Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Pirplua. Miehelläsi on kyllä hyvin spermasa simppoja ja liikkuvat ok mutta suurin osa rakenteellisesti epänormaaleja.

Lääkärikeskus Gynekon sivuilla on simppeli selitys kaikille :

Normaali siemennestenäyte:

Näytteen tilavuus yli 2ml. Alentunut tilavuus = hypospermia

Siittiötiheys yli 20 milj.millilitrassa. Alentunut siittiötiheys = oligozoospermia.

Siittiöiden liikkuvuus: A ja B-liikkuvia yhteensä yli 30 %. Alentunut liikkuvuus: asthenozoospermia.

Normaali morfologia yli 30%, poikkeavia siittiöitä yli 30% = teratozoospermia.

MAR-testi negatiivinen. Positiivinen MAR-testi viittaa siittiövasta-aineiden olemassaoloon.

Siittiöt puutuvat kokonaan = azoospermia.

Näiden tulosten perusteella arvioidaan hedelmöittämiskyky. Alentunut hedelmöittämiskyky tarkoittaa, että raskauden aikaansaamisen mahdollisuus on alentunut.

Eli .. hoidoilla kyllä (ICSI) saadaan munasolun sisälle vietyä normaali simppa ja munsolu hedelmöittyy. Luomuraskauden mahkut on alentuneet joskaan ei koskaan nolla.
 
kiitos kaikille myötätunnosta. :hug: Tyttären kanssa jonkunlainen sopu aikaseksi..se kun on kanssa niin itsepäinen.. ja kaikki lähti vaan siitä kun olisin halunnut hänet äitienpäiväksi kotiin.. :headwall:
Cisu älä missään nimessä tunne syyllisyyttä omasta onnesta vaan nauti täysillä! :heart:
Ei sinun plussa ole minulta pois, kyllä se on jossain muussa se vika kun ei vaan nyt osu kohdalle.

MoonanKyllä mä siideriä olen sen pari tölkkiä juonut joskus ja sitten joskus viiniä. Enkä usko että mun alkoholi määrät on niin suuria ja usein nautittu että vaikuttaisi mihinkään.

Lukka :hug:Kiva kuulla että menee hienosti. :)

Nyytikkii I feel you.. :hug: Ei anneta periksi, jooko? :heart:

PirunpeltoMulla on ollut se uudempi malli CB plussasta ja mulla ei oo kyllä tullut yhtään mitään viivaa eli ihan puhdas nega. KUVA! :) Ei vaikka olisin hautonut sitä kaapissa pari päivää.

Pirplua En osaa sanoa tuohon kyllä mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Voi kiitos kaikille infosta ja mielipiteestä! Tietenkin lääkäriin ollaan huomenna yhteyksissä, mutta hätähousu olen tässä(kin) asiassa :)

Niin mä itekkin katoin, ettei kovin hyviltä tulokset näytä. Toisaalta on hyvä, että tähän vajaa 2 vuoden tuloksettomaan yritykseen syy löytyy, mutta meni pasmat sekaisin kun kokoajan olen jostain syystä olettanut vian löytyvän musta.
Noh, eiköhän tästäkin selvitä! :)
 
Pirplua. Kyllä kaikki järjestyy :hug: Isoin askel on se että asioita selviää, sitten voi jatkaa taas oikeaan suuntaan.
Meilläkin mun munikset on huonoja ja lopussa, miehen simpat labrassa ok mutta kuitenkin jotain pientä vikaa . Lääkärit sanoi jo vuosia sitten että mahkut luomuraskauteen on promillen luokkaa tällä kombolla. Mutta tässäpä sitä ollaan..kolmas luomuraskaus 4 vuoden sisään (välissä yksi hoitoalkuinen).

Pirtsi. Nimenomaan, nyt het Laitat kuvvaa! Tossa joku sivu sitte laitoin yhtä linkkiä testeistä. Siinä oli että jostain teknisestä syystä siniväriä sis.testit antaa herkästi vääriä viivoja. Voi tosiaan olla et uudemmat CB on parempia, ne mun oli v.2012 ja sain tosiaan ihan kuvattavan viivan molempiin tikkuihin. Verikoe puhdas nega. Mutta toivon sormet ristissä, että sulla ei näin todellakaan oo vaa viiva tuli ihan syystä :)! Sun olotkin on nii lupaavia! Mut kuvaa, hophop ja aamulla uutta tikkua! !! :)
 
Clearblue plus on vissiin siis tätä "uudempaa" mallia?! Mutta aamulla sitä tutkailin testiajan puitteissa, ei mitään. Kun tulin usean tunnin jälkeen kotiin ja tottaki hillosin sen testin kaappiin niin siinä on jotain.

Tein iltapissasta rinnalle sen höpöhöpö promatriksen ohuen tikun, johon kanssa tuli jotain?

Se, näkyykö kuvat teille jää nähtäväksi, mutta luulen että viivanpaikat vainoaa mua ja mun silmiä.

 
Pirplua, hieno asenne, sillä eteenpäin!

Pirunpelto, oon kerran toissa kierrossa tehny ton plus-testin ja sain kyllä aika näkyvän viivanpaikat. Tosta sun on vaikea sanoo kun on kotelossa. Avaa se?! One stepissä näkyy jotain kyllä mutta se on taas entten tentten- arpapeliä.

