Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
IMN
Keskipäivän testailut kp20.. mitä useamman päivän nää näyttää plussaa tai melkein plussaa, sitä varmempi oon että luteaalivaihe jää liian lyhyeksi.. osaisko joku viisaampi kertoa mistä vois olla kyse?



Uskon kyllä että nyt se ovis on oikeesti käsillä, kun alamahan ja nivusten nippailut alkoivat tänäaamuna. Voi kunpa..
 
IMN
Nyytikkii Jos et raskaana ole niin olisko mahollista että ois ovuloimaton kierto? Mulla oli yksi täysin ovikseton kierto kun kakkosta yritettiin, oisko ollu yk9, ja kierto venyi 55 päivään. Seuraavasta kierrosta sitten tärppäsi :)

Edit: Ja laita nyt sitä kuvaa niin päästään me muutkin näkeen ees melkeen-viivoja ;)
 
Viimeksi muokattu:
mamma2012 ehkä maltan odotella huomiseen! :D Mutta joo kiitos viestistäsi, toivoa ehkä vielä on :)

empuska voi ei onpas tyhmä testi :( Toivottavasti saatais molemmat pian jotain sinne testeihin!

IMN hmm joo aika vahvalta kyllä jo näyttää! Toisaalta eikös joillain jää oviksenkin jälkeen testit näyttämään plussaa? Tai siis kuulemmahan se testailu pitäis lopettaa plussaan mutta en kyllä osaa sanoa onko tuo nyt sitten plussa vai..

IMN Onhan se mahdollista.. Tai siis sitä itse olen tässä vähän pelännyt :( Toisaalta viimekierrossakin mulla oli ovis vasta kp26 ja siitä 13 päivää niin menkat alkoi. Mietityttää toi ovuloimattomuus aika paljonkin ja ärsyttää kauheesti kun ei tiiä ovuloiko edes :(

Toisaalta se kyllä näytti se testi vahvaa viivaa silloin kp32 ja limat tuli mutta eipä tästä kehosta ota oikein selvää..



Tuosaa pregcheck tältä aamulta, olin kyllä juonut ennen sitä eikä ollut päivän eka pisu mutta ainakin livenä näkyy jotain (mulla yleensä pc:ihan blancoja..)

// Oli muuten harvinaisen kökkö testi kun oli jo valmiiksi ihan naarmuinen :( Pahoittelut niistä
 
Viimeksi muokattu:
IMN
Nyytikkii Niin arvailinkin että josko tää nyt ois vaan niin huolellinen ovis että lh on pitkään huipussaan :D
Eli sulla ois nyt dpo10 jos testin mukaan laskee? Toisaaltahan se testi on oireita ym. uskottavampi, koska ei sitä lh:ta turhaan siihen testiin voi kertyä :) toivotaan, toivotaan. Tsempit!

Edit: jotainhan tuossa näkyy ihan tihrustamattakin.. huomenna heti aamulla uusiksi? :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
IMN Jee kivaa ensimmäistä kertaa joku muukin näkee! En oikein luota omiin silmiini enää :D Mutta joo kai se on huomenna testattava uudestaan.. Toivon niin, että olisin ovuloinut en jaksa tätä odottelua enää :( Toisaalta luin kyllä, että jos on yli 40 päivän kierto niin on todella varmaa ettei ovuloi.. Toivotaan parasta. Ja hyödynnelkääs nyt te ees se ovis kun sulla se selkeästi on käsillä! ;)
 
IMN Kyllä se nyt on plussa. Tummempi kuin nuo edelliset. :)

mamma2012 Hiljaiseloa.. kohta olis oviksen testaamiset jos meinaa edes aloittaa mut oon nyt arponut että haluanko stressaa itseäni sillä.. Kisa uupumusta.. En oo edes tilannut ovistestejä. Nyt olis kp 10 :ashamed: Miten sä voit? Oletko vielä testaillut? :)

Nyytikkii Tietsikalla en oo varma onko siinä..tää näyttö on niin kirkas. Toivotaan että näkyis selvemmin huomenna. :) muoks. Fiksailin vähän valoisuutta niin ihan kun siellä jotain olis.
 
Mä oon aiemmin seuraillut taustalta ja innolla katsellut raskaustesti kuvia kun sitä positiivista tulosta todella odotellaan eikä vaan voi olla testaamatta mikä on itsellenikin niin tuttua :D
Itse olen nyt kierron vaiheessa 33/35 ja olen testaillut jo neljänä päivänä. kahden edellisen päivän testejä olen väännellyt ja käännellyt ja käyttänyt jopa suurennuslasia! Luultavasti vain hyvän mielikuvituksen ansiosta luulin näkevinani niissä jotain viivanpaikkaa tms. Tämän aamun testissä minä uskon jo vahvasti että siinä todella on jotain enkä vain kuvittele. Näettekö te mitään vai olenko tulossa hulluksi ja näen jotain ainoastaan koska haluan nähdä :D
[/url][/IMG]
 
Riann@: alemmassa näkyy viivaa!

Theran: viikko sitten testasin viimeisen kerran ja testiviiva oli hitusen jo tarkistusviivaa vahvempi. Vointi on ollut vaihteleva, - välillä niin kuvottava ettei jaksa sängystä nousta. Yök. Tänään hyvä päivä ja huomenna olisi alkuraskauden ultra (6+5). Jännittää.
Ehkäpä yksi kierto testaamatta olisi SE kierto? Tsemppiä, jaksamista ja paljon haleja =)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Jeee! Eli mä en näe sitä haale viivaa pelkästään mielikuvituksen voimalla jos te muutkin huomaatte sen. Alempaan kuvaan olen laittanut varjostusta mut sama tikku molemmissa kuvissa. Vielä en uskalla toivoa liikoja ja en melkein malta odottaa huomiseen että voin tehdä uuden testin :D Kunhan nyt ei menkat vaan alkais!!
Takana on paljon yritystä ja ovulaatio ongelmia ja yksi keskenmeno joten plussa olisi kuin lottovoitto :)
 
Riann@ Kyllä noi aika selkeet viivat minustakin ovat, onnea :)

Theran Minä myös miettinyt ovistestejä, mutta en tiedä sitten onko siinä järkeä. Nyt vaan alkaa tuntumaan vahvasti siltä kuitenkin, että taidan hommata niitä ja tikutella sitä ovista niin näempähän sitten, että olenko tunnistanut ovisoireeni oikein tähän asti :)

Mammaksin raskaus ja ovis testeistä kellään tietoa minkä merkkisiä ne ovat?
Laitoin sinne kyllä kyselyäkin, mutta ei ole vastanneet.

ON: Nyt on sitten päätetty ettei enää ikinä kerrota plussasta kellekkään ennen kuin ollaan vähintään vk 12 menossa. Tähän asti nää plussat on kerrottu kälylle ja mun parhaalle ystävälle ja nyt tuntuu että jos se tuokin huonoa onnea, tai ainakin vähintään ei jaksa enää kertoa sitten että pieleen meni taas.
Juuri eilen käly soitteli ja kyseli onko vielä raskaustesti plussana pysynyt.
Eihän hän toki sitä millään pahalla tarkoita, mutta kyllä vaan tuli sellainen olo et hitto ku pitääkin aina mölyäyttää ennen aikojaan.
 
Nyytikkii näyttää kyllä ihan viivanpaikalta :( toivottavasti olis jotain muuta. Mutta jos lohduttaa niin kun olin puhelimella mun mies vieressä näki sun tikun ja se ei oikeasti näe lähelle mutta sun tikuissa sanoi että näkee haamu viivaa. :)

sweeny mä kun ajattelin että jos onnistuisin unohtaa koko ovulaation tässä kuussa..
 
Viimeksi muokattu:
Empuska mulla oli kans omituiset ja viiltäväiset mahakivut ja vaivat kun sain plussan. Tuntu ku ois ollu kauheet ilmavaivat tai jotain. Että josko sullakin ois semmoista viitettä?

Napailua:
Jahas. Piinailu on täten alkanut. Vasta ollaan dpo 4 ja sormet syyhyten mietin kokoajan että koskahan sitä vois jo testailla...;) Pieniä nykäsyjä tuntuu joskus alavattassa mutta koitan olla vielä liikaa miettimättä oloja. Tiedän että ehdin sitäkin tehä tässä vielä monasti. Väsyttääkiihan rutosti, kepeesti menee 11h yöunet.. saattaa tiettynää sadepäivåtki tehä asiansa.
 
oudsi, en tiedä kyllä yhtään mitä oli. Ikinä ei ole ollut kyllä mtn semmosia kipuja, ihan kamalaa. Mutta luulen että johtui vkonlopun huonoista elämäntavoista, pe olin viihteellä ja sitten tuli niin rasvaista ruokaa syötyä että josko oli siitä. Kivut painottui molempiin kylkiin enimmäkseen, viiltävänä kipuna. Ei ainakaan närästystä voinut olla 0_o

Toivotaan oudsi että plussaa sulle tuloillaan <3
Kyllä nää sadepäivät väsyttää enemmän kuin laki sallii.

Mullakin hassua kuplimista välillä alavatsassa, ja sellainen turvonnut ja täyteläisen oloinen alamaha mutta niin se on varmaan ollut muissakin kierroissa. Ei paljon uskalla "oireiden" varaan toiveita asettaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: oudsi
miss_piggy
Täällä ei nyt enää ovistestit näytä juuri mitään, ei ainakaan aamulla, eli taitaa mun "ovis" olla ollut ja mennyt tässä kierrossa. Ei tosin mitään varsinaista ovista ollut missään vaiheessa koska en sellaista edes tuntenut eikä testit näyttäneet...
Kun vaan ne menkat alkaisi niin ensi kierrossa popsisin pois tuon yhden terolut-kuurin mikä mulla on ennen poikaa jäänyt lääkekaappiin, ihan vaan että saisin kiertoa vähän käynnistymään.
Puntari näyttää että olen lihonut aika lyhyessä ajassa noin 3kg, joten pitäis vissiin koittaa karistaa vähän kilojakin. Mulla se vaan ei oo koskaan ollut helppoa, taas pco:n huonoja puolia. Paino nousee helposti ja on hemmetin hankala saada pois.

Onnea kaikille plussanneille! On sitten ovis-plussa tai r-plussa.
 
Aa no viivanpaikkaa mä vähän veikkasinkin.. :'( Se oli kyllä livenä paljon tummempi kuin ikinä ja näkyi ihan ilman tihrustamista. Ehkä paras olisi jättää testailut ja odotella menkkoja tai testailla tyyliin viikonloppuna. :/

Tää on niin raastavaa että hajoaa oikeesti pää.
 
Mäkin mietin josko tilaisin ens kiertoon ovistestejä, tai jos ruetaan ovista vahvistelemaan ja seuraamaan ultralla niin melkeinpä se on pakko tikuttaa sitä, lisää ressin aihetta siitäkin sitten -.-

Joo-o, äsken kokeiltu napukkaa ja melko piilossa oli, ei erityisen kovalle tuntunut. Mutta sellaista ihan ihan ihan hentoa vaaleanpunaista valkkaria. Onneks ei tuo ukko tiiä mitä kaikkea se akka tunnustelee ja pohtii :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
ovulaatiotesti raskaustestinä

Moi.*Kysytäämpä nyt täältäkin puolelta,
Elikkäs nyt olisi kp8 menossa ja omaksi huvikseni tein kaapista lojumasta yhden cb digi ovulaatiotestin ja siihen tulla pärähti plussa (hymynaama)!? Mulla kierto normaali 28 ja ovulaatio aina kp14, ei poikkeuksia. Eikä pcota tms... rupesin siks varsin sen ovistestin tekeen kun ihmeellistä elohiirtä ja vihlomista ollut parina päivänä kohdun kohdalla.. vai onko tuo ihan normaalia toimintaa että antaa useemman kerran digi plussaa kierron eri vaiheessa? Menkatki vaikutti ihan normaaleilta mitkä oli ja meni... digillä en oo koskaan saanu aiemmin plussia kuin mitä ovulaation aikaan.. kertokaas ketkä tietää.. pas olis tarkoitus tähän kiertoon tehä mut tuo testi nyt häröilee enkä tiedä voiko se mahdollisesta raskaudesta sit näyttää noin ja olis ollut ns. Valemenkat tjs.. kiitos jos joku viitsis valaista
 

Yhteistyössä