Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mullinmalli ne on vauvalan puikkotestejä, erittäin herkkiä nuo eli 10miU ja sitte tilasin myös 25miU.
heilangan aamu testissä näkyy jotain ja jopa ekassa väriä!

Jännä miten menee pupu pöksyyn näin loppu kierrossa eikä tuu tehtyä testiä testin jälkeen :D pari päivää armon aikaa!
 
APUA tein juuri raskaustestin, kp27, ja se näytti kaksi vahvaa viivaa!! Olin 200% varma että menkat alkaa tänään illalla, olo oli sen mukainen. En voi uskoa tätä!! Toinen kunnon yrityskk oli menossa. Kertokaas te joilla on jo yksi tai useampi lapsi, onko käynyt niin että eka testi näyttäisi positiivista ja seuraava negaa? Testaan aamulla digitestillä, miten voin odottaa... Aaaa kädet ihan tärisee!
 
  • Tykkää
Reactions: ruusutarha
Molly83 ihanaaaa!

Mulla jäi vaalpun/limaa sormeen kn koittaessa! Tässäkö se ny oli.. vasta dpo9-10. Ja kp24/26-28 yleensä tasan s3 28 :/ suututtaaa! Laitan hankkeen jäihin kesäksi jos vuoto alkaa eihän tätä pää kestä vaan aion nauttia kesästä noitten ihanien pienten kans joita jo on siunaantunu :)
 
No minäpä aattelin vielä just äsken kusasta sofi 25miU testiin kun niitä on kasa niin plussa tuli :D iltapissa jes!! pidätin 5min ja tein uuden niin plussa se edelleen on :rolleyes: voi hitsit :) Just meinasin laittaa hanskat tiskiin ja unohtaa testailut ja tulihan se vihdoin sieltä :) :) Vielä pari varmistus testiä teen ja sitte uskon :heart: ja laitan sitten kuvia teillekin.
 
Toinenkin Molly plussaa. Onnea =)!

Mä en oikein tosta perhosesta tiiä ku nii huonoja kokemuksia siitä monella.. siitä toi väri haaleni kuivuttuaan. Mut ohjeessa lukee että hento viiva voi hävitä testiajan jälkeen. Sit Davidin puikoista googletin. Suht varmana pitäävät ettei turhia viivoja antas mutta haaleita. Kuten taavetin liuskat ni puikkokin antaa hirmu haaleeta ku jollai muulla jo iha selvä. Onks teil kellään kokemusta siitä? Herkkyys siis 20mlU.

Mulla alkoi nivusiin ja sisäreisiin pakottamaan iha tosi kovaa :(. Onko jo toinen kerta tässä kierrossa :O. Ja kun mulla ei ole ollut ennen enne menkkoja tai raskaanakaan vastaavaa. Vähä sellanen olo muute että menkat alkaa taas.. ja sehän masentaa.

Piuu Toivottavasti sulla ei vuoto alkas. Tosi selvä oli tuossa puikossa sulla tänään se haamu.. pinkkikin.
 
:O =)=) Ja tämä ilmestyi heti.. oikeestaan siinä ku väri nous ni piirsi tuon ensin ja sit kontrollin, näin toimi myös perhosen ovistesti kun plussan anto . Voiko olla totta? !! Ihan sekasin menin täällä. Tein neljältä David puikon johon ei tullu juur mittää. Menin nukkuu ja näin unta kahdesta viivasta. Ja katos ku perhosen uitin! Voiks tohon uskoo??
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruusutarha
Toi on melkein jo plussaksi laskettavissa, et vaikea kuvitella et se ois väärä viiva. Mut taas ku toihan antoi sun negatiivisen veritestin jälkeen selvän haamun niin uittaisin varmaan sinuna vielä muita. :)

ON: Pc viiva oli nyt aamupissasta selvempi, tosi haalea tietty vielä. Selaan noita kuvia läpi ja katon oisko siellä joku josta tekin näkisitte vai näänkö omiani. :D
 
Kyllä mä tota plussana pitäsin ite, mutta tiiä sit.. pitää tehdä kohta toinen.. sillohan mulla oli ovis just ku sain tolla sen viivan. Sen jälkeen ei mitään. Ja onhan toi eilkstä haamua vahvempi. Ja näkyy kuivassakin selkeärajaisena lveänä viivana. Iha sekofiilis nyt eikä osaa keskittyä mihinkään.
 
Munkin mielestä on nyt tosi selkeä viiva. Okei, en muistanut sun silloista ovulaatiota, vaan sen veritestin ja haamun. Sittenhän tuo vaikuttais olevan sitä itteään!! :) ?

Tässä mun kuvasaastetta. Hitsi kun mun kuvat on aina jotenkin rakeisia. Onkohan kännykän kamerassa joku makrotoiminto.. Hmm.

Tässä heti pissaamisen jälkeen ja parin minuutin päästä


Ja tässä testiajan jälkeen ja kuiva
 
Piti ihan tarkistaa päivämäärä kun ssin perhosella sen haamun.. se noli 20.4. Eka ovisplussa 18.4, toinen 21.4&22.4.. ja silll tuli pc:llä kans haamua. Oikeesti oisko nyt ihtiään?!! Ainakin tuli se kauan kaivattu tykytys reagtio ku viiva pamahti siihen HETI ku uitin.. eikä tarvinnu tiirata ja mieskii ihasteli tikkua.

Mullinmalli Mä näen molempien kuvien ylimmässä hentoa viivasta värillä.
 
NeIHM eikä niiiiiin ihanaaaaaaaaa <3tätä on vähän sitten ootettu :D
Mullinmallilla en oikeen erota mitään? Tai ei ainakaan tabletilla näy :|

Nyt hävettää kysyä mut oon ihan pihalla ;) kun toissapäivänä oli ovisplus, eilen oli ovisplus tänään ohi niin mikä Dpo mulla tänään oikeen on??? :D
 

Yhteistyössä