Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Joo se testi tais aiemmin aika hyvin reagoida ovulaatioon.

Näin livenä tossa mun tikussa aika hyvin sen viivan/viivanpaikan. Näytti että olis ollut väriäkin. Kuvasin kun ei vielä ollut auringonpaistettakaan ulkona ja oli huono valo,ehkä se vaikuttaa, kun noi kännykkäkamerat ei ihan älyttömiä tykkejä oo. :)
 
En oo ikinä saanu apteq testiin vääriä plussia, se ollu useinmiten nega :LOL: mä en osaa vielä ainakaan innostua, haluan kunnon plussan tai menkat ennen kun voin hyppiä kattoon :D ja on useampi kemiallinen koettu.. niih onneks ensi viikolla tulee testejä lisää koska muut loppu :rolleyes:
 
HooKoo Ite en saanu apteq testiin mitään (neljään) vaikka raskaana oli digiä myöten toditetusti. Että uiui.. sä taidat olla :D!

Annikaeveliina Tiedän tunteen ettei jaksas tätä rumbaa mut minkäs teet addiktiolleen! Kiitos hkä sun butterflyssä vähä väriä näkyy.

(.) Ärsyttävää! Ovistestiin en plussaa enää saanut, eilen se testiviiva pamahti siihen heti punasena ku otti astiasta. Tohon vauvalan kusitikkuunkaan oikein mitään.. tai no tuli joku viivanpaikka mutta eri kohtaan ku ennen :O. Argh!! Yks pc ljellä ja säästelen sitä.. tänään eka ovis+ dpo8..
 
Mua alko naurattaa tää mun testaaminen ja lähinnä siks, etten oikein itekään tiedä miks testaan. Se nyt nähtiin, että haamuilu kävi yksiin ovulaation kanssa kiertopäivien ja oireiden osalta ja se, että se haalistui. Yllättävän hyvin kuitenkin näkyi tikussa. Nyt siis on meneillään oletetusta ovulaatiosta vasta dpo3/4 eli mitään viivaa ei pitäiskään tulla ja täällä mä vaan kuseksin. :D Luin (älkää kysykö mistä, en muista), et kiinnittyminen voi joskus tapahtua niinki aikaisin ku dpo4, mutta voi venyä dpo12 asti.

Tässä päiväpissasta:

image - Aijaa.com

Annikaeveliinalla näen jotain tosi haaleaa, samoin piuun kahdessa ylimmässä, mut niissä muissa en erota mitään. Mikä sulla oli nyt päivät? :)
 
Kusasin kuitenkin sen pc:n ja siihe mitään tullu oikeen. Ovistestiki iha negaa. . Toki tulee selvä toinen viiva mjt eilen se oli ihan selvä plussa. V*tuttaa just nyt. En mä kuitenkaan raskaana nytkäön ole ja menny vaa rahat hukkaan noihin testeihin. Jos nyt vaa oottas ne menkat taas :(

Sori. Harmittaa! Eilen oli niin selvä se pc haamu.. ja se ovisplussakin tuli. Tiputaan taas siis.
 
Jaksuja sulle NelHM. :hug:

Mulla alkanut tänään alaselkää pakottaa eli ehkä enteilee menkkoja, nyt kp 23/26-28. :( Jotenkin taas tässä kierrossa ollut toiveet raskautumisen suhteen korkeemmalla, mutta kaipa sitä tässä minäkin tipun sieltä pilvilinnoista. Pahoittelen tätä vuodatusta!
 
Täällähän on testailtu ahkerasti :) yritin kuvia tihrustaa mut oon ulkona ja aurinko paistaa niin että ei kyllä nää mitään täällä! Katselen uudestaan ku pääsen sisätiloihin...Mulla ois pitäny tänään viim. alkaa menkat ja kun ei oo kuulunu niin uskalsin viimein tehdä sen digin, nyt siis dpo 14 ja kp 29/28

20140427 143625 - Aijaa.com

:) tulkaahan nyt perässä ihanaiset! Kovasti plussatuulia täältä lähettelen ja puhaltelen! En varmasti malta myöskään pysyä täältä pois..varsinki NeIHM sun tilanteen haluan seurata loppuun asti ku on sitä tässä jännäiltykin! :) :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: piuu
Molly Ihanaa! Onnea digin tuloksesta <3

Piuu Piti jo aiemmin kommentoida että tän aamun ekassa kuvassa näin viivasta ja noissakin näkyy =)

Mulla on nuo tissit iha törkykipeet! Muista tuista kuopuksen odotuksesta ennen plussaa ku piti tiukalla topilla pönkittää etteivät turhia päöse pomppimaa ku koski. Ja mulla kans alaselkä jomotukset alko tässä hiljattain. Tulee paksua ja limaista valkkaria, väsyttää vaikka sain nukkua tänään puol ysiin asti! Normisti herään viiden maissa joka aamu. En tiiä. Ärsyttää kun en saa sitä toista viivaa ikinä! Tai just nyt tuntuu siltä ja masentaa, jos/kun ei nytkään tärppää. Ja siis nyt eka ovis+ dpo8 ja tokasta dpo5.. eipä mulla tosiaan näkyiskään mitään vielä moneen päivään vaik ois tärpännyt. . Mut tuskin on!

Sori mun marinat taas.
 
Viimeksi muokattu:
Mähän oisin laittanu ajat sitten kuvia, luulin että kamera on rikki mutta siitähän kadonnu koko helkkarin akku! miten ihmeessä se voip olla mahdollista, vaa tässä perheessä usein tavarat katoo :headwall: :LOL: ei löydetty sitä kun miehen kanssa etsittiin ympäri taloa.. No joo asiaan mulla ei oo tikkuja :O huomenna pitäs tulla ja jos ei tuu niin haen ässästä PeeCeet :D Tänään vähä kivistäny alaselkää ja nipistelee mahaa ja vasen munasarjaa tuikkii, mitähän lie sekin :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Tanya85

Yhteistyössä