Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tammityttö onko vauvalla joku riski olemassa kun menette punktioon? : /

).( Kyllähän se nyt näyttää siltä että täti tulee.. Kun nyt aloitti jotain limaverenvuotoa..
Taisin kyllä jo päättää että seuraavaa kiertoa ei yritetä. En mä mitään ehkäisyä ota, sellaista tarvii kun ei muutenkaan tärppää. Jätän ovistestit ostamatta.
Ei vaan nyt jaksa.. :snotty:

Cisulla ainakin näkyy viivanen testissä!
Theranilla vissiin viivanpaikka?
On nuo testit niin hanurista ja koko raskauden toivominen vie viimeisetkin järjenhippeet päästä..
Mul on, tai oli läjä noita one steppejä ja kylkiäisenä tuli vielä niitä promatris testejä, jotka on niin ohuita ettei niistä saa mitään selkoa.
Olen hillonnut kaappiini Clearblue plus testiä, aion huomenna äitienpäivän kunniaksi tehdä sen.

Oireista; tuhruttelu loppui, menkkamaiset kivut on kovat ja tisseistä tuli todella arat. Siis todella arat sivusta, nänneissä ei mitään ihmeitä.

Voi kun testeihin tulis punaista jo vihdoin tai huomenna sinistä..!

IMN
Nyt oon kyllä vähän öönä aapisen laidalla noiden ovistestien kans.. : / eilen laitoin kuvan "melkein plussasta", mutta tänään sitten piirtyikin viiva, joka oli toisesta laodasta lähes kontrolliviivan vahvuinen mutta muutn täysin nega.. molemmat otettu aamupäivän pissasta parin tunnin pidätyksellä.
Heti tuli vaan fiilis että tulisko ovuloimaton kierto, vaikka vasta kp11 menossa. No, huomenna uutta..

Pirtsi. Tulehan aamulla kertomaan vaikka ä.päivä onkin kai pyhitetty kaikelle muulle :)

Theran. Äh..mä kannan sellasta piilevää geenivirhettä (itse siis olen terve mutta kannan tätä ). Eli riski saada vammainen lapsi on olemassa. Periaatteessa todennäköisyydet pitäisi ollla jo viimein mun puolella mutta käytännössä jokainen munasolu on oma riskinsä ja kai näköjään näin vanhana jäljellä on vaan niitä paskoja. Eli kolmesti se nakki on jo napsahtanut vaikka todennäköisyys pitäisi olla pienempi. Näillä mennään. Kiitos Suomalaisen tautiperinnön.

IMN nuo ovis viivat hyvin harvoin tummenee asteittain plussaksi. Mulaki kävi melkein plussana kp12, haalistui pois ja sit alkoi oikeasti tulla tummaa kp20. Plussa tuli kp21 :)

Pirunpelto hmm jotain näkyy mutta kuten sanoitkin niin onestepit kun on käytössä niin paha mennä sanomaan vielä! :D Toivotaan parasta kuitenkin.

Theran ylemmässä jotain näkyy hmmm! :)

Cisu vaaleanpunainen hailura näkyy jee! Vahvistumisia sinne :)

Tuulijentavoittelija sielläkin joku viivanpaikka näkyy myös tän ruudun kautta :)

Tammityttö voi ei höh kuulostaapas ikävältä tuollainenn geenijuttu! :( Toivotaan että raskaus sujuu ongelmitta ja saatte terveen lapsen :)

Theran: :hug:

Tammityttö: hurjasti tsemppiä nt-ultraan ja punktioon! Pidetään peukkuja, että kaikki menee hyvin ja "neljäs kerta toden sanoo" ja saatte vauvan pitää loppuuan asti :) Tulehan sitten meille kertomaan uutiset, jookos!

Tammityttö toivotaan parasta. Tule sitten kertomaan uutiset.

Vaikka sanoin että en jaksa yrittää nyt niin silti kaupasta tarttui mukaan greippimehu. :D Testit taidan jättää hommaamatta. Katsotaan nyt miten käy taas.. :D
vaihtuuko naisella luteaalivaihe? Koska viime kierrossa se oli 13 ja nyt 14?

Siinäpä se sitten taisi olla tämä raskauden alku. Tänään alkoi ihan yhtäkkiä verinen vuoto ja menkkakivut :( Aamulla vielä ilmestyi testiin samanlainen selkeä viiva kuin aiemmissakin testeissä, mutta päivällä sitten alkoi vuoto. Tätähän sitä vähän pelkäsin, kun ei viiva alkanut vahvistua. No ei kai muuta kuin uutta yritystä...

Nuo Onestepit ei ole herkkiä sitten, vaan perus 25mlu. Tilasin tarkoituksella kun tiedän, että herkät ovat huonoja mutta en tiennyt merkin olevan one step :/

Nyyttitervetullut: Älä vielä ehkä ihan heitä kirvestä kaivoon. Monillahan on alkuraskaudessa ollut vuotoja? Ei tähän osaa mitään taas sanoa, naisen elimistö on niin mysteeri ettei tiedä ikinä mitä tapahtuu.

Pakko oli tulla kommentoimaan. Olen jännännyt Cisun tilannetta kovasti. Muistui oma lokakuu 2012 mieleen, tuolloin tehtiin tuoresiirto ja 2 blastoa laitettiin. Plussa tuli pp 7 selkeänä ja kesäkuussa 2013 syntyi 2*3 kg potrat pojat. Toivon niin että saat myös tuplaonnen.

• Tykkää
Reactions: Cisu

Yhteistyössä