Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Piuu Puikossa nään minäkin.

Ja vitut ssnon minä Nyt! Tein toisen perhosen ja siihe mitään tullu. Prkl!! Joko senoli iha susi viallinen tai sit hormonia nii vähän että vaatii tujun aamupissan. Uitin nimittäin sen siitä neljän pissasta ku jätin sen siihe purkkii jäähtyy ja tein ku heräsin kuuden maissa. Mua ottaa niin aivoon. Miks kaikki paskaviset testit sattuu mulle. Arvatkaa kui korkeelta tipuin nyt! Olin iha onneni kukkun :(:(oilla ekasta oikeeta viivasta sit tammikuun km:n
 
piulla erotan viivan liuskassa, mutten puikoissa. ja nelHM siellä taitaa olla joku kyydissä :heart:

Omanapa: aamukusi miks pitää siitä ees testata kun ei se näytä mulla juurikaan mitään, oli niin hailu viiva eilisen iltapissi testiin että jos oisin masentuvaa sorttia niin masentuisin :headwall: Noh illalla taas uusiksi :D
 
mymosa
Kuseksin nyt noi sofit pois ja en osta enää.. järkyttävät viivanpaikat antaa kyllä.. Toki eihän ne kuvissa tietysti näy, mutta luonnossa kyllä.
Lämmöt 36.8 ja niin kipee olo, palelee, kurkkuun sattuu, lihakset huutaa hoosiannaa..





 
Mä tein vielä yhen perhosen kahden tunnin pidätyksellä ja kyllä siihen nyt taas toinen viiva tuli. Selkee mut ei niin vahva ku aamulla. Otappa noista selvää. Apteekin oman ostin ja mietin milloin uskaltaa sen tehdä. . Pc liuskat oottaa.. en tiiä uskallanko niitäkään tehdä.. ehkä illasta yks ja aamulla toinen.
 
Nyt NeIHM PC:tä kehiin!!!! Ihan selkee oli toi perhosen testi!!! Jeeeeeeee!!!! :heart: :heart: :heart: vois onnitella mut tee ny se pc mä ainaki luotan niihin..mut tee pissasta mikä ollu rakossa väh. pari tuntii ei välttis näytä noi aikaseen laihasta pissasta..iiiik mua jännittääääää sun puolesta! :D
 
Hei kysymys teille ketkä poistattanu hormonikierukan. Multa poistettiin 31.3. josta viikon kuluttua 2 p kestäny tuhruvuoto (tyhjennys?) ja sitten taas 15.4. alkoi viikon kestävä niukka vuoto. Laskenko kierron nyt tuon oletetun tyhjennyksen mukaan vai ton pidemän vuodon (olis passannu ed. kuukautisiin verrattuna sopivasti 24 pv) mukaan. Vai kannattaako tässä vielä mitään laskeskella, mulla tosin oli niukat kk-vuodot kierukallakin samoin ovisoireita. Olettaisin että ovis ois ollu 25.-26. paikkeilla jos ei ollu sitte tuo ed. pidempi vuoto. Mitäs sanotte??
 

Eihän tuo vedä vertoja aamuselle testille mutta ei nyt tyhjäkään ole. Tosiaan just sen kaks tuntia pysty olee.. pissattaa vaa koko ajan ni vaikeeta se päivällä on saada oikein.. mut en mä koskaa dpo11 ole saanu mitään.. mä niin toivon että sitä hormonia on vaa nii vähä että ei reagoi laimeeseen pissaan. Toivon todella! Hitto sitä tunnetta aamulla! Tuntu että nyt mulla on kaikki, kun sain sen toisen viivan.. ja jos tää nyt ei olekkaan sitä :(. En mä uskalla pc : tä tehdä. Aamulla sit. En kestä yhtään tyhjää testiä tälle päivää! Nuo davidin puikot taitaa olla aika surkeita. Kun moni sanoo että todella haaleeta näyttää isoillandpo:llakin vielä.. ni iha nega oli se tän aamunen.. ahdistavaa. Onneks te ootte ihanis ja jaksaa kun tsemppaatte. On vaa hitokseen pitka aika aamuun.
 
mymosa
Mä testasin haamun viimeksi davidillä dpo9 ja wondfo näytti vasta seuraavana päivänä haamua. Mutta niin ne sanoo, ettei herkät testit kuitenkaan näytä niin hyvin kuin noi tavalliset.
 
^ mitä nyt nettikeskusteluja lukee niin 10mlU testit useemmin ollu haaleempia/negoja kun esim. Pc tai apteekin testi selvä plussa.. tai muu ei nii herkkä.
Mulla eksn oviksen mukaan pitäs alkaa menkat huomenna tai viimeistään lauantaina. Aiemmat kierrot dpo12-13 alkanut. Jos on vasta dpo8 tänään sen tokan plussan mukaan niin sithän ei ois mitään hätää noiden viivojen suhteen. On tää kyllä tosi piinaavaa. Tässäkin vähän HooKoon kaa samoilla mennää.. tuplaoviksen vikako :D
 
Jos sie vaa oot mymosa kuule raskaana =). Onhan noi sofin "viivanpaikatkin" aika näkyviä sellasiks. Vielä ehit cm:ään hakee pc:t vapuks. Kyselit aiemmin paljo maksaa.. täällä cm:ssä 2.49 liuskat ja puikko 3.49 ;)
 
^ Itsekkin sain tänään vissiinkin selvän viivanpaikan.
Menkat loppuivat 2pvää sitten, ja testasin tänäaamuna huvikseen tulisikohan testiin mitään. (jos ne olivatkin "valemenkat"). Ja sain suht.samanlaisen tuloksen kuin Mymosan kuvissa.
Laitan kuvasia vähän myöhemmin.. :)
..ja testinä oli siis Raskauskeijun erittäin herkkä testi.
 
mymosa
^minusta noissa on aika selvä haamuinen..

En kerenny kauppaan enää, kun meni miehen kotiin tulo niin myöhälle ja syötiin.. Meinasin tilata wondfot, mutta ei antanut mun maksaa niitä.. ne ois voinut keretä perjantaiks. No käyn ostaa ne pc:t sillon kun oon itekseni päivän.
 
Mymosa; suosittelen Pc:tä, muiden kokemusten perusteella. Ja se on itselläni aina näyttänyt puhdasta negatiivista jos niin on. Ei tule mitään viivanpaikkoja. :)

..Hämmästyttää vain, kun minulla oli ne menkat tässä välissä. JOS siellä nyt jotain olisi, niin miksi "haamu"/viivanpaikka on noin haalea..? :s
En uskalla vielä innostua ollenkaan..
 
Tervetuloahaikara Ihan pinkit haamuhan noissa.. vähä levahtaneet tosik. Mut just luin noista davidin erittäin herkistä että joku saanu tollasia levahtaneita alkuun kunnes tuli kunnon plussa ni viivakin oli selvä viiva. Olihan sulla nii selviä haamusia sillo ;)
 
mymosa
Niin oliko sulla tervetuloahaikara ennen menkkoja jo haamuja? Kun hcg:hän ei heti välttämättä laske jos esim. kiinnittynyt kunnolla ja sitten kesken.

Tulee vaan mieleen kun ite plussasin sillon menkkojen jälkeen.

Täällä vihloo menkkamaisesti, mutta limaista vv ryöpsähtelee.. Onneks huomenna vaan esikoinen jää kotiin niin saan nukkua vaikka päikkärit. On ihan väsy ja paha olo.
 
Mä kelailen uskallanko tänään vielä testata.. pelottaa mitä testi sanos..

Mymosa Jos mä olen nyt raskaana ja eka oviksen mukaan niin mun se viime viinkonen limavuoto oli sit kiinnittymistä. Koska se oli ihan jo vuotoa ja sitä tavaraa tuli niin että ois saanu kaivaa paikat puhtaaks :X (sori).. voisko sullakin.. eiku hei. Sullahan tuli limasta verensekasta, se varmaan oli sitä sillo jo.
Mulla kans nois boobsit pamahtaa. Normisti ei kyllä ennen menkkoja iha näin koske. Alaselkää alkanu kylläkin jomottaa mutta tuolla nivusissa nuo vihlasut ja repäsyt ei ehkä iha normia kans ole.. noh.. ehkä mä nyt vaan liikaa toivon kun niin selvän viivasenkin sain. Anteeksi jälleen vuodatus. Noista perhosen testeistähän on niiden sivulla pitkät infot.. mm. että juuri niiden 25mlU testit eivät voi antaa väärää postiivista ja antavat keskimäärin dpo11 jo positiivisen tuloksen. Toki yksilöllistä. Ne on kyllä jänniä ku niissä on se kontrolliviivakin niin himmeä.. sama ovistesteissä. Että se tän aamunen oli varmaan jopa puoletnsiitä kontrollista vahva. Pc:ssä saman vahvunen ois näyttänyt paljon vahvemmalta. Mä laittelen infoo ja kuvaa jos tarvis.. jos uskallan testata vielä tänään.
 
neIHM mulla on ollu kans noita perhosia ja kyllä tuo plussalta vaikuttaa jo aika selkeestikkin! Sillon kun oli kemiallinen sain samanmoisia viivasia, enkä oo jälkeen saanu.

VAROITUS! KUVASAASTETTA! :)
Täällä siis dpo11 meneillään, huomenna pitäis alkaa menkat jos oviksen oon oikein laskenu.
Aamun testeihin en saanu mitään, mutta neljän tunnin pidätys päivällä ja tulos tämä.
Heti alussa - Aijaa.com
Eilinen ja tämä päivä alimpana - Aijaa.com

Minusta tänpäivänen on ehkä asteen vahvempi....??
Teinpä sitten vielä wondfotestin, mutta siihen en kunnolista viivaa saanut testiajalla, mutta hieman jälkeen ja kuivana tulos tämä;
image - Aijaa.com
Kuivana - Aijaa.com

Kuvat syö kyllä niin paljon, tota väriä, että ei oikein mitään meinaa näkyä.

Mitäs mieltä te muut ootte onkos niissä jotain, vai onko vain toiveajattelua? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma

Yhteistyössä