Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
IMN mä täällä jo oottelen! :)


Mitenköhän tuohon testiin nyt suhtautuisi.. Jos olisinkin raskaana, niin näkyisköhän siinä huomisessa ultrassa mitään mikä voisi viitata raskauteen (joku paksuuntunut kohdun limakalvo tai ruskuaispussi tms?) Ei huvittais taas mennä ostamaan testejä kun kuitenkin aamulla on jo se gyneaika :D
 
Soitin testeistä. Koitin vielä pari ja nekin näytti virhettä. Saan uuden paketin, joten jos ny ei tärppi käy ni arvatkaa voiko sitä ny pitää "lomaa" ku digit sitten oikeen huutaa kaapissa tee mut :D aika yksityisiä asioita kysyy mut onhan se ymmärrettävää kuka vaan vois soitella et ei toimi jne... Hyvää palvelua kuitenkin :)
 
unna1 noniin hyvä että saat uudet testit kuitenkin! :)

IMN no hitsi! Ehkä myöhemmin toimii aijaa. Mun on kyllä ihan todella todella vaikea uskoa että voisin mitenkään olla raskaana, olis kyllä oikeesti aika suuri ihme tulla raskaaksi gynen sanoin "anovulaarisessa tilassa".. :D
 
miss_piggy
Nyytikkii, Nään kyllä haamun noissa sun testeissä.. Kannattaa ehdottomasti mainita heti ekana lääkärille että kun raskaustestit näyttää jonkunlaista hailakkaa haamuviivaa, niin tietää ottaa sen tutkimuksissa huomioon. Jos raskaus on kovin alussa, niin en tiedä näkyisikö ultrallakaan vielä siinä vaiheessa mitään...
Outoa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
miss_piggy
Nyytikkii, ainahan ne voi ottaa sitten vaikka verikokeen ja katsoa siitä että onko r-hormoni kohollaan ku siellähän on periaatteessa samat raskaustestit käytössä mitä muutenkin oot varmaan käyttänyt joten verikoe ois varmaan luotettavampi.
Jos sulla onki ollu sellanen ovis mitä et oo vaan huomannu mitenkään ja se lääkäri oli väärässä ettet olis ovuloinut / pystyisi ovuloimaan ;)

Vaikka mulla on tuota pco:ta ja hormonihäiriötä niin en oo kyllä koskaan r-testiin haamuja saanu ilman etten olis ollut raskaana :D
 
Niin no voihan se olla mahdollista periaatteessa :D Aikaimoinