Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Niimpä molly oon niin täpinöissä täällä että :D pääsispä nyt se mies jo äkkiä töistä, vai joutuuko lähteen sinne työpaikalle :LOL: ei vaan eiköhän sitä vielä hetken malta :D
Tiän jo niin valmiiks että tästä tulee piinaaaavaaaaaa :D
 
Viimeksi muokattu:
ja nyt kun sain viivan nii mulla joku 50kpl:ta testejä kaapit täynnä :LOL: mammalla puuhaa niitä tehdessä :rolleyes: ..

piuu on taas urakalla testaillu, mun pitää ajan kanssa katella ne läpi :) nyt en jouda kun 7kk vaavin neuvola piakkoin.
 
mymosa
NelHM, joo ei oo menkoista vielä pelkoo.. äsken mittasin lämpöjä niin kainalosta 36.7 ja alakerrasta 37.6 :O

Onko kukaan kusassut SOFIn r-testejä?? kokemuksia, turhia viivoja tms??
 
Hei pääsiskö mukaan piinailee :) olen 21v ja lapset 2010,2012 ja 2013. Haaveena ois neljäs lapsi. Harmi et viel ei pääse testailee ovistestejä kun vika ehkäsyinjektio pisto päivä ois 28 toukokuuta mut sitä ei pistetä. Jos pääsis tikuttelee kesäkuussa viimeistään :)) plussa tuulia kaikille :)
 
Viimeksi muokattu:
Tanya Tooooodella hieno plussa. Nyt vaa ;);)

HooKoo! ! Onnea. Mie oon iha kade kaikille. Ite ku saa mitään! Mut sori. Tosi upeeta! Jos saisit kuvan jollain ni ois hyvä :D

Postin piti tuoda toisia testejä mut vatut tuonu. Hermo menee! Nui vauvalan paskat antanu nyt kahtena peräkkäisinä ILTOINA vahvistuneen haamun ja eilen siis värin kera.. oon nyt epätoivoisesti kusassu niitä kolme ja saa muuta ku harmaan viivanpaikan. Mua niin masentaa ja ärsyttää ku pitää olla tällanen hätäpökä että joutuu sit sata kertaa pettyy :(. Sori vuodatus!

Mymosa Mulla oli yhessä kierrossa ja sain niihin lähes aina viivanpaikan.. pinkinkin. Lutnoisko ollu yritystä sit olemassa. . Tosin mä nyt kusen lähes aina jonku "viivan".. paitsi sillo ku sitä eniten odotan.
Kevyt marttyyriolo ja ketutus. Eihän sitä huomaa :D
 
mymosa
Rusehtavaa limaa havaittu.. oli pikkasen siteeseen asti tullu.. mutta ei vielä vuoda eikä tunnin sisään oo lisää tullu.
Olo ihan menkka, maha pallo ja tissit niin kipeet.. lämmötkin oli vielä 36.7 kainalosta. Viimeks romahtivat samana päivänä kuin vuoto alkoi...tai jo tippuivat edellisenä päivänä nyt vaan kohoo..
 
20140428 174335 - Aijaa.com
20140428 175204 - Aijaa.com
20140428 175858 - Aijaa.com
20140428 175910 - Aijaa.com

Eli kaupasts tarttu mukaan ihan vaan vaihtelun vuoksi erittäin herkkä rfsu puikko. Vähänkö vaikia kuvattava ehyenä!!!
Voi että ku malttas olla restimättä pari pvää ku mieliala heittelee laidasta laitaan joka testin myötä :D dpo9 vasta nii eikai se ny näy ku harvalla!

Mussukka tervetuloa! Tää hulluus voi tarttua ;)
Mymosalla näin jotain, pysys vaan vuoto poissa! Tai jos vasta dpo6 niin oisko kiinnittymisestä?
 
Viimeksi muokattu:
Mullinmallin, Mä oon testannut paljon noilla testeillä enkä oo ikinä saanut mitään viivanpaikkaa (en edes testiajan jälkeen vaikka kuinka oon yrittänyt tiirailla..). Aina selvää negaa ja jos viiva on tullut niin plussa se on ollut. :) Tässä raskaudessa testasin myös noilla ja rv 3+3 iltapissasta tuli hetki testiajan jälkeen haalea haamu. Aamulla sitten jo selkeempi ja ihan testiajalla :)
 

Yhteistyössä