Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
IMN
Tammitytölle tsempit ultraan!

Kp13 ja alan yhä enemmän uskoa ovuloimattomaan kiertoon. Ei minkäänlaisia tuntemuksia (viime kierrossa sikiöasentoon vetävät kivut) ja testit ei vahvistu mihinkään, päinvastoin.. kuitenkin kaiken varalta lakanat rypistetty parin päivän välein.
Ainiin, eilen ihan raskaudettoman äitienpäivän kunniaksi sain kuulla lisää epätoivottuja raskausuutisia lähisuvusta.. kerroin siis silloin viime kuussa jo yhdestä raskausuutisesta, joka ois kyllä saanut jäädä kuulematta, ja nyt vielä toinenkin :stick:

Hyvä IMN! Kaikki on kotiinpäin :)

Noni. Toimenpide tehty.
Sikiö oli hyvin vilkas ja eläväinen. Viikkoja siis 11+2 oviksesta ja 12+2 menkoista mutta uktran mukaan vastasi ainaki 11+6 kokoista eli laskettua aikaa ei muutettu. Hassua että yks kaks tuli lähes viikko lisää. Nt oli 1,3 eli samaa luokkaa mitä ennenkin muissa. Kaikki rakenteet yms hyvät ja normaalit niinku kaikissa raskauksissa. Punktio piti tehdä 2x että saatiin tarpeeksi näytettä. Sitte vaan 2-3vk odotus todennäköisesti.
Ihana että toimenpide on ohi ja vauvalla muuten kaikki hyvin. Ainoa sitten onko terve. Mistään kun sitä ei voi päätellä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii ja Sweeny
IMN
Tammityttö En muista ootko jo kertonut, mutta minkälaista kehityshäiriötä se teidän geeniperimä mahdollisesti aiheuttaa? Ystävälläni ja hänen miehellään sama homma, ja ovat myös menettäneet jo yhden lapsen tuon takia.. tosin vasta kun lapsi oli yli vuoden ikäinen :( ikäviä asioita..

Viimeksi muokattu:
Tammityttö Hienoa, että siellä on kaikki hyvin ja uskotaan, että tulee olemaan myös jatkossakin :heart:

ON: heitin kaikki tehdyt testit roskiin, ja aloin himo siivota ja siinä tulikin samalla pestyä myös ikkunat :LOL:
Ajattelin, että täytyy alkaa tekeen hulluna kaikkee niin, että saa koko raskaus homman pois edes hetkeksi mielestä niin josko se vuoto sitten alkaisi.
Toivoahan ei enää taida juurikaan olla.
Nyt vaan ottaa päähän, että pitääkin sitä testailla ja nähdä se selkee plussa joka sitten kuitenkin menee plörinäksi.
Mitenkä sitä malttaisi olla ja antaa niiden menkan vihulaisten olla vaikka kaks-kolme viikkoa myöhässä ennen kuin mitään tikkuja esiin kaivaa?
Jonkinlaista...ehkä...menkkamaista jomottelua aloikin sitten tuossa joku aika sitten tuntumaan.

Tammityttö, jei, hyvät kuulumiset! Mutta kamala toi sun alkuraskauden piina. Tsemppiä! Oot kyllä vahva nainen kun kestät moista epävarmuuden piinaa ja jaksat huonoista kokemuksista huolimatta yrittää aina uudelleen.

Unna, no näkyy viivaa ja punaista sellasta ;)

Pirplua, hienoa! Sitten vaan siementämään ;)

Ootte kyllä mahtavia! Mä ihan ilman esittelyjä ja "puskista" tuun tänne huuteleen ja kyseleen neuvoja ja heti te ootte ihan mukana auttamassa ja tsemppaamassa! :hug::heart:
Tammityttö: juuri näin lääkäri meille selitti, lähes samoilla sanoilla :)
Ei tarvi paljoa miettiä mitä sitä loppuviikkona tekis! ;D

ps. mäkin nään unnalla viivan ja ihan oikean värisen :)

