Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mymosa
Nyt kun vihdoin sain puhelimen jolla tänne pääsee niin totean vian oleva silmissä... ihan yhtä huonosti osaan tulkita testejä..
Piuulla näen jotain kyllä.. vahvistumista sille.. :)
 

Tämmönen viivanpaikka tällä kertaa.. tossa alkuillasta tein (kuva kyllä ihan testiajalla otettu). Ääh.. ei tuota varmaan edes näe. Se on tää kun alkaa viikon liian aikaseen raskautta testaamaan.. vaikka tärppäiskin niin EIHÄ SE VOI NÄKYÄ :D:D
 
Tässä vielä päivätesti testiajalla ja kokonaan kuivana.



Iltatestiä varten oon pidättänyt joku neljä tuntia. :D Teen sen kohta. Hauskaa, kun on noita halpaliuskoja noin paljon! :D

Piuulla nään haamun!! :)

Muoks. Mulla on tyhmä olo, kun jotenkin tuntuu siltä et tohon iltatikkuun tulee jotain. Tuntuu siltÄ nyt.
 
Viimeksi muokattu:

Tein vielä yhden ja nyt oli aikaa jäähdyttää se pissa niinku ohjeen mukaan pitäis. Ite näen ja jopa väriä, mutta aika hyvä näkö pitää jo olla (ehkä mielikuvituskin) :D:D

Muoks! Piti vähän koittaa muokata kontrastia että onko oikeesti väriä ja kyllä sain näkyviin paremmin. Aina välillä koitan näin, koska jos väriä ei ole, niin pelkkään viivanpaikkaan en ite saa muokattua mitää värejä.




Mullinmalli Jos sulla ois kiinnittymiskipuja?
 
Viimeksi muokattu:
^ mietin sitä samaa, lähinnä ton kipupisteen sijainnin takia. En oo aiemmissa raskauksissa kuunnellut tällä lailla kroppaani tai sitten nää nipistelyt on kovempia nyt, ku aiemmissa ja siksi pistän merkille. Ajallisestikin vois sopia kiinnittymiseen.

Mut niinku Voila sanoi tosta keltarauhasesta, niin suurimmaksi osaksi tää varmaan sitä onkin, kun ois ihan mahdoton tuntea sen kummempaa raskauteen liittyen. Mä jään seurailee ja kuseksimaan tikkuihin. :)
 
NeIHM jessss jesss arvaa oonko oottanut että tulis, oon niin innoissani kohta pääsee tikutteleen niitä paaaljon kivempia testejä:D tänään ollu menkkamaisia tuntemuksia ja päivällä mietin et se ovis varmaan tuloillaan :D aika hyvin sen näköjään tuntee :)
 
NeIHM mää nää'ään ;) ja väriä on juu myöskin :) tää ei nyt ehkä tänne kuulu mut en osaa tuonne muihin keskusteluihin lähteä ja teillä kun monella on jo ennestään lapsia niin kysynpä kuitenki että onko normaalia todella viiltävä ja melko kova kipu ajoittain oikean lonkkaluun yläpuolella/kyljessä tässä vaiheessa raskautta? Kylhän mä tiedän et kaikenlaiset jomotukset yms. kuuluu asiaan mut tää kipu on niin häiritsevää ja täytyy pidätellä hengitystä noiden kipuhetkien ajan niin heti alkaa mieli tekeen tepposiaan..:( ei kai paikat nyt voi vielä tässä vaiheessa niin venyä että aiheutuis kipuja? D=
 
Molly Veikkaisin kanssa ihan normaaleiksi kohdun kasvukivuiksi. Siinä ympärillä kaikki lihakset saa myös osansa ja osalla naisista repäisykivut tavallisia jo alkumetreillä. Toki ne ikäyttää kun ei tiedä mikä mitäkin on. Ja voin kertoa että vaikka neljä lasta on niin joka kerta ollut yhtä uutta ja ihmeellistä. Toki jotkut klassikot mulla toistuu joka raskaudessa samalla tavalla. Aina sä voit olla yhteydessä neuvolaan, niiden tehtävä on vastailla ja muista ettei tyhmää kysymystä olekkaan =)

Voi ihanaa kun te näette sen myös =)! Ja Hentuntenttu kyllä täällä varmaa monta tulijaa ois =). Toivottavasti päästään kaikki pian odottajiin!
 
