Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
IMN Älä vielä luovuta.. plussa vielä tulossa. :)

Nyytikkii en kyllä näe tuossa sun viimeisimmässä viivaa vaikka kuinka yritin tihrustaa.. :(

Pöllötär Ei tuo ole mikään haamukaan enää vaan plussa. :) Onnea!

Cisu taitaa tulla tupla onni. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Voi, onnea plussanneille <3 ihania vahvoja viivoja.

Nyytikin testissä en nää mtn :/

On, kp20 ja äsken kyykkypissillä käydessä huomasin valkeissa alkkareissa jotain verituhrua :0 toivotaan ettei oo mtn menkan alkuja tms, oviksestakaan ei tietoa. Liekkö ollutkaan :0
 
No en tiiä, kummallista sanon minä. Juuri kun ehdin iloita että kiva kun kierto tasoittunut ja "normaali." -.-

Onneksi ehdittiin eilen petipuuhiin jos oiskin vaikka ovista ;) eikä kyllä ollut mtn kuksimiskipuja tai sen semmoista että sen takia vuotelisi.
 
Cisu onnea !!!! Sanoisin että tuplat täytyy olla kun nuin nopeesti siirrosta viivat tuli ja huikea vahvistuminen.

Joka pv luen täällä mutta jaksan kirjoitella vaan harvoin. Tässä kierrossa en edes ovista tikuttanut, sen kyllä kivuista yleensä huomaan. Ajattelin jos tässä kierrossa ajattelee muita juttuja ja ei stressaa niin tärppäisi. :) vaikka tietty km taas olisi pelkona.

Vielä pahoittelut negan saaneille :/
 
Kiitos ihanat! :heart: Ei vaan vielä meinaa millään uskoa, koska mun kaikki "raskausoireet" hävisi muutama päivä sitten, nyt on vain sellaista menkat-alkaa-just-nyt -oloa. Jotenkin niin menkkamainen olo ettei meinaa uskoa. Mielessä käy, et josko tää onkin kemiallinen. No, huomenna uutta testiä kehiin, lähipäivät näyttänee mihin suuntaan viiva kehittyy. Kiitos ja onnea muillekin plussanneille! :)
 
miss_piggy
Pitäisköhän taas liittyä tännekin. Viimeksi pyörinyt täällä joskus vuonna 2013 ennen kuin aloin poikaa odottamaan :) Meillä siis poika 02/14 ja nyt toinen haaveissa. Ehkäisy jätetty pois tuossa huhtikuussa, ja vika tyhjennysvuoto alkoi 15.4. Nyt odottelenkin menkkoja tai edes jotain. Vähän väliä mahaa nippailee ja oonki tässä pitkin kiertoa ovista tikutellut ja r-testeillä myös testaillut kun ebaysta tilasin ison läjän liuskatestejä. En vaan tiedä yhtään minkä merkkisiä nuo ovistestit on ku paketissa ei lue, tosi kapeita sellasia kirkkaan pinkin värisiä ovistestejä ja r-testit on one step.
Nyt on siis kp 31 mun laskujen mukaan, ja mullahan voi kierto olla ihan mitä tahansa 36-100 päivän väliltä, kun on pco-tyyppiset munasarjat ja nyt vielä eka kierto ilman ehkäisyä. Gelee royaleita olen syönyt kuukauden päivät 1tbl/pvä mutta en tiedä onko siitä mitään apua mihinkään.
Ja poikahan meillä sai alkunsa silleen, että mulla oli keskeytynyt keskenmeno 02/13, menkat käynnistin joskus 04/13 teroluteilla ja perään lapsettomuuspolilta saatu clomi-kuuri kp 3-7 ja heti siitä kierrosta tärppäs.
Mutta ovista mun on siis hankala tunnistaa ilman testejä ja luulen etten edes kunnolla ovuloi ilman lääkitystä, koska elämäni ainoa kunnon ovis oli clomeilla, terolutit ei saanut aikaan muuta kuin kierron lyhenemisen kun söin niitä ennen kkm:ää 6kk.

Kurkkimassa olen täällä siis käynyt jo jonkun aikaa mutten oo kirjoitellut mitään :D Harvemmin varmaan tulen kuvia laittamaan kun ei oo aikaa ton taaperon kans just mihinkään ylimääräiseen mutta jos tulee jotain postattavaa niin sitten koitan kuvia laitella :)

Anteeksi pitkä omanapailu, onnea kaikille plussanneille, ja tsemppiä kuumeilijoille! Olen nyt toistaiseksi enemmän vielä taustalla mutta lueskelen ja kommentoin välillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Dpo 13-14,selkäranka taittui ja oli tuhlattava raskaustesti...Tulos:ei mitään,pelkkä testiviiva siellä möllötti :kieh:
Menossa taisi olla 3 bongattu ovis ja peittojen heiluttelut niinä aikoina,mutta ei vaan mitään tapahdu!! :headwall: Tässä alkaa jo epäilemään miehen simppojen laatua... :ashamed: Koska itsellä kuitenkin jo yksi lapsi ennestään...mutta eihän sekään totuutta kerro...
Ottaa aivoon vaan niin vietävästi,että tiedän sen näkyvän ulospäinkin... :mad:
Ensi viikolla,toivottavasti täti tulisi ajoissa kylään,niin "pääsee" taas aloittamaan seuraavan kierron alusta...perhana.....
 
Onnea kaikille plussanneille!

Tsempit yritystä jatkaville.

Tuossa vielä tuo aamuinen päänvaiva, kun jäi mietityttämään. Kuvan laatu on huono, oikeasti toi testiviiva on suht tumma ja se toinen epämääräinen (viivan paikka?) erottuu ilman tihrustamista. Se on toiselta laidalta tummempi, vähän kuin ääriviivat siinä "viivan" ympärillä. Niin ja siis sama testi molemmissa kuvissa. Negaksi tuon itse tulkitsen, vaikka aiemmin mun negatestit on olleet selkeämpiä.

[/url][/IMG]
 
Jos noi on niitä RFSU:n testejä (ainakin näyttää) niin mulla oli kyllä ihan tyhjä, ei mitään paikkoja, kun oli oikeesti nega. Mulla myös tuo testi näytti negaa siinä vaiheessa kun kahdella muulla merkillä tuli selkeetä plussaa, sehän tietysti aiheutti uuden reissun apteekkiin ja parikymppiä palamaan seuraavallekin aamulle :LOL:
 
Kyllä on kummalliseksi mennyt tämä kroppa. Vielä ei ole tipan tippaa vuotanut housuun asti, pyyhkiessä vähän jotain verihailua paperiin. Kyllä ei ole ikinä ollut mtn tälläistä välivuotoja tai kierto näin sekaisin että kp20 alkaa jo menkat :// tosi kurjaa.
 
miss_piggy
empuska, voisko olla jotain kiinnittymisvuotoa? Vai milloin sulla on ollut ovis? En oo ihan kartalla kun vasta hyppäsin mukaan :D Mutta jos nyt alkaa menkat niin on kyllä kovin lyhyt kierto. Toisaalta, saattaahan olla vain jotain ihmeellistä välivuotoakin, jota esim. stressi aiheuttaa. Kaiketi myös liian lyhyisiin kiertoihin voi saada jotain lääkitystä, kun eihän siinä ehdi olla kunnon luteaalivaihettakaan.

Mariia, voihan sieltä vielä plussa tulla, toisillahan näkyy vasta joskus dpo 16->, niin kauan on aina toivoa kunnes menkat alkaa :) Mullakin taisi pojasta näkyä joku haamujen haamu joskus dpo 12 mutta olen kuullut että joillakin näkynyt paljon myöhemmin.

annika., kyllä tuossa mun silmiin joku haamu näkyy.. Joskus kyllä saattaa testatessa testi mennä jotenkin "vialliseksikin" että se väri leviää tosi oudosti mutta hyvin tuo vois joku haamu olla.
 
Piggy, tää mun kroppa käy näköjään kaikki mahdolliset vaihtoehdot ja olettamukset läpi, paitsi ei sitä raskautta vaan ikinä. Vuoden verran oli tosi epäsäännöllinen kierto, pitkiä kiertoja. Sitten teroluteilla tasoittelin muutaman kierron, noh lyheni liikaa. Sitten ihan itsestään muutama kuukausi taakse päin asettui siihen 28-30 päivään, ilman mtn lääkityksiä.

Koskaan ei ole välivuotoja ollut, ei oviksen eikä kiinnittymisenkään suhteen:/ kiva jos kierrot lyhenee kertaheitolla sitten kunnolla näihän päiviin, tai sitten tää on vaan joku hormoonihäiriö. Stressiä ei oikeastaan ole, tai harvinaisen ressitöntä aikaa ollut nyt tämä yk. Terveelliset elämäntavat nykyään, paitsi tupakka. Ja salilla ja urheilua aloin harrastaa aika rankalla kädellä että liekö se sitten osasyy tms.. :/

Voikun tämä olisi jotain kiinnittymiseen liittyvää tai ovikseen, kunhan ei menkat >.< huomista aamua jännäilen onko alkanut yön aikana vuotaa vai ei.

Anteeksi nyt tämä oma tilanteeni selostus :D
 
Ja oviksesta ei siis tietoa koska en oireile siitä mitenkään, eikä 100% varmuutta että tapahtuu koko ihmekään.

Harmillista kun se tämän päiväinen pyyhkimisvuoto oli ihan kirkasta verta, tai oranssin punaista kirkasta verta :( ei kai kiinnittymisvuoto ole semmoista. Enpähän tuota tiedä, no täytynee jatkaa ressittömänä ;)
 
Empuska ompas outo tilanne!

Jaahas, laukkua siivotessa löytyi 2 käytettyä raskaustestiä (töissä testattuja pari kiertoa sitten) ja eka ajatus mikä tuli mieleen: Missä se mun kusikippo on? Ja pakkohan se oli testaa jos niissä jotain näkyis. Ei kyllä mitään näkynyt :D pitää huomenna kyllä yrittää miehen porukoilta salaa kaupasta ihan kelvollinen testi hakea :D
 

Yhteistyössä