Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Moonshine niin näkyy =)

Mullinmallilla näen valkean viivanpaikan testiajalla otetuissa kuvissa. Ja juu.. ei noissa tän aamusissa olekkaan mitään. Mun kannattas vissii ees aamusta uittaa koko tikkuja! Selasin just kuviani niin ihan selviä haamuja värillä jopa varsinki ovisplussien aikaan pc:llä saanu. Myöskin kolmena iltana (la-ma) peräkkäin tolla vauvalan testillä näkyvää haamua mut aamulla ei mitään. Tilasin pasha perhosis ku ne on niin halpoja ja raskauskeijolta jotain puikkoja vaihteluks.. niitä ootellessä. Hyönteisten pitk tulla jo eilen mut ei. Mur! Noista keijon teistilöistä en tiiä.. tilasin eilen kahen maissa että ehtiikö täks pöiväks. Nyt saa olla vikat testit! Komppaan HooKoota tässä testiasiassa.. mite sitä voi hurahtaa. Itse pidän tätänkotiäitin harrastuksena jota voi kotona harrastaa kun ei pääse mihinkään koskaan :D
 
Eli edellisessä viestissä erittäin herkkä ja pc. Testiajalla ja kaks viimestä kuivana. Erittäin herkässä olin näkevinäni ekaa kertaa jopa väriä!
Kp24 ja oletan dpo10.
palaan muitten napoihin kohta ku saan eskarilaisen matkaan :D
 
NelHM, kuivassa en erota juuri mitään. Jos toi sitten enteilis viivan vahvistumista. Tuo tuli tohon ihan parissa minuutissa, mutta sitten pikkuhiljaa haalistui ihan olemattomaksi. Ei kuitenkaan liikkunut, kun eka aattelin, että on värikertymää siinä. Eihän tässä oikein pitäis ees näkyä kun dpo on vasta joku 6. :D :D Taidan illalla vielä tehdä ja hartaudella pidättelen ennen sitä. :D
 
Mymosa Mä katoin äkkiseltään ootko sä laittanu oikeen paskan havainnollistamaanmitä mieltä oot buahhahhaaa :D:D. Joo no ei tosss kyl ole mitään. No mut aina kannattaa testata. Sulla oli eilinen kuule kiinnittymisvuotoa, iha oppikirjan mukkaan oikeen.. joten se plussa tulee sit vkl ;)
 
mymosa
:D Melkein ois voinut :D
Ei se on meidän keittiön pöydässä oleva rikkinäinen kohta jota käytän lähikuvan tarkentamiseen..

Mitä lie ollut.. mietin käviskö tänään kun mennään kuopuksen kanssa neuvolaan niin kysyy saisko sen terolut reseptin jo..
 
Annnnu Onnea :heart:
Mullinmallin näköjään loistaa, aika hyvin :)
Piulla näkyy edelleen :)
Mymosalla ei mitään :/
Moonsihne näkyy näkyy ja näkyyyyy :D

Itellä ovistesti ihan himpunverran haaleampi ku eilen, vois sanoo et olis nyt ihan tasavahvat :) nyt pitäis vaan täällä talletella ja sit testirumba alkaa joskus viikon päästä :D
 
:wave: Täälähän näkyy haamuilua aika monella, toivon et teidän haamut saa väriä vielä lisää ja kunnolla :) !

Ite erehdyin ostamaan ovistestejä kaupasta, kauheet nippailut alamahassa ja kauhea ällötys kokoajan. En vaan tiedä uskallanko ryhtyä haaveilemaan kakkosesta vielä, mies kyllä olisi valmis.. Eileen piti heilutella peittoja mut peruin sit viime hetkellä tämän epäröinnin takia.. Tänään sit aamulla tein toisen ovistestin ja tässä on ilmeisesti plussa ? Eileen tuli samanlainen.

Tänään
Tänään - Aijaa.com

Eileen
Eileen - Aijaa.com
 
Moonshine Kyllä tossa on selvä pinkki viiva. Digiin jos ei vielä riittäny jostain syystä. Varmaa aamulla antas jo positiivisen sekin. Miusta iha selvä tuo ku nii pinkkinä helottaa nätisti!

Mulla menee hermo ku posti ei kule normaalisti. Ei vieläkään tullu vai eiks taaskaa tuu ne fuckin testit. Pidätin jo 3h että päsisi uittaa ja kusasin purkkiin.. mut eipä sitä enäö voi. Uus pidätys jos se posti edes tulee tänäänkään. Mur!
 
Moonshine aika jännä että digi sano ei raskaana vaikka tollanen toisessa testissä :0 mut eikös tuo ole herkempi ku digi :)
mullinmalli mulla ainaki salama vaan vie viimesetki näkyvät jutut :D
 
Viimeksi muokattu:
nelHM siksi vaan kyselin, kun muistelinkin että sulla oli joku laskettu aika siirtynyt eteenpäin. Jos la siirtyy eteen, on ovulaatio ollut myöhemin kuin se keskimääräinen kp 14, jos lasketaan 28 päivän kierrolla. Kuopuksesta jos olet plussannut "vasta" kp 23 tai 25, eikä laskettu aika siirtynyt, on todennäköisempää että ovis on silloinkin ollut siinä kp 14 hujakoilla. :) Olot voi olla aina niin harhaanjohtavat.

Jos itsestäni olen jotain oppinut, niin että se on se kalenteri ja numerot joista voi ovikset päätellä, jos mistään. Itseäkun alkaa tarkkailemaan, niin ainakin minä keksin oireita niin ovikseen kuin raskauteenkin liittyen, vaikka kumpaakaan ei olisi lähimaillakaan. ;)
 

Yhteistyössä