Pitäisköhän taas liittyä tännekin. Viimeksi pyörinyt täällä joskus vuonna 2013 ennen kuin aloin poikaa odottamaan
Meillä siis poika 02/14 ja nyt toinen haaveissa. Ehkäisy jätetty pois tuossa huhtikuussa, ja vika tyhjennysvuoto alkoi 15.4. Nyt odottelenkin menkkoja tai edes jotain. Vähän väliä mahaa nippailee ja oonki tässä pitkin kiertoa ovista tikutellut ja r-testeillä myös testaillut kun ebaysta tilasin ison läjän liuskatestejä. En vaan tiedä yhtään minkä merkkisiä nuo ovistestit on ku paketissa ei lue, tosi kapeita sellasia kirkkaan pinkin värisiä ovistestejä ja r-testit on one step.
Nyt on siis kp 31 mun laskujen mukaan, ja mullahan voi kierto olla ihan mitä tahansa 36-100 päivän väliltä, kun on pco-tyyppiset munasarjat ja nyt vielä eka kierto ilman ehkäisyä. Gelee royaleita olen syönyt kuukauden päivät 1tbl/pvä mutta en tiedä onko siitä mitään apua mihinkään.
Ja poikahan meillä sai alkunsa silleen, että mulla oli keskeytynyt keskenmeno 02/13, menkat käynnistin joskus 04/13 teroluteilla ja perään lapsettomuuspolilta saatu clomi-kuuri kp 3-7 ja heti siitä kierrosta tärppäs.
Mutta ovista mun on siis hankala tunnistaa ilman testejä ja luulen etten edes kunnolla ovuloi ilman lääkitystä, koska elämäni ainoa kunnon ovis oli clomeilla, terolutit ei saanut aikaan muuta kuin kierron lyhenemisen kun söin niitä ennen kkm:ää 6kk.
Kurkkimassa olen täällä siis käynyt jo jonkun aikaa mutten oo kirjoitellut mitään
Harvemmin varmaan tulen kuvia laittamaan kun ei oo aikaa ton taaperon kans just mihinkään ylimääräiseen mutta jos tulee jotain postattavaa niin sitten koitan kuvia laitella
Anteeksi pitkä omanapailu, onnea kaikille plussanneille, ja tsemppiä kuumeilijoille! Olen nyt toistaiseksi enemmän vielä taustalla mutta lueskelen ja kommentoin välillä.