Dpo 8, en oo testannut vielä kertaakaan (vrt. Aikaisemmat kierrot). Ei oo yhtään semmonen olo että jotain olis tapahtunut. :( Taidan suosiolla oottaa menkkoja... Jotenkin semmonen toivo mennyt olo. Oon lukenut päivittäin teidän juttuja mutta en oo saanut aikaiseksi kirjoittaa. Tsemppiä tammityttö, pitkäaikainen kyllä odotella tulosta. Onnea varovasti unna. Tsemppiä kaikille. :heart:

IMN
ninami Sain sun kuvan auki, vau! Tommosen viivan ku itekki sais :D

Huomasin tänään että jos ovis sittenki tapahtuis tässäki kierrossa, niin eipä sitä paljon pääsis hyödyntään kun mies on tän viikon yövuorossa.. lähtee illalla kaheksan jälkeen ja tulee aamuviideltä. Äärh, ei vauvaa tässäkään kuussa, ellei pusketa lapsia jo seittemältä yöunille :D

kp20, lämmöt normit...
Taitaa se tätikin tulla kohta käymään, paperiin tuli jo ihan pientä merkkiä mokomasta. Varmaan huomen tai ylihuomen sitten hanat aukeaa tosissaan.

Harmittaa. Ja taas ainasen petymyksen takia tosi kiukkunen olo ollu illalla...

Onnea kaikki plussanneet!
Niin siinä kävi mitä tuolla useampi sivu taakseppäin ihmettelin ja meinasin et en mä ole ovuloinut vaikka tikku punoittikin hienosti. Tänä aamuna r-testillä täysin blanko ihan vaan kontrolliviiva ja eipä muuta. Tänään kp 25/25 ja kyllä se täti tänään tulee, niinkin paljon olen seuraavaa kiertoa miettinyt et luontaisesta pitää hakea lisää geleeä ja ei tässä kylässä ole missään greippimehua, millä mä nyt buustaan? punaviini ei käy (ehkä skumppa ;) )

Merkkiä paperissa joten täti tulee...

Viimeksi muokattu:
Sniff ja zuhina :hug:

ON: Tein miehen pyynnöstä aamulla testin...vajaan kahden tunnin pissasta ja en mä kyl tiedä onks siin mitään vai ei enää. Mies kyllä näki, mut minusta tuntuu et kuvitellaan.
Tätiä ei näy ei kuulu.
Sinäänsä outoa, kun kahtena aiempana kertana kun kesken on lähtenyt tulemaan niin menkat on alkaneet melko pian sen jälkeen kun viivat on alkaneet himmetä mut nyt ei mitään.

Heitin jo kirveen kaivoon ja luovuin toivosta...

Sniff ja Zuhina :hug: Mullaki oli aina sitä samaa. Ihmettelin miks olen aina masentuneen oloinnen, todella ärtynyt ja kipinäherkkä vaikka yleensä PMs oireet loppui menkkojen alkuun. Sit tajusin että se johtui nimenomaan siitä pettymyksestä vaikka aina ei edes ehtinyt olla yhtään yritystä tai edes lupaavaa kiertoa.

Sweeny. Jospa ne siitä alkais. Jos ei ala kuulu niin kannattaa varmuudeksi pyytää se hcg mittaus. :hug:

Lagertha käytä tuoreita greippejä :) Jos siis niitäkkään on.

IMN Tai meette vessaan vuoronperrään, isäntä ensin ruikkaa kippoon ja sie meet sitte ja lapot sissään :LOL: Aika hauska ajatus, mutta nuinhan ne tekkee ihan oikeasti vaikka naisparit jos tutulta saa siemeniä. Vaan joo, ei minun mies kyllä alakais tuollalailla lapsia tekemään...

Sweeny no pietään peukkuja että jossei tätiksi muutu niin tulis ees se plussa sitte :)

IMN

Jee, viiva lähti vahvistuun! :) laitoin kuvaan vielä vertailun vuoksi tuon kp9-11 kun viiva vahvistui jonkin verran muttei kuitenkaan saavuttanut huippua.
Nyt kun saisi johonkin väliin sovitettua sen peiton heiluttelunkin...

• Tykkää
Reactions: Cisu

Yhteistyössä