Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Olen täällä taustalla piinaillut kun jostain syystä en pääse puhelimella kirjottaan kun heittää mut koko ajan pihalle. Täällä kuitenkin seurailen useamman kerran päivällä, ja kylläpäs on mukava tikkuja seurailla kun ei ite vielä pääse ;)

piuun aamutestiä ootellaan ;) vielä en oo oikein tikuissa nähnyt mitään, ehkä yhdessä eilen jotain pientä.. mut hengessä mukana.

nelHM, eilen näin minäkin ihan selkeän haamun...

muillekkin tsemppiä. Joku aika sitten oottelin et pääsen tänne mukaan testailemaan, no nyt se ei oo kaukana :) kp10/28-30 (kierto vähän viimeks venähti). Ovistikuttelut aloitettu ;)... outoa kyllä vieläkin vähän tuhruttaa.. oonkohan oottanut tätä nyt liikaa ja kierto sekasin :(

Höpönenä, jonka peukut kaikille pystyssä :)
 
nelHM - toivon siun viivasen vahvistumisen merkkejä osoittavan pian!:heart:=)

Juuh, omani on vain viivanpaikka ei siinä livenäkään punertavaa näy - tänään kp20/28-
..sieltä ne menkat tulee sitten - joskus..ja kyllä sitä toivonhin suoraan sanoen, on elo nyt sillä mallillaan.:)

Mukavaista viikon alkua kaikille ja..++++++:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur: jotain siinä ainakin on ja selvästi :)
neIMH: eilinen testi-näkyy! Mulla ainakin iltapvän pissa on yleensä parhainta testaukseen. Yöllä tulee juotua kuitenki sen verran mut päivällä jotenki unehtuu tankata :)
 
Kuvailin vähän eri valoissa, mut sama testi. Mun tabilla näkyy jokaisessa ja livenä paremmin ku illalla! :) saapi nähä mitä puikkotestit näyttää jos tänään tulevat. Mut huono olo jatkuu ja illalla sammahin aaaaikasin. Oireitten puolesta siis hyvältä näyttää!
 
  • Tykkää
Reactions: Tanya85
Voi jeesus, että vihaan noita kolhiintuneita tikkuja!!! Ei niitä pysty esi-isä-vaiheessa tiirailemaan kun ei voi olla varma onko siinä kolhun varjo vai mikä se on. Otin kuitenkin kuvan ja sit tyhmänä en ottanut uutta tikkua ja dipannut samaan.

Tässä testiajalla ja sen jälkeen. Huonoja kuvia, sori.
image - Aijaa.com
 
mymosa
Tanya, teeppä vielä päivemmällä testi voi olla jo plussa :)

Mullahan ei ole progesterin mukaan ollut ovista ennen kp 23 nyt kp 29... ja lämpöjen sekä fretilityn mukaan dpo 6...
Mutta menkkaolot ja mahan kivistelyt jatkuivatkin.. olo on kuin pieru etsis ulospääsyä..
 
Mä en oikein Piuun testeissä näe.. oisko jo kuivia jotkut noista niin niissä hieman. Ja tässä vikassa postauksessa toisiks alimmassa vois jotain näkyä, väristä en taas tiiä. Mut kuule.. kyl se sieltä hyvinnii viel pamahtaap viivanen =)

Mullinmalli Jotain näkyy taas. Mun eilin pcnoli kolhunen ja argh että sellanen ärsyttää!

Tanya. . Melkeen plussa. . Ei vielä iha ;). Kyl se tulee!

Toivotaan mymlsa että ei menkat nyt ala ja lämpöjen mukaan noi dpo:t pitäski paikkansa!

Mulla ois dpo9 tai 6. Tasan viikko sit oli se ovisplussa ja tiistai kans plussas ja sit loppu tikut. Lasken toistaseks kuitenki eka oviksesta.. vaihdellaa sit jos ei menkat ala eikä plussaa kuulu, kätevää :D:D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: piuu
Mäkään en piuun testeissä oo vielä TOISTASEKS nähny mitään mut kuvissa tosiaan näkyy huonommin ja jos oikeen himmee viiva on niin vaikea sitä on saada kameralla "kiinni" ..kunhan päivät kuluu niin eiköhän se sieltä viiva tuu näkyviin kunnolla jos on tullakseen. Tanya juu lähellä on jo! :) Mullinmallilla nään eksassa aavistuksen väriä...NeIHM:n iltapäivätestiä odotellessa, ei niistä aamupissoista ollu mihinkään munkaan kohdalla ;)
 
  • Tykkää
Reactions: piuu

Yhteistyössä