cisu. Ei ne turhia tai mitenkään vähäteltäviä ole :hug:. Se menettämisen pelko iskee yhtä kaikki siinä plussatessa kuin joskus myöhemminkin.. Mäki tein ihan ekasta raskaudesta viikon myöhässä haalean viivan ja se riitti mulle. Ikinä en edes mietinyt. Samoin parista muusta riitti testi tai kaks ja se siitä. Sit noista hoidoista tein valehtelematta varmaan 20 testiä jos riittääkään. Samoin nyt. Vertasin ja kaivelin vanhat tikut ja taas Vertasin. Sellanen se ihmisen mieli on :) kun tietää mitä voi menettää ja miten hankalaa raskautta on saada edes alulle.

Sieltähän se ahdistus ja itku tuli, kun näkee toisten hienoja plussia :(
Toki äärettömän iloinen toisten puolesta, mutta alkoi taas ahdistamaan samalla tapaa kuin ennenkin se, että olen epäkuntoinen huono ihminen, kun ei raskaudet ota onnistuakseen.

Noh, mutta eteenpäin elävän mieli ja niimpä tässä tutkinkin testejä, et jos tilais suoraan ulkomailta niitä kunnon satsit niin tulis halvemmaksi kun suomesta tilailla.

Onko kellään kokemuksia seuraavista merkeistä?
-First response
-Early detection
-Clear & simple
Loput onkin sit valmistajia vaan, niin et ei o periaatteessa nimeä testillä:
-Health For Life
-Galpharm Healthcare
-Cassanovum
-Alvita
-SME Fertility

Sweeny :( halit.
Kauheesti tullu vauvauutisia, joka suunnalta. Taas pärähti ultrakuva ja on muuten jo toinen tällä viikolla faceen.. Minäkin niin tahdon ahdistus iskee.
Onnellinen olen toki jokaisen puolesta välttämättä ei kaikki kerro mikä taistelu heillä on voinut olla edessä. Ei lapsia tosiaan tehdä vaan niitä saadaan.
Kyllä me muutkin saadaan ku aika on oikea :)
Tässä muuten mun maaliskuinen testikuva ja vuoto alko heti testin tehtyä seuraavana aamuna ei ollu pitkä ilo se mut ihan vertailuksi teille ni näkee testin vahvuuden. IMG 20150513 104247

Sweeny halauksia sinne kovasti. Kyllä mekin vielä onnistutaan! Täällä meitä on monia samassa tilanteessa "onneksi" niin on tukea :) Yleensä kun ihmisiltä kuulee vain niitä iloisia uutisia, ei kukaan päivitä faceen negatestien kuvia :D

Unna ja Nyytikki Kiitos lohdutuksestanne.
Niinhän se on, että meitä on monta samassa jamassa.
Ihanaa että täällä on tukea tilanteeseen kuin tilanteeseen, mutta sekin tuntuu sitten, että tuleeko sitä liikaa märistyä tilanteestaan.
Piti vielä kääntää veistä haavassa ja katsoa kuvia siitä hienosta selkeästä plus testistä...todella viisasta.
Ja tiedän kokemuksesta, ettei minun parkuminen lopu ennen kuin mies tulee töistä lohduttamaan.
Tekisi niin mieli tehdä testi...entäs jos sittenkin tämä on vain jotain alkuraskauden hormonaalista tihrutettelua...vuotoa kun ei sitten aamun jälkeen taas ole ollut tippaakaan...ja että jos olen vaan tehnyt testit jotenkin väärin tai liian laimeasta pissasta tuon selkeän plussan jälkeen.
Nyt kuitenkin sellainen kauhea paniikki on toistaiseksi kokematta, mikä aiemmilla kerroilla on ollut heti kun plussa on lähtenyt hiipumaan.
Jonkinlaista turtumista kenties...en tiedä.
Tuntuu taas kaikki niin turhalta ja tyhmältä ja kaikkea mahdollista.

Anteeksi vuodatus taas :ashamed:

IMN
Masispäivä ilmeisesti muillakin : /

Ovisviivat ei oo lähteneet vahvistumaan parissa päivässä yhtään, ja nyt kuitenkin jo kp15 menossa.. viime kierrossakin plussa tuli vasta kp19, mutta eikös silloin luteaalivaihe jää melko lyhyeksi, kun kierto oli sen 28pv?