Tammityttö, sulla on kyllä laaja tietämys asioista ja mikä parasta, suuri sydän <3

Kiitos myös teille jotka tulitti onnittelemaan muilta palstoilta, ootte ihania!
 
Theran voi kökkö :hug: Mie olin jo aivan varma. Höh.

Nyyttitervetullut :hug:

Pirunpelto kyllä siinä plustestissä äkkiseltään jotaki näyttäs olevan? Mie en vaan oo nuita koskaan teheny enkä tiiä antaako jotaki ylimäärästä.

ON huvikseni tein O- ja R-testit ja molemmat on niin negoja ko olla voi. Onneksi eilinen äitienpäivä oli ihan täydellinen :heart: Aattelin että oonpa onnekas ko mulla on ihana oma äiti ja mahtava anoppi sekä tietenki nuo kaks ihanaista poikaa joitten ansiosta sain eilistä päivää juhulia :) Ehkä tässä jaksaa taas ootella niitä menkkoja.
 
Aamulla tehty digitesti antoi negaa, minä kun olen utelias luonne niin purin senkin atomeiksi :LOL: ja testi liuskassa on siinäkin hailakka viiva.
Näkyy muuten olevan niissä patteri joka käy meillä ainakin vaakaan ja kaukosäätimeen :LOL:
En tiedä mitä kummaa tämä nyt on, kun ei o mitään menkkamaisia tuntemuksia ja mulla kuitenkin yleensä 2-3pv ennen menkkojen varsinaista alkua on pientä tuhruttelua niin nyt ei o kerrassaan mitään.
Pakko se on varmaan hullun tänään sittenkin niitä testejä lisää saada jemmaan...josko sitten testais loppuviikosta.
Ja sitten mietin sitäkin, että pitäisköhän mun tehdä sittenkin testi päivällä pihistetystä pissasta, koska jostain syystä minä saan niistä paremmat tulokset aina...en kyllä ymmärrä miksi.
Toisaalta mietin sitäkin, että jos ei keskiviikkoon mennessä tätiä näy niin soitan nla:n että laittavat veritestiin minut taas.

Anteeksi oma napa, mutta että syö taas naista tää touhu :ashamed:
 
cisu oho hienosti on vahvistunut! :)

sweeny höh tyhmä digi :(

Tammityttö tsemppiä ultraan! :)


Mä sain ehkä äsken haamun?? Tai ainakin näkyi vaaleanpunaista ja sellainen viiva, mut toisaalta nyt kun katsoin testiajan jälkeen niin ei näy :( Toivottavasti olis ollut oikee haamu ekaa kertaa ikinä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu



Tuossa.. En nyt tiiä onko siinä sittenkään mitään vai haluanko vain uskoa että olisi vihdoin :D

niin ja ei ollut edes aamupissasta tuo. En ymmärrä, aamulla kun herään ajattelen että "Noniin nyt äkkiä meen vessaan enkä tee testiä, jos en tee sitä aamupissasta niin en tee ollenkaan enkä halua taas nähdä negaa!" Sitten parin tunnin päästä kun asia on jäänyt päähän pyörimään on pakko tehdä se testi... Ei paljoo vauvakuumeisella järki päätä paina!
 
Viimeksi muokattu:
Heips!

Minäkin tässä piinailen kun annettiin lupa babylle tulla jos on tullakseen.. Mitään sen kummempaa emme ole tehneet kuin nyt yk1 peittoja heiluteltu oviksen aikoihin.

Minulla on kierto 27-29 pv.
Viimeksi kaksi vuotta sitten raskauduin niin että pupuilut oli kp 14 ja kp 16. En tiedä kummalla tärppäsi, kierrot oli samaa luokkaa silloin kuin nytkin.. Tännä kertaa tosin ovis tuntui vasta normaalia myöhemmin eli pupuilut ajoitettu kp 17...

Saa nyt siis nähä.

Laskureiden mukaan tänään olisi dp9 mutta itse veikkaan dp7 tai 8.. tiedä sitten..

Oireina väsymys ja rinnat kipeet. Viimeksi minulla oli juurikin näitä samoja oireita siinä kierrossa kun raskaaksi tulin mutta en uskonut olevani joten en kiinnittänyt huomiota oireisiin ennen kuin testi näytti plussaa.
Sen voin sanoa että jokaisessa kierrossa missä ei tärpännyt oli kaiken maailman oireita mutta siinä itse oikeassa ei juurikaan mitään huomattavaa ennen kuin etova olo tuli rv6..
 
Cisulle paljon onnea kyytiläisestä <3

On; Kp17 tänään, oviksesta ei edelleenkään tietoa. Lääkäri määräsi mulle alkukierrosta ne terot, mutta minä tyttöjen jätin aloittamatta koko lääkityksen. Kierto ollut nyt säännöllinen ja niin saa luvan olla tämäkin, ellei siis plussaa tule ;) ..mutta tuskinpa vaan tulee. Ensi kierrossa sitten ruetaan tekemään/vahvistamaan ovista lääkkeillä. Joskos siitä olisi jotain apua..
 

Yhteistyössä