Kuulkas ihunat tikuttelijat, hätäpöksyiset..:)
..onko tämä viivan paikka?(testinä Vauvalan 25ml/IU liuska)


Vanhana kanana kun en enää dippaile O-testejä enkä kuulostele "oloja", ei hujun hajua oviksesta - tai miten testikään reagoisi?
.. ja kun 2 R-testiä oli jemmassa, dippasin "vanhasta" muistista:saint:
Tulikos näihin aina viivanpaikkaa?..en enää muista kun aikaa ahkerista dippailuistani sen verta..

..kummaa oloa ollu(mukamas)ja lemmittykin kun on..kaikenlaista jo tällä ikää:headwall:taitaa vain olla jotain hormoni juttuja(premenopaussia)

Kovasti vahvistuvia viivasia teille tänne toivottelen!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
No moi mur mur =)! ! Onhan tossa sun tikussa viivanpaikka vähintään.. ehkä hiukan väriäkin? Mulla saman puljun 10mlU testi ja ylempänä kuva mun haamusta kiin viiva iha eri kohdassa. Mut noissa taitaa vähä vaihdella molempien viivojen paikat riippuen testistä ana. Kyl sun tarvii uus tikku uittaa vaik huomenna ;)
 
Kiitos vastauksista! :) meni noi kivut onneks yöllä ohi ja sain nukuttua ja pitää olla vaan tyytyväinen kaikista tuntemuksista, ainakin tietää et jotain tuolla tapahtuu..Pakko kertoo teillekin ku sain kunnon aamunaurut kun kerroin miehelle tuosta kohdunkannattimien löystymisestä. Se heitti et toivottavasti ei löysty liikaa kun kohta sulla roikkuu se kohtu semmosena riippukeinuna tuolla jalkovälissä :D hyiiiii...:D Tänään soitan neuvolaan! Mur mur mä vähän niinku jotain näkisin, jotenkin pimee valotukseltaan toi kuva, tai sit tää puhelimen ruutu pitäis säätää kirkkaammalle. Tänään vissiin paljon kuvia tiedossa, niitä odotellessa..;)
 
Minulta ei ainakaan nyt tule kuvia. En oikein mitään saanu :(. Oli varmaan se eilinen joku viallinen. Vai voiko iltapissa olla nii paljon parempi? Kun minusta se oli jo kivan pinkin sävyinenkin. Pitää varmaan illasta uittaa sit uudestaan. Toivottavasti täällö mut sais jo kunnon haamuja!
 
nelHM: mulla ainakin iltapissa äkäsempää kuin aamu, siksi mieluite testailen iltapvä-ilta akselilla :) vaa tänään pitäs kunnon satsi tulla testelöitä eivät tulleet perjantaina :headwall: niin kaitpa tänään..
Jaa mutta oireita "mukamas tai sitte kuvittelen" ällö olo, mahaa nipistelee, palelen, päähän koskee (jokaisessa kuudessa alkuraskaudessa toi pääkipu on se mistä tietää nyt napsahtanu) :D
 
mymosa
Puran nyt fiilistä tänne.. vaikka kuvaketju onkin, enkä tiiää saako tässä millon mitään kuvattavaa..
Eilen oli ihan menkkafiilis, rätinkin jo laitoin.. kouri mahaa ja veti polveen, kuten yleensä aina ennen menkkoja ja yöllä/aamulla alkavat.. Vielä ei mitään.

Gynen mukaan clomit alottas kierron eikä teroja tarvittas.. taidan olla siinäkin asiassa viallinen.
 
No toivottavasti ois mullakin iltapisu sit parempi. Masentaa jos en saa tänään enää samanlaista haamua. Mulla muute kans oli päänsärky viime raskaudessa ennen plussaa. Mulla on nyt repiny paristi.. ja alapää sellanen outo. Kuvaa sit HooKoo ku alat uittaa =)
 

Yhteistyössä