Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Theran, Unna1 ja Nyytikki Täällä myös samat fiilarit.
Miksi ei vaan voi nauttia elämästä, ja antaa testailujen olla ja muiden haaveiluiden?
Stressi kun ei ainakaan paranna asioita yhtään :hug:

Mutta jippii!!! Täti näyttää viitteitä tulostaan :)
Jotenkin niiiiiiin helpottunut, että lähtee sitten spontaanisti tyhjentymään, eikä tarvii mennä lekuriin jota ennätin jo pelätä.

Mitenkä te muuten laskette kp:t?
Ajatellen, että nyt kun sieltä tulee jotain hailakkaa papruun niin joko lähdette sellaisesta laskemaan vai vasta kunnon vuodosta?
Itse olen aina kunnon vuodosta vasta lähtenyt laskemaan ja minusta ovisaikakin on osunut sillee kohdilleen...siis omien tuntemusten perusteella :)

muoks* Blue Bird Aivan ihana viiva sulla testissä :heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Blue Bird
Blue Birdillä kyllä ihana viiva jo :) <3

Sweeny noniin hyvä että tilanne etenee edes johonkin suuntaan! :) Mä lasken kans ihan kunnon punaisen vuodon alusta et se on kp1.

Voikohan tämmösistä kierroista edes tulla raskaaksi.. Nyt siis kp37 jo :( Milloinkahan kannattaisi mennä lääkäriin jos kierrot venyy näin? Kuulemma ei pitäisi odotella todellakaan sitä vuotta, että voi jo aika nopeasti mennä tämmösillä kierroilla..

Hei muuten! Muistin just, että nää kaks viimesintä tosi pitkää kiertoa on olleet silloin kun olen juonut sitä greippimehua! Voikohan kierron pitkittyminen johtua siitä? :O En ole edes tajunnut asiaa, nyt tuli yhtä äkkiä mieleen.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Blue Bird
Sweeny Hyvä homma parempi näin et itekseen. Tsemppaukset sinne!

Nyytikkii ihan ku olis jotain... sormet varpaat kaikki ristissä et ny tulee plussa sulle!!! :)

BB vähän piti tihrustaa mut plussa se on ;) heh vähänkö ihanat viivat!

omaanapaa taitaa kierto lyhentyä mikä on ihan hyvä juttu. meinaan näyttää et täti tulee jo ny :) parilla päivällä mut jos menis normaaliks kierto hiljalleen niin ku oliki ennen kaavintaa. jotakin hyvää sentäs :)

Kertokaas kokeneemmat että miten rtestien viivojen kuuluu vahvistua?! Joka päivä? Joka toinen? Milloin ei enää vahvistu?!
Sen tiedän että eri merkkejä ei voi verrata keskenään mutta testeistä kiinnostaa erityisesti pregcheckin ja wondfojen vahvistuminen?
Mä olen testaillu niillä ja näyttäis että dpo 11-13 on aika saman vahvuisia??!! Aiemmissa kolmessa raskaudessa oon tehny sen yhden apteekin oman ja se siitä.

Heipsan!

Mulla on nyt menossa jännäpäivät, eli kp 28 tänään. Kierto on yleensä n.28päivää. Alottaisin testaamisen tänään jos postissa tulisi ne tilaamani r-testit.
Eli kyseessä on toinen lapseni, edellisen plussan sain pari vuotta sitten.

Oireina rinnat kipeet ja palelu sekä väsymys, vaivannut jo pari viikkoa.

Pupuilut on tehty oviksen aikoihin (vain fiiliksen perusteella) eikä muita kertoja ole, sen takia en ole kovin positiivinen asian suhteen mutta mulla yleensä kuukautiset tulee melkein aina päivän etuajassa ja nyt sen takia ja muidenkin oireiden vuoksi vähän alko tulla kumminkin jännitystä.

Edellinen kierto maaliskuussa on jäänyt merkkaamatta kalenteriin, eli silloin menkat alkaneet 19.3-20.3.. siihen perustuen kiertoni olisi 27 päivää.. mutta ken tietää.

Cisu no se vaihtelee. Joskus on mulla vahvistunut joka päivä silminnähden, mutta silloin muutenki hcg huiteli yli kaksoisraskauden. Nyt tässä ei vahvistunu ainakaan mitenkää näkyvästi. Etenkään PC. Mutta hcg tuplaantuu keskimäärin joka toinen pv eli alkuun maltilla kunnes sit päivän x jälkeen se käppyrä nousee jyrkemmin. Tyyliin 50-100-200-400-800-1600-3200 jne eli sit nousu on luonnollisesti kovempaa.
Mutta niitä viivoja ei kannata tuijottaa ellei kyse ole siitä että ne pysyy päivästä/viikosta toiseen ihan haamuina.
Kaikki on varmasti ok vaikka tuoreessa muistissa sama paniikki. :)

Peukut, Nainen!!

Ja Cisulle vielä.. ja noissa mun hoitoalkuisissa hcg on noussu vielä hitaammin. PC tais näyttää melkein viikon sellasta samaa "puolitummaa" viivaa ja verikokeessakim arvot nousi maltillisesti. Vaikka monella muulla ne arvot oli verikoe päivänä vähintäänkin kaksinkertaisia mun alkulukemaan (pp12) nähden :)

Nyytikki Kyl mä ainakin nään ihan selkeesti tossa jonkun viivan :)

Lääkäriin menosta ainakin omalla kohdalla ohjeistus on se, että jos plussailen ja sitten lähtee negaa kohden eikä ala spontaanisti tyhjentymään niin täytyis mennä tsekkaukseen.
Yks km lähti ihan suht nätisti yks kaks vielä viivojen ollessa hailakoita mut sit taasen kun oli kohdun ulkoinen niin sitä jouduttiin vähän odottelemaan ja verikokeesta seuraamaan hcg tasoja. Sitten kun oli muistaakseni 62 se arvo ja vuoto oli ollut reiluna päällä...onneksi...ja ultrassa näytti hyvältä niin lääkäri sanoi, ettei tarvii enää kontrolloida mitenkään.
Lähinnä tässäkin nyt pelkäsin et oliko sittenkin kohdun ulkopuolinen kun ei lähde tyhjenemään, mutta onneksi toistaiseksi taitaa hyvin käydä ja menkat alkaa.

Theran: mukava kuulla, että ihania juhlia tulossa lähiaikoina joten mieli varmasti niiden myötä piristyy :) Pidän sinulle peukkuja :wave:

Cisu: mielestäni minullakin vahvistui aika hitaasti; aloitin testaamisen muistaakseni dpo10 (joten aika aikaisin) ja en olettanutkaan sen vahvistuvan todella nopeasti. Mutta kyllä se kuitenkin vahvistui. Testit joilla aluksi testailin loppuivat, mutta eri testillä sain vahvemman viivan kuin testiviiva vasta dpo20 (dpo15 oli vielä selkeästi haaleampi). Ensiksi dpo15 ja alla dpo20

Tammityttö: mikä fiilis?

• Tykkää
Reactions: Cisu
Tänne puolelle en ehtinyt hätähousuilemaan saatikka kuumeilemaan ollenkaan tällä kertaa ollenkaan. Mutta himotestaaja olen ollut ja tähän ryhmään muutama vuosi sitten kuuluin kun viimeisintä ja sitä edellistä vauvaa haaveiltiin. MEille päätti tulla nyt ylläri vitonen ihan puskista ja tässä mun himotestailut.

kp31 heti näkyviin näin (1h pissasta)

kp32 aamu varmistus testit

kuva kollaasi kp31 liuska ja puikko ylimmäiset ja kp32 alimmaiset.

ja yhden tein vielä tänä aamuna kp33 joka tässä alinna vielä testiajalla. yllä edelliset teko järjestyksessä. Tummentuu kyllä mutta suht maltillisesti.

Cisu mulla luultavasti jo dpo jotain yli15 joten sinun dpoilla tummeneminen vielä hitaampaa. =)

Matu

Viimeksi muokattu:
Onnea Matueve!

Cisu musta kaikki näyttää olevan ihan mallillaan :) Nyt vaan tonne odottajiin :)!!

Mamma. Kiitos kysymästä. Sekava fiilis. En uskalla luoda mitää suhdetta vielä tähän vauvaan. Silmissä vaan pyörii ultrakuvat ja se että entä jos tollaisen pienen pyöriäisen pitää syntyä taas liian aikaisin :(

• Tykkää
Reactions: Cisu

Yhteistyössä