Sweeny :hug: kaikki fiilis on niin ymmärrettävää. Mä muistan kun sain viimein esikoisen, tuntu että olen viimein samalla viivalla muiden kanssa. Vaikka muut oli raskautuneet ja vauvautuneet kerta laakista. Sitten tulin raskaaksi ku esikoinen oli 1.5v. Ajatelin että ei-voi-olla-totta, mäkö saisin kakkosen kerrankin ensimmäsenä lähipiiristä. Että meilläkö homma menisi niinkuin elokuvissa. Sitten se pettymyksen ja surun määrä kun kaikki loppui lyhyeen ja muut huristi mahapystyssä ohi. Tuntui että kaikkialta satoi yks vuosi vauvauutisia. Olin jälleen raskaana ja muut jo kolmannella kierroksella. Ja jälleen mä putosin kyydistä kun muut porskutti onnelliseen loppuun .
On hyvin vaikea olla katkeroitumatta tai pystyä olemaan olematta kateelinen. On vaikea katsoa muiden hehkua kun "eihän kenellekään muulle voi käydä huonosti". Tuntui että olen ollu aina se ainoa huono-onninen näissä asioissa. Kunnes mies sanoi, että eihän ne kukaan tule niitä negoja huutelemaan tai harva kertoo jos mitän ongelmaa on. Ainaham sitä näkee vain ne onnen hetket.
Mutta minkäs niiille tunteilleen voi. Muutakuin uskoa että vielä joskus on oltava se oma vuoro. Ehkä. Kai. Mahdollisesti.
Elastisen sanoin "katse eteen ja suupielet ylöspäin, teen vastoinkäymisistä voimaa".

• Tykkää
Reactions: Sweeny
Sweeny :hug:

Reippaasti olet täällä muiden puolesta jaksanut iloita, vaikka varmasti kirpaisee. Voimia ja jaksamista sinulle ja toivon sydämestäni sinullekin sitä pysyvää plussaa. Täysin ymmärrettäviä ja hyväksyttäviä ovat nuo tunteet, mitä ihan varmasti kokee jokainen vastaavassa tilanteessa.

• Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Ompas tullut taas juttua tänne! Sweeny :hug:

Himotestaajahullu testaili jo dpo7 ja nega tietty...Itse asiassa testasin jo aiemminkin, mahtavaa ajanvietettä :popcorn: Jos malttas nyt ootella ees lauantaihin!;D Ja silloinkin liian aikaista!

Onnea plussanneille. Cisu ei mulla ollut esikoisesta edes noin vahvoja viivoja noilla päivillä. Tsempit ja halit masistelijoille. Itse kuulun teihin jotenkin tosi pessimistinen olo. Tänään dpo 10 enkä oo ees testannut vielä kertaakaan :O kun en haluu pettyä enää. Huomenna tekis mieli testaa aamulla mutta sit päivä olis heti pilalla kun negahan sieltä kumminkin pompsahtaa. :( Menkat pitäis alkaa sunnuntaina. Tammityttö oot kyllä vahva nainen.

Heips, tuppaan tänne pinoon kuvan kanssa...
Kertokaa viisaammat ja kokeneemmat testailijat, onko toi nega tulos?
Siinä missä pitäisi olla toinen viiva, on joku tuollainen viivan alku toisessa laidassa. Kamerassa ja luonnossa se näkyi selvemmin, kun koneelle siirrettynä. Pikainen nettisurffailu paljasti, että rfsu:n testeillä tulee epämääräisiä tuloksia. Mulla on ollut aiemmin ihan selkeä nega, toi tuottaa pientä päänvaivaa.

[/url][/IMG]

kp22 ja hillitöntestaamishimo olis...
oli tarkotus käydä noita ovistestivarastoja täyttämässä, mutten sitten pitkän päivän jälkeen jaksanutkana mennä kauppaan. Ja koska ne on huomenna kii, jän huomennakin ilman - eli kaikkiaan maanantaista asti ollut ilmanovistikuttelua. Kamalaa kun on niin tottunut niitä uittelemaan :D
Positiivista se, että hanat ei ole ainaaan vielä auenneet. Lämmöt tosin niin normaalit kun voi olla, ei puhu tärppäämisen puolesta.

OmaAurinkoinen ihan selvä plussa tuo on! :)

On: Dpo 11 enkä ole testannut vielä kertaakaan (kotona ei ole ollut testejä) :) eipä kyllä yhtään plussa olo ole, mutta jos maanantaihin mennessä ei ole menkat alkanut niin sitten pääsen vihdoin ostamaan testejä, kun nyt ei mahdollisuutta päästä kauppaan :D

OmaAurinkoinen plussahan se siellä :) Onnea!

Aamulla tein uuden testin. Viivanpaikassa on jotain haaleaa väriä koko matkalla, mutta edelleen tosi epämääräinen. En kyllä enää ikinä osta noita rfsu:n testejä. Niin ja tänään on kp 25-28/35 ja yleensä mulla on säännöllinen kierto. Kuvittelin, että tulos olisi jo tässä vaiheessa selkeä, oli se sitten positiivinen tai nega. Teenpä vielä yhden testin huomenna, josko sitten olisi selvä tulos.

Yhteistyössä