Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Theran: sulla on sitten samat fiilarit kuin minulla.
En uskalla testailla kun pelkään ettei näykkään viivaa enää, tai jos näkyy niin alkaa pelätä sitten keskenmenoa :hug:
On tää hullua touhua, ei voi muuta sanoa.

Voi elämä...ei ainakaan vielä menkkoja... testit vihaa mua... :headwall:

apteekin oma dpo 13

On todella hullun hommaa..mun mies varmaan kohta vie mut johonkin lukkojen taakse missä ei oo testejä eikä mitään raskautumiseen tai vauvoihin liittyvää.. :stick:

Viimeksi muokattu:
Voi Theran mulla vähän samat fiilikset! En kyllä näe oikein mittään tuossa sun testissä valitettavasti :(

Mutta nyt oikeesti mitä v.. Tein huvikseen kp32/35 ovistestin (kun tuli uusia ja halusin vaan huvikseen testata :D), ja nyt se näyttää aika vahvaa viivaa??

Kp13 luulin että ovis oli kun oli kovat kivut ja viivat pregcheckin testeissä tummeni ja lähti haalenemaan, mutta mitä ihmettä nyt?

Nyt alko pelottamaan et mulla on joku pco tai mikä se on mikä aiheuttaa noita ovistestien outouksia :'(

Tuossa parempi kuva kuivumisen jälkeen..

Viimeksi muokattu:
Theran: mä nään viivanpaikan tai himmeen viivan...jompa kumpa :cool:

Mä eilen sanoin miehelle, et jos tää taas menee pyllylleen niin mitään testejä ei saa mulle jatkossa sitten tuoda eikä mun antaa ostaa ennen kun menkat on myöhässä.
Kyllä tässä ei oikeasti ole mitään järkeä stressata itseään kuukaudesta toiseen.

Digitesteistä tuli mieleen, että minkä merkkisiä te käytätte?
Itsellä tosiaan huono kokemus clearbluesta, mutta entäs tuo rfsu:n digitesti?
Onko mitenkä luotettava oikeasti ja mitä muita niitä mahtaa olla markkinoilla kaupasta tai apteeksita saatavilla.

Ei ne luget vaikuta. Tai ei ainakaan mulla vaikuttanut. . Cisu, en nyt olis huolissani jos mitään ei näy, mutta hieman kyllä menee luotto noihinkin rfsun testeihin jos noinkin "ilmeinen" viiva tuli noilla päivillä.

Sweeny. Mulla ei ole digistä huonoa sanottavaa, näyttänyt aikaisin jos olen raskaana ollu. Mutta eiköhän se rfsun mallikin ole ihan luottettava.

Theran: vaikka katsoinkin viivalaseilla, nyt en kyllä viivaa nähnyt :hug: Tosin minä sain apteekin omalla huomattavasti haalemman viivan samasta aamupissasta kuin toisella testillä. Tein siis ensiksi apteekin oman ja huolestuin kun oli niin haale ja sitten tein toisenmerkkisen testin perään ja johan näytti kunnon viivaa. Eli mielestäni toivoa vielä on ja kokeile meidän hullujen analysoijien vuoksi vielä jollain toisella merkillä, - jookos :D

• Tykkää
Reactions: Sweeny
Menin sitten kuitenkin hätähousu tekemään PC testin äsken.
Ehkä reilun tunnin pissa pidätyksellä ja nyt ei voi sanoa muuta kun että ääliö mikä olen.
:headwall:

Tuli itku kohtaus, ja menkka maista nippailua tuntuu.
Testiin tuli juuri ja juuri havaittava hailakka viiva...eli ei puhettakaan toissa päiväisestä selvästä plussasta enää :'(
Tokihan tuo oli laimeampaa mitä toissapäiväinen pissa, mutta silti.

Eipä tässä kai sitten kun taas asennoitumaan siihen, että ei lähde homma käyntiin niin ei lähde.

Sweeny, voi ei. Mutta älä vielä lannistu, jospa oli tosiaan vain liian laimea pissa. Oliko sama testi kuin aiemmin?

Unna1, näkyy aika selvästi ollakseen vain viivanpaikka. Toivottavasti vahvistuu. Kyllä sinun pitää vielä jatkaa testaamista.

• Tykkää
Blue Bird: oli sama testi kuin se aiempikin. Pitänee tänään prismasta kopata lisää pc puikkoja ja pakko se on testata huomenna tai sunnuntaina aamupissasta vielä.
Mietin hakisko apteekin omiakin...Saattaa mies kyllä pyöritellä päätään ja koittaa puhua ettei mitään testejä enää, mutta minkäs teet, kun pitää piinata itseään niin pitää piinata.
Eihän täs menkkojen alkuunkaan olis enää ku pari päivää...mikäli normi kiertona menee kuten oletus on.

• Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Joo ei tätä järjellä kyllä ajattele.. :stick:
Sweeny oli varmaan vaan laimea pissa. Älä vielä lannistu. :hug:

Unna aika vahvalta vaikuttaa viivanpaikaksi.. :)

Kyllähän mä sitten kokeilin tuon CB plus testin parin tunnin pidätyksellä.. Taitaa tosiaan olla tässä vaikka kuinka yrittää ajatella että niin kauan kun ei oo menkkoja niin on toivoa. Masentaa vaan... mieli maassa nyt sitten. Vaikka kuinka yritin tihrustaa tuota testiä erivaloissa niin eipä siinä mitään taida näkyä.. :ashamed:
cb plus

• Tykkää
Theran, voi ei, olen niin surku sun puolesta :(

Tammityttö, en tosiaan olekaan huolissani, eihän vielä pidä/tarvi mitään ees näkyä. Mutta uitinhan mä puolentoista tunnin lorosta pc:n ja rfsu:n. Molempiin tuli haalean haalean haamunen heti testiajalla. Rfsu:hun heti, pc:hen hitaammin. Jännää!

Pc ja rfsu dpo8
Pc ja rfsu dpo8
Pc ja rfsu dpo8

Pcn haalua en saa vaan kuviin. Siks tykkään enempi rfsusta kun sen viiva on leveämpi ja pidempi niin on helpompi tirksitellä :)

Viimeksi muokattu:
Theran :hug:

Minä jo purin pahaaoloani shoppailemassa H&M:n verkkokaupassa.
Koko ajan miettinyt, että ostaisko niitä testejä vai ei.
Mutta kun nää olot on niin jotain mahtavaa...pahaolo, rinnat hellänä, kauhee väsymys, kiukkua, itkua jne...
Toisaalta, sama kai se on testailla ja ahdistella itseään sitten taas kunnolla koko viikonloppu, ennen kun ne menkat sit taas tulee.

Yhteistyössä