Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Oi Cisulla on tarrannut pienet kiinni, onnea!!! :)

Pahoittelut Nyyttitervetullut. Haaleat viivat oli kai sitten kuitenkin huono enne. :(

Unna1, jospa tuo olisikin oikea haamu kurkkimassa. Olin aiemminkin näkevinäni sinulla lupaavaa viivasta. Toivotaan.
 
Viimeksi muokattu:
Yö on tullut valvottua ja itkeskeltyä... Vuoto ei oo mitenkään runsasta, mutta aamuyöllä pissitty tikku kyllä kertoi, missä mennään. Testiin tuli huomattavasti haaleampi viiva kuin aamulla. Miksi tässä piti heti ensiyrittämällä käydä näin ja vielä äitienpäivänä...
 
Nyytti ja Theran :hug:

Tein aamulla testin ja oli vahvaa pissaa.
Tuloksena juuri ja juuri havaittava hailakka viiva, eli kyllä tää on menossa pyllylleen taas. Ei voi olla enää toivoa, kerta kerran jo niin selkee plussa ja sit tälläsiä hailakoita tulee niin selvät on merkit pieleen menossa :(
Tänään pitäis menkkojen alkaa...vielä ei o mitään tuntemuksia.

Huoh :ashamed:
 
Cisu paljon onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin. :)

Nyytti ja sweeny sanaton.. :(

Mamma2012 itkuinen . . Tosin johtuu nyt lähinnä siitä että riitelin eilen puhelimessa muualla asuvan tyttären kanssa.. nyt harmittaa.. ei oo hyvä että meillä on menkat sen kanssa samaan aikaan kun kumpikin on herkillä..
 
Onnea Cisu!:flower: Paras lahja tälle päivälle:) Tuleekohan kaksoset?! Toivotaan,että kaikki menee hyvin!

Nyytti, Theran ja Sweeny::hug:

Ommoo nappoo: Mulla menossa dpo 4 tai 5..Miten ne nyt lasketaan tarkalleen? Jos keskiviikkona oli oletettu ovis, niin oliko se päivä sitten dpo0??
Himottas jo testata r-testillä..tiedän, olen hullu!!! Varmaanpa siinä mitään näkyisi..Sitä olen kummastellut,että oikea nivunen (missä oli kovat ovisjomot) jomottelee edelleen. Tässä jo haaveilen,että olisiko se merkki hedelmöittymisestä:D
Ekassa raskaudessa oireet alkoivat suunnilleen dpo 9 ja haalea plussa dpo 12..Mutta joo,tuskin tässä nyt ollaan raskauduttu vielä...Jätin kuitenkin juomingit kahteen annokseen viikonloppuna niissä kemuissa,ihan vaan varalta.

Vielä haluaisin kokemuksia/mielipiteitä tuosta alkomahoolin nautiskelusta tässä yritysaikana:)
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Moonan ovispäivä on joo dpo0 :)

Mä en ole jaksanut stressata juomisesta yritysaikana, ei lääkärin mielestä ainakaan vaikuta kiinnittymiseen tai alkioon mitenkään niin pienillä viikoilla.Punaviini kuulemma muuten parantaa mahdollisuuksia kiinnittyä, koska se lisää verenkiertoa kohdun alueella ja rentouttaa :D itsellä se siis tässä kierrossa kokeilussa! Googlettamalla löytyypi lisää tietoa.
 
Kiitos kaikille myötäeläjille. Miehen kanssa aamupäivä murehdittu, mutta eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa. Piti koota itsensä ja tulla äitiä onnittelemaan. Onneksi on vierellä ihana mies, joka ymmärtää ja tukee. Yhdessä ollaan itkeskelty. Vuoto on jatkunut samanlaisena kuin olisi normaalimenkat. Ja olo on muutenkin menkkamainen. Mahaan ja selkään sattuu ajoittain. Tissien arkuus loppui eilen kuin seinään. Onko jollain antaa vinkkiä, pitääkö käydä lääkärissä näin varhaisen km:n jälkeen? Mutta ei lannistuta, jatketaan yrittämistä.
 
Nyytti ei tarvitse käydä lääkärissä. mutta jos tulee pahoja kipuja yms. mitä ei normaalisti tule kk aikaan niin sitten on syytä käydä näytillä tai vuoto on todella runsasta tai kestää pitkään. Voimia!
 
Onpas täällä tapahtunu kaikenlaista... Tää ketju on niin täynnä elämää ja tunteita...

Cisu, huhhuh ihan hurjasti onnea!! :heart: On varmasti jänskät paikat! Onko sulla ennestään lapsia? Mutta yksi tai kaksi niin on varmasti ihanaa, vihdoin :)

Theran :hug: Ihan sanaton olo, kun toisilla pitää olla noin raskasta :( Sitkeä ja rohkea olet, toivon sulle pikaista palkintoa! Ja riidat selviää kyllä :) Jaksamista.

Voimia myös Sweeney ja nyyttitervetullut :hug: Eipä sitä tuohonkaan osaa oikein muuta sanoa, tosi kurjaa! :( Pikaista uutta ja onnellisempaa raskautta teillekin.

Tammityttö, hui minkälaista draamaa teillä riittää :O Sitä varmasti on oppinu arvostamaan yhtä ja toista... Kaikki sormet ja varpaat pystyyn että tällä kertaa on kaikki hyvin!! :hug:

mamma2012, voi että ihana kuulla kuulumisia ja että kaikki menny hyvin! Onnea vielä plussasta JA tupakoinnin lopettamisesta, parempaa lahjaa et pikkuselle vois varmaan antaakaan tässä vaiheessa :heart:

(.) Maha turvottaa ja etoo ihan mahottomasti lähes 24/7... Painokaan ei oo noussu vielä yhtään ku mikään ei meinaa maistua. Hiki haisee edelleen ihan äijältä, mies toivoo ekaa poikaa :heart: Kaikki siis ok, toivottavasti jatkuu näin, osaan kyllä sitä nykyään arvostaa... Rv 9+1.

Kovasti tsemppiä ihan kaikille ja piinailusta ja muusta huolimatta iloista kevättä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Lukka: kiitos :) niin plussa kuin savuttomuuskin tuntuu ihanalta! - Vähän vielä tekee mieli tietyissä tilanteissa ja alkaa ahdistamaan, mutta muutoin hyvä olo/mieli. Ihana kuulla sinun kuulumisia; - turvonnut vatsa alkaa täälläkin esiintyä... Ihanaa odotusaikaa :heart:

Moonan: minäkään en kovin alkoholista stressannut yritysaikana, kun poltinkin vielä silloin säännöllisesti. Tässä onnistuneessa kierrossa kokeilin sitä punaviinikikkaa eli join lasillisen punaviinia dpo2-dpo7 ja olisikohan siitä ollut hyötyä :D
 
Kiitos onnitteluista, epäuskonen olo. Pelottaa, jännittää ja itkettää onnesta ;) Ja on syyllinen olo omista testikuvista kun harmittaa niin Theranin ja Nyytin puolesta, tunnen tuskanne. Halit.

Kiva kuulla susta Lukka!!
Mulla on kaks lasta ennestään, molemmat koeputkella. Esikoista (4,5v) tehtiin 4 vuotta ja tuoresiireosta sai alkunsa. V 2012 keskeytyny keskenmeno huomattiin rv12 jonka jälkeem kohtua tyhjenneltiin pariin otteeseen lääkkeillä ja vielä kaavinnallakin. Sitten pas 2013 josta synty mun toinen tyttö (1v3kk).
 
Hei oliskohan täällä kellään parempaa tietoa spermatutkimusten tuloksista?
Jos joku osais auttaa onko tää tulos nyt hyvä vai huono niin olisin todella kiitollinen!
Vähän väärä ketju varmaan tähän mut kysyvä ei tieltä eksy :p

Liikkuvuus:
a) 5%
b)29%
eteepäin liikkuvat 34% (viite 32>%)
Paikallaan liikkuvat 30%
Liikkumattomat 36%

Määrä:
Siittiöitä: 51x10potenssiin6/ml
Kokonaismäärä 127,0 x10potenssiin6

Muoto:
Normaaleja 3% (viite 4%>)
Epänormaaleja 97%
 
kp19 ja aina vaan negaa paukkuu ovistestiin.. Lämmötki vain 36,7 eli ei nyt niin ylhäälläkään eli tuskin on ovista tullut.

Se on jännä tää tunne, kun alkaa oikeasti alistumaan ajatukseen ettei sitä lasta saa. Semmonen tyhjä tunne, ontto koko sielussa, jota yrittää täyttää sitten tekemällä mahdollisimman paljon jotain mikä ei aiheesta muistuta. Tai uppoamalla leffojen kuvitteellisiin maailmoihin.

Voidapa palata menneisyyteen muutaman vuoden taa, kun vielä haaveili naiivina suurperheestä sitten joskus, hölmö olin mikä hölmö...
 
pirplua mulla ei oo mitään kokemusta noista jutuista niin en osaa sanoa :(

Mulla täällä jotenkin kauhean masentunut olo..Mä en jaksa enää tätä tikkujen tuijottelua! Kamala arpominen että milloin se ovis on kun ei noista helvetin tikuista näköjään oo mitään hyötyä :( Jos ovis olis ollut silloin kun luulin sen olleen niin menkat on jo viikon myöhässä. Jos se taas oli vasta perjantaina niin en tiiä.. En oikein tiiä mikä ees masentaa tää oman kehon tarkkailu ja testailu ja negatestit oikeesti ottaa henkisen kunnon päälle aika rankasti :(

Tässä taas negatesti..





Kovin kun kääntelee niin jotain siinä näkyy, mutta mitä väliä kun en mä kuitenkaan ole raskaana. Eikä se tikun kääntely ja viivanpaikka mua raskaaksi tee vaikka niin kovasti sitä haluaisinkin.
 
Viimeksi muokattu:
Pirplua:
En ole minäkään kokemusta kerryttänyt tarpeeksi tulkitakseni noita antamiasi tuloksia mitenkään ammattitaidolla, mutta näin perus talliaisen silmiin nuo tulokset ei kovin hyviltä vaikuta ainakaan normaalien siittiöiden muodon suhteen, liikkuvuudessa, sikäli jos ymmärsin vain itse oikein, niin ei sekään mitenkään hurrattavan hyvältä vaikuta.

Mutta siis tosiaan, kokemusta omaavat voisivat jyrätä mieluusti tämän minun arvioni kun toki toivon olevani hakoteillä täysin.
 
Pirtsi. Tulee valitettavasti . . Ja joskus sellanen selkeä sininen Viiva mutta ohut niinku kynällä piirretty. Nimimerkillä kaksi sellasta ja hcg alle 2. Siihen loppui mun testailu sillä (no, oma moka ku jemmasin tikkua hyllyssä ;) )

Pirplua. Voin yrittää perehtyä tässä paremmalla aikaa mutta en mäkään lääkäri ole joten sikäli mitään diagnoosia en ala tekemään :)

Nyytikkii :hug:
 

Yhteistyössä