Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Theran kuuluu teidän! Joka kuukausi on uusi mahdollisuus :) Jos ei nyt oo tärpännyt niin kaksi viikkoa ja sitten uutta yritystä :)

Mä tein ovistestin ja oli nyt haaleampi kuin se (plussa) aamulla? Jos olis niin että aina ennen menkkoja näyttäis plussaa niin eikai se olis haalistunut ellei ovis olis nyt ollut? Noh, talletteluita miehen kanssa tehtiin joka tapauksessa:D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Sweeny
Hei arvon ihanaiset piinailijat! Minä olen täältä pitänyt muutaman kuukauden hieman hiljaiseloa, mutta nyt on pakko tulla näyttämään tämän päivän tuotosta, itse kun olen hieman ymmälläni :confused:

Dpo:sta ei ole oikein tietoa, mutta veikkaan että 7-11.

image

Salaman kanssa
image

Miten noihin rfsun tikkuihin nyt pitäis asennoitua? Voiskohan noissa jotain olla? =)
 
Theran Meneekö meillä samassa kierto, kun tulee sellainen tunne nyt mulle?
Mulla nyt siis tänään 28/30 menossa.

Meinasi paniikki iskeä, kun mies sanoi, ettei ainoatakaan testiä enää osteta.
Koitin ruinata ja vaikka mitä, ja hän oli jo ettei lähde ollekaan kauppaan jos niitä testejä aion ostella.
Rauhoituin sitten ja kaupassa oikein koiranpentu ilmeellä katsoin kun hän kysyi että oliko vielä jotain mitä pitikään ostaa :D
Hän arvasi heti mitä haluan, ja heltyi :)
Nyt on sitten PC:n puikko ja rfsu:n digitaalinen...mies koppas sen digitaalisenkin vielä :D
En tiedä vain että kannattaako tässä testailla. Sen verran on menkkamaiset tunnelmat massussa että....
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Tikru ihan kun jotain näkyisi.

sweeny mulla on kp 31
Meillä ei oo vielä sanonut että enää ei testejä.. mutta saa nähdä kun kuukausi kuukaudelta alan masentuu enemmän ja mies vierestä seuraa. Ei se halua että olen mieli maassa.
 
Huh, onneksi tekin näette jotain, ajattelin jo että onko mulla vaaleanpunaiset viivalasit päässä! Tuntuu vaan niin uskomattomalta että siinä jotain vois oikeasti olla, kun yritystä takana 1,5 vuotta. Jotain viivanpaikkoja olen joskus tikkuihin saanut, mutta tuollasta viivaa ei ole vielä ikinä rfsun testiin piirtynyt, ja tuo alkoi siis piirtymään heti kun tikun olin uittanut. Ajattelin että jos malttaisin huomisen olla testaamatta... tai jos huomenna tekis toisen rfsun pois ja ylihuomenna sitten kokeilis sitä pc:tä :)
 
IMN
Tikrulla näen jotain :) Vahvistumisia!

Theran :hug: Minäkin kun olin ihan varma että sulla ois tästä kierrosta tarttunut kyytiläinen matkaan! : / Mutta ymmärsin että vielä olisi toivoa? En nyt muista, mutta olikos mahdollista että ovis ois ollu myöhemmin?

).( Tän ja eilisen päivän ovistestailuja..

Oisko tosiaan mahdollista että lh olisi lähtenyt jo nousuun, vaikka vasta kp10? Ja vuotokin loppui vasta eilen.. No, kaadanpa varalta miehen, vaikkei tuo tän päivänen kyllä plussaa oo vielä nähnytkään.
 
IMN aika hyvältä alkaa näyttää noi sun tikut. Menkat mulla alkoi viime kierrossakin tänä dpo iltana. Nyt ei oo vielä näkynyt. Alavatsaa välillä polttelee ja väsymys on ihan hirveä. Varmaan kun stressannut koko viikon tätä asiaa niin mennyt fyysiseksi väsymykseksi. Että eihän mun menkat oo edes olleet vielä myöhässä. Tämän siitä saa kun testaa liian aikaisin.
 
Täällä taas hölmöillään noiden One Steppien kanssa. Dpo11 taitaa olla, menkkajomotukset suuret ja tuhrua alkoi tippumaan.
Nämä testit antaa toivoa, mutta aika turhaa sellaista. Vaikkakin toisessa keskustelussa tällainen haamu sai vahvistuksen, mutta omalle kohdalleni en usko jo tuon tuhruvuodonkin takia. :'(







Raastavaa!

Ainiin, oireina ei muuta kuin alkava tissijomotus, niinkuin aina ennen menkkoja.
 
Viimeksi muokattu:
Pirtsi. Haluaisin olla optimisti ja kannustava mutta tämän ketjun kautta olen jotenki tullu siihen tulokseen että noi one stepit joutais kieltää tai ainakim niitä kannattaa katsoa hyvin tummat lasit päässä. :hug: mä olisin niiiin toivonu sen plussan sulle.
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Pirunpelto voihan kökkö :/ halit!
Theran miten siellä?
Tikru toivottavasti lähtee vahvistumaan!

ite en testannut tänään enkä testaa niinku tuossa huomaa et nuo testit on ihan susia... ei halua pettyä katotaan huomen tai maanantaina...
 
Pirunpelto: ihan kun siinä olisi väriä? Itse en ole noita testejä kokeillut enkä koskaan kokeilekaan rämän palstan kokemuksien vuoksi. Samaa mieltä Tammitytön kanssa että ne pitäisi kieltää! Mikä olo tänään? :hug:

Theran: onhan täti tajunnut pysyä poissa? :D

IMN: minullakin alkoi edellisessä kierrossa vahvenemaan aika aikaisin ja kp15 lävähti plussa :)

Tammityttö: ihanaa, kun vielä olet täällä meidän seurana ja tukena! Millainen sinun olosi on, ja kuinkas pitkällä olitkaan? Ihanaa masun kasvatusta sinulle :heart:
 
Tuun myös testeineni tänne viime kuun KM jälkeen :) Mulla myös noita surullisen kuuluisia One Stepejä :D Kyllä niillä lähes joka kerta jonkinmoista pientä viivaa saa ja on melko hidas vahvistumaan.



Pc:llä kokeilin myös



Mutta vertailuksi vain laitoin, itse ainakin tuossa ekassa näin viivanpaikan :) Vappuna ovisplussa, pienet on vielä päivät siis :)
 
Pikana täältä.. Cisulla on pullat uunissa :D Jos noi osoittautuu negaksi niin mä en testaa enää millään , hmph! Vahvistumista! !

Theran Pesun sivuilta tosiaan löytyy jotain. Taulukossa vaihtelu on aika isoa mutta Keskimääräinen hcg on menkkojen alkupv on 100. Jenkki sivuilla on mun mielestä parempia taulukoita.
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu ja Nyytikkii
Cisu :D en sentään enää :LOL: mutta voi hyvinkin olla että tästä vielä tehdään u-käännös vauvakuumeisiin.. Mut joo kyllä niistä riippuvainen jo on ;)

Mä voin kiitos ihan ok. Viikkoja on 11+0 tai 12+0 tai siltä väliltä riippuen mennäänkö menkoista, oviksesta vai ultrasta. Maanantaina on nt ultraa ja punktio jossa selviää menetänkö neljännen vauvan. Sitä odotellessa. L.a olis kait 21-28.11 :) sekin selvinnee maanantaina.
 

Yhteistyössä