Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Plussahan se! Taidan siis olla raskaana...

Kertokaas vielä, että olisko tässä syytä seurata testin vahvuutta tai jotain vielä? Apteekin Oma oli testi ja ohjeissa lukee, että positiivisen tuloksen näkee minuutissa, negatiivisen varmistamiseksi kannattaa odottaa kolme ja 5min jälkeen ei saa katsoa enää. No, mun testi oli minuutin kohdalla epäselvä, korkeintaan haamun haamu näkyi. Mutta kolmen minuutin kohdalla selvä plussa. Ei hirmu tumma, mutta aivan selvä. Onko oltava jotenkin huolissaan...? Tai tehtävä esti esim ensi viikolla vielä?

t. Milli, sekaisin...
 
Kiitti! Viiva on siis ihan selvä, ei siinä mitään epäselvää ole :) Jäin vain miettimään tuota, kun se ei tullut heti, vaan 2-3 minuutin sisällä. Että onko aihetta huoleen vai onko ihan tavallista. Joo, teen taatusti vielä monta testiä, sen verran käsittämätöntä tämä nyt on!
 
IMN
Pc jää nyt kotiin ootteleen että ehdin kuvata :D tän kertanen "mikälie" tuli jälleen heti näytteen imeytyessä ja mun mielestä on muutenki selkeämpi kuin eilinen samanmoinen. Pakko olla kun näin jo muutamankymmenen sentin päästä että nyt siellä jotain tapahtuu :D älkää kuitenkaan vielä mitään silmiinpistäävän positiivista oottako, tai itse en ainakaan sitä semmoseks laske..
 
Löysin muuten yle areenasta kivan dokumenttisarjan lapsen saamisesta ja lapsettomuudesta (vaikka lapsettomuusasia toivottavasti ei meitä ryhmäläisiä koske). Oon tykännyt katsella nyt lomalla kaikkia vauvaohjelmia kuten toisenlaiset äidit ym niin jos jotain kiinnostaa niin tässä linkki ekaan jaksoon: :)

Jakso 1 | Hartain toive: lapsi | TV | Areena | yle.fi

Kertoo siis eri ihmisten tarinoita, joilla on ongelmia lapsen saamisessa ja sellaista! =)
 
  • Tykkää
Reactions: oudsi
Hyvät Himotestaajat! Ette arvaa, miten mielelläni laittaisin sen kuvan! Mutta kun tää palsta ja/tai mun,puhelin on niin kivikautisia, ettei kuvan laitto onnistu puhelimella, niin jäätte nyt toistaiseksi vaille plussakuvaa. En tässä avokonttorissa jostain syystä ala työkoneella raskaustestien kuvia enkö kaksplussaa avaamaan. Koettakaa ymmärtää!

Ja kiitti IMN! Mua stressaa niin tää koko juttu. Tää olis aivan mun unelma, olla raskaana just nyt. Joten pelottaa iloita...
 
Milli Mimosa älä stressaa! :) Äläkä sano että "tää olis", sä oot raskaana vihdoin! Ymmärrän että pelottaa iloita, mutta et sä voi pelkäämällä estää minkään pahan tapahtumista, päinvastoin. Nyt sulla on vihdoin sallittua vaan nauttia odotuksen riemuista =) Uskon ja pidän kovasti peukkuja, että kaikki menee hyvin!

Ootko jo laskeskellut milloin laskettu aika tulee olemaan? :) Tai soitellut neuvolaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Milli Mimosa




Ööh tein huvikseni taas rfsun..?


// No tulipas epäselkeitä kuvia.. No mutta jokatapauksessa livenä näkyy todella selkeä viivanpaikka tai joku? :D Voi että mua ärsyttää, joka kerta kun teen ovistestin tai raskaustestin niin alkaa vaan ärsyttää! Mutta uskon, että tää nyt johtuu siitä hormoniongelmasta taas.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka. Haluaisin kertoo teille mun tarinan. Olen 25v ja avoliitossa.
Lääkärit ovat aina muistaneet sano että pitäisi alkaa harkitsemaan lasten tekoa kun heidän mielestä ei ole mahdollisuutta tulla puolusti raskaaksi. Ovat tehneet diagnooseiksi pco:n ja endometrioosin (vain oireiden perusteella). Kaikesta huolimatta olen aina käyttänyt ehkäisyä ettei satu vahinkoa. Ja kuvitellutkin jo elämän ilman omaa biologista lasta.

Tammikuun loppupuolella heräsin hirveään vatsa kipuun ja menin sairaalaan. Kokeita ja otettiin ja kun nuori naislääkäri tuli kertomaan tulokset hän onnitteli olen raskaana, mutta luultavammin se on kohdun ulkopuolella. Niinkuin olikin. Olin 5 päivää sairaalassa sisällä kun halusivat seurata ja jos joutuu leikkaamaan. Lopulta päädyttiin metotreksaatti hoitoon sain yhden piikin ja pääsin kotiin. Kuukaudessa hCG laski alle 3.
Varmaa ehkäisyä piti käyttää vähintään yksi kuukaus.

Seuraavat kuukautiset tuli miten sattui kiertoväli oli mitä oli 32-47. Ehkäisy jäi laatikon pohjalle.
Kuitenkin huomasin nyt itsessä muutoksia. Aivastuttaa, tomaattia tekee kovasti mieli ja hissin on kipeät joten äkkiä tekee testiä. pergchec testi

Nyt toivotaan että oikeassa paikassa ja pysyy matkassa mukana.
Halusin tämän kertoa siksi että ihmeitäkin kenties sitten tapahtuu vaikka lääketiede on sitä mieltä että ei onnistu luomina.
 
Moikka. Haluaisin kertoo teille mun tarinan. Olen 25v ja avoliitossa.
Lääkärit ovat aina muistaneet sanoa että pitäisi alkaa harkitsemaan lasten tekoa kun heidän mielestä ei ole mahdollisuutta tulla luomusti raskaaksi. Ovat tehneet diagnooseiksi pco:n ja endometrioosin (vain oireiden perusteella). Kaikesta huolimatta olen aina käyttänyt ehkäisyä ettei satu vahinkoa. Ja kuvitellutkin jo elämän ilman omaa biologista lasta.

Tammikuun loppupuolella heräsin hirveään vatsa kipuun ja menin sairaalaan. Kokeita ja otettiin ja kun nuori naislääkäri tuli kertomaan tulokset hän onnitteli olen raskaana, mutta luultavammin se on kohdun ulkopuolella. Niinkuin olikin. Olin 5 päivää sairaalassa sisällä kun halusivat seurata ja jos joutuu leikkaamaan. Lopulta päädyttiin metotreksaatti hoitoon sain yhden piikin ja pääsin kotiin. Kuukaudessa hCG laski alle 3.
Varmaa ehkäisyä piti käyttää vähintään yksi kuukaus.

Seuraavat kuukautiset tuli miten sattui kiertoväli oli mitä oli 32-47. Ehkäisy jäi laatikon pohjalle.
Kuitenkin huomasin nyt itsessä muutoksia. Aivastuttaa, tomaattia tekee kovasti mieli ja tissit on kipeät joten äkkiä tekee testiä. pergchec testi

Nyt toivotaan että oikeassa paikassa ja pysyy matkassa mukana.
Halusin tämän kertoa siksi että ihmeitäkin kenties sitten tapahtuu vaikka lääketiede on sitä mieltä että ei onnistu luomuna
 


Siinä vielä kuivana, sori huonot kuvat oon hepulissa kun ärsyttää enkä tiiä mitä tää meinaa! Blaah.

IMN hah apua! :D

Kiss89 kiitos tarinastasi ja onnea raskaudesta, toivottavasti tällä kertaa on pikkuinen tarrannut oikeaan osoitteeseen!
 
Jakso 1 | Hartain toive: lapsi | TV | Areena | yle.fi

Kertoo siis eri ihmisten tarinoita, joilla on ongelmia lapsen saamisessa ja sellaista! =)
Tää on tosi ihana sarja. Ite kattonu tota pari kertaa telkust. Pitääkin tsekkaa toi areena tarjontakin vielä. Paljon on ajatuksia siellä mitä itekin miettinyt kun vauvahaaveet ollu tjot meiningillä jo neljä vuotta. Nyt alkanut tää todellinen piinailu vasta kun kerran sain plussan helmikuussa ni tiiän et mahollisuudet kuitenki on olemassa.
Tänään piinaillaan kp 27/26-29ja dpo12. Ma rt oli nega seuraavaa suunnittelin viikonlopulle jos täti ei tuu. Tai siis kun se ei tuu :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Pisamapeikko :LOL: just olin tulossa kysymään että onko macan syöjät huomannu vaikutuksia :) Ostin just itelle niitä tabletteja ja pistin ekan jo suuhunki.

Eli macan syöjät, käyttökokemuksia jos on!!

Nyytikki mieki oon näkevinäni viivalaisen tynkää!!

IMN laita jo sitä uutta kuvvaa, nuo eilisethän on selevästi raskaana olevan kusitikkuja :D
 

Yhteistyössä