Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mullinmalli Näkyy tosiaan ihan pinkkiä haamua. Voisko olla kuitenkin sitä ihtiään?

Piuu Mie en vaan saa näkymään noista viimesistä mitään :(

Oon tunnin koittanu ladata aijaasta kuvaa ku uitin yhden ja jotain olevinaan tuli, mutta ei onnistu. Täytyy vaivautua koneelle jos sattus saamaan jonku oikeen viivan vaikka.. joskus.

Mulla on törkee turvotus mutta ppaino ei kuitenkaan ole noussu.. pit iha tarkistaa ku nii plösö olo. Ruoasta tuli paha olo.. kylmä ja väsyttää. Tissit välillä tosi kipeet ku kivistäävät. Kohdunsuu korkealla takana ja kova. Se on valkean paksun sileän vv peitossa :O Sitä on iha törkeenä! Tämän olen kirjannut kolmosen kohdalla oireena juuri noin.. jossain kohdunnipukka ketjussa :D. Mut mua masentaa nää viivanpaikat iha kamalasti enkä jaksas testata enää mutta kun ei osaa olla ilman. Jos ja kun tärppiä ei taaskaan niin mun on pakko unohtaa kaikenmaailman tikuttaminen. Saispa sen plussan jo.. oltas haluttu pieni ikäero kuopuksen kaa mut näyttääpä venyvän.

Muoks! No nyt. Mutta ei ole eilisen veroinen :(.. vai näkyyks mitään teille? Nyt en laita enää ellei tuu oikeesti kunnon haamu!

Muoks nro2.. se kuva :D

Testiajalla



30min kohdilla
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Tuhruttaa ihan verta.. ei vielä oo siteeseen asti jäänyt, ainoastaan pyyhkiessä vähän.. mutta eiköhän sitä aamuun mennessä päästä uuteen kiertoon.

Kananmunalimaa tulee seassa..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itekin vähän jännitän nyt, et voiskohan siellä esim hedelmöitynyt munasolu hipoa limakalvoa ja se vois tehdä tuon haamun. Aamun testistä oon viisaampi jos on sitä. Kyllä se sitte näkyy silloinkin tai selvemmin. :)

NelHM toi sun oirehtiminen on varmasti tosi kurjaa ja kun toiveet on korkealla. Ootko ajatellut, jos pyytäisit lähetteen uuteen veritestiin?
 
No annnu. Jotain joo näkyy... :D vitsit, onnea!
neIMH näkyy jotain mutta viimesessä ei väriä ainakaan :/
Mymosa :hug:


Omassa tilanteessa ei muutosta. Tähän aikaan nii huono valaistuski että turha mitään yrittää kuvata. Ärsyttää mielettömästi ja välillä taas tosi pirtee ja ilonen olo :D ja huono olo,palelu ymsyms jatkuu.
 
Piuu Voin samaistua sun tunteisiin.

Ite mä aivoilen omani niin että jos eka oviksesta ois tärpännyt, se vko sit ois ollu jotain kiinnttymistä johon ovistesti reagoi. Ennenkin kiinnittyminen ollut runnsasta limavuotoa. Ja nyt siis ois dpo10. Tai sit mulla oli ovis sillo toisen ja kolmannen plussan aikoihin ja nyt vasta dpo7? Kuopuksen tärpistä oviksen tunsin ja dpo11 10mlU nega ja dpo 14 sit haaleenplussa 10mlU testillä. Joten kait se on pidettävä vielä toivoa yllä.. huoh. Ja jos nyt on dpo10 niin menkat alkaa torstaina.

Ja yllätys. Aamun testissä ei juuri mitään. Nyt onneks loppu nuo vauvalan tikut. Uusia odotellessa. .


Ovistesti tummenee taas ku lauantain plussan jälkeen iha haaleeta viivaa antanu. Varmaa siis menkat alkaa :(
 
Viimeksi muokattu:
Jokaisella jotakin näkyy testeissä :heart:
No maanantain testi oli varmasti "maanantai kappale" :stick: koska nyt ei tullu mitään, viivanpaikka mutten väriä näe :( oisko vissiin parempi että ootellaa nyt vaa niitä menkkoja..
En oo ikinä hurahtanu näin sekasin testailusta, edellisen viiden lapsen aikana ostin aina 2testiä jotka riitti ja viimesen kuudennen lapsen raskauden aikana alko tää sekoilu testien kanssa :headwall:
Noh mahaa nipistelee, pääkipua, tissit kipeet, yökkö olo (voi johtua alkavista menkosta)

Mutta mitä te ootte mieltä clearblue plus testistä? Onko se niin kökkö kun sanotaan?
 
Jokaisella näkyy jotakin :heart:

itellä tais olla maanantai kappale, nyt aamuntestissä ei tullu ku viivanpaikka :stick: taitaa parempi olla kun oottelis menkkoja..
Miten ihmeessä sitä ihminen voi näin hurahtaa testeihin :headwall: kun viiden raskauksien aikana käytti 2 testi ja se riitti, kuudennen aikana hurahdin tähän testi rumbaan vaikka selvää se että olin paksuna sillo ja nyt sama kustava tikkuihin ja rahaa palaa viivanpaikan takia :headwall:
No oloja kumminki on.. mahaa nippailee/vihloo, ällö olo, pääkipu ja tissejä pakottaa ( voi tietty menkkojenki tuloa tarkottaa)

Mitäs te ootta mieltä clearblue plus testistä?? Onko se niin kökkö testi kun sanotaan? kaikkea pistäs tietty kokeilla ;) mutten kehtaa ostaa jos ihan hanurista..
 
mymosa
Aamulla ei vielä vuotoa näkynyt.. ärrrrrsyttävää..

Seuraavan testin teen sitten jos näyttää, että on tarve tehdä.. Vaikka kyllähän se negaa on ja ne terot vapun jälkeen haettava.
 
Tee nyt vaa Mymosa testi tänään ku eilinen oli nii haamu jo!

HooKoo Jospa sun aamupissa ei nyt ollu vaa tarpeeks hyvä. Älä maire masennu! Jos sait eilen pinkin viivan ni saat kyllä uudestaan. Se oli vaa hetkellinen iriö nyt :D:D
 
Hookoo testasin ton ekan raskauden clearbluella Dpo 12 ja tuli NIIN kirkuvan punanen plussa samantien :) että mulla hyvät kokemukset, nytkin kaapissa yks oottelemassa :) ja nyt viime kierrossakin joka nega niin sillä testasin ja ihan neksua näytti :)
 
NaksuP kuopuksesta ovis alkukierrossa 7-10. Kierto oli suht säännöllinen 29 päivää ja eka plussa kp25.. vai 23. No kuiteskk reippaasti ennen menkkoja. Kaks ekaa kyllä ultrassa siirtynyy mut en tienny ees mikä on ovulaatio sillo.. saati millo voi tylla raskaaks jne :O. Kolmannesta plussasin 33/28-30. Tais se laskettu sillo vähä siirtyä eteenpäin mut kuopuksesta ei siirtynyt.
 

Yhteistyössä