Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tammityttö jep :( Toisaalta jos ovis oli tosi myöhään on vasta aika aikaiset päivät niin toivon vielä että se plussa tulisi!

empuska keskimmäisessä näen jotain kännykän näytöllä mutta muissa en :/ mullakin antoi kyllä tuollaista haaleaa tosi herkissä testeissä negakierroissa :( Ärsyttävää.. Toivottavasti vahvistuisi sulla.
 
IMN Ei varmaan ihan vielä! Mulla saatta olla tommonen päivällä ja illalla sit plussa.
Ite tunnistan ovisplussan siitä et se testiviiva alkaa tulemaan heti kun väri valuu testiä pitkin eikä tartte oottaa kauaa niin testiviiva on jo vahva :)
 
miss_piggy
Pitäs vissiin tilata ebaysta lisää testejä kun oon kohta tikutellut ne kaikki 20 r-testiä mitä tilasin joskus kuukausi sitten :D No ei niissä mitään näy ja ovistestitkin vaan haamuilee edelleen..Nyt vissiin kp 33. Vois niitäkin tilata lisää mutta jotain eri merkkiä..
 
Kiitti haleista ja tsempeistä! En nyt vielä ole kuitenkaan luovuttanut, jos ovis oli silloin kun tikku sitä plussaa näytti niin nyt on tosiaan vasta dpo9 joten ei varmaan muutenkaan näkyis mitään testeissä! :) Pitäis johonkin perjantaille jaksaa odotella testauksen kanssa mutta blaaaah miten siinä muka voi onnistua!

//katselen täällä tota aamun testiä ja kyllä siinäkin näkyy selkeästi et se on tummempi siitä kohdasta missä testiviivan pitäisi olla, aikaisemmin ei oo mulle pc:t antaneet muuta kuin ihan puhtaita negoja.. :) Jotenkin on vaan aika luottavainen olo nyt kun en oo koskaan mitään testeihin saanut ja nyt vihdoin oon!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Heippahei pitkästä aikaa! Meillä ei tärpännyt se maaliskuun kierto, huhtikuussa ei varsinaisesti "yritetty", toki ei meillä ehkäsyäkään ollut. Nyt menossa kp18 ja ihan piruuttani ajattelin tehdä elämäni ensimmäisen ovistestin, kun olin niitä tilannut tuolloin aiemmin... Joo todella fiksua aloittaa oviksen tikuttelu tälleen oviksen aikoihin ja nyt aattelinki kysyä, et miltä tulos näyttää, onko jo selkee plussa vai teenkö huomenaamulla / tänään illalla uuden testin? ???? Voiko olla, että mun ovis on jo lähtenyt "heikentymään?, kuinka se testissä näkyy? Kuva otettu heti 10 minsan odottelun jälkeen, tuosta vielä vahvistunut!

 
Viimeksi muokattu:
Haaveissavauva tervetuloa takaisin! :) Mun mielestä näyttää jo aika hyvältä, illalla voi olla jo vahvistunut viiva. Toisaalta kannattaa varmaan heilutella peittoja tänään jo, koska ei tosiaan voi tietää jos ovisplus olis ollut vaikka eilen (eli siitä 12h- pari päivää niin ovis on).
 
IMN


Niin se taisi taas viiva lähtä haalistumaan : / ylimmäinen siis eilinen kp18, keskimmäinen tältä aamulta ja alimmainen nyt illalla.. voihan huokaus, taidanpa kuitenkin kaataa miehen, vaikka sitten kovimpaan v*tutukseen..
 
Nyytikkii voisko siinä jotain olla.. laitoin viivalasit päähän. :)

Haaveissavauva hyvältä alkaa näyttää. Tervetuloa takaisin :)

IMN mulla on saattanut olla ilta haaleampi kuin sitten aamun toka pissa mihin oon vielä ollut juomatta mitään.
 
kp26, ovistesti nega, tosin ehkä rahtusen tummempi kuin eilen. Tosin unohdin tarkista tuloksen tuoreeltaan siivousintoilussani... eli oli ehtinyt kuivahtaa kunnolla.

Toisaalta paperiin tuli jo kerran ihan pikkasen sen suuntanen merkki että menkat on oven takana. Ehkä huomenna vihdoin aukeaa hanat. Sääli sinänsä. Tosin sittenpä pääsis alkaa yk9. Vaikka aika toivotonta tää on, löydä itestäni aina vaan lisää mahdollisia vikoja jotka saattaa vaikeuttaa raskautumista... pitää niin ens kierron alussa mennä sinne gynelle vihdoin, alkaa olla paljon kyseltävää :/
 
IMN
Järkyttävä päänsärky ku oon koko päivän koittanu olla juomatta noita ovistestejä varten :D kaikkeen sitä ittensä pakottaa..

Kyllä taidan tuon aamun testin lukea jo lh-huipuksi, vaikka se haaleaksi jäikin. Ja olihan mun pakko vielä päivän kolmaskin testi tehä ja tosi hailulta jo näytti..


Tässä nyt järjestyksessä ylhäältä alas eilinen aamu, tämän päiväinen klo 12, klo 17 ja klo 20. Sanokaa nyt että a) tää testailun määrä on normaalia ja b) vähän ois toivoa :ashamed: eilen onneksi pupuiltiin ja pidän kyllä huolen siitä että tänäänkin.
Ehkä epätoivoisin kierto ikinä!
 
IMN, oikein. Pitäähän sitä vähä testailla ;)

Mä olen kärsinyt tänään aivan järkyttävistä mahakivuista, kipukin painottuu kaikkialle muualle kuin alavatsaan. Enimmäkseen kylkiin, niin kamalaa viiltävää kipua ettei tosikaan -.- kävellä ei voi, sohvalla on joutunut lojumaan koko päivän kun ei saa ruotoa suoristettua pystyasennossa. Onks täällä lääkäreitä jotka voisi diagnosoida mut :D

Sitä paitsi nännit kipeytyneet eilisen tai tämän päivän aikana. En ota tästä kropasta selvää laisinkaan 0_o
 
IMN
empuska Mulla nännit kipeytyy oviksen aikoihim ja kipua jatkuu menkkoihin asti. Tuo viiltävä kylkikipu taas kuulostaa ihan suolistoperäiseltä. Aivan kauhea vaiva kun vahvaksi yltyy.. mulla oli tuollaista joku muutama kuukausi sitten ja maha oli sekaisin pari päivää..
 
IMN, mulla kipeytyy rinnat. Paitsi viime kierrossa ei ollut mtn oireita missään.

Tänään on joko kp23 tai kp3. En tosissaan tiedä mitä tää nyt on, tai mitä se välipäivän vuoto oli. Koska jos ne menkat oli niin päivän mittaiset ja ei mulla tissit tms kipeydy menkkojen jälkeen heti. 0_o mihinhän tän kropan kanssa vielä joutuu oikeesti..

Vatsakipu/kylkikipu loppui. Monta tuntia sitä kestikin, mutta nyt its gone 0_o
 
pöllötär kiitos! Kaikillahan se näkyy vähän eri aikaan kun on eri hormonitasot :)

En nyt ainakaan testannut aamulla kun en muistanut heti kun heräsin ja kävin lenkillä ja join niin paljon vettä että en tiiä kannattaako tuhlata testiä... Katsellaan =)

// No en kauaa malttanut olla testaamatta! :D Nyt ärsyttää, jotain haaleaa näkyy mutta ei mitään selkeää :( En jaksa ees kuvaa ottaa, laitan sit jos joskus ees sen oikean plussan saan :( Ärsyttää en kestä nyt on jo joku kp41 tai 42! Jos en nyt oo raskaaksi tullut niin miten mä jaksan odottaa seuraavissa kierroissa näin pitkään!??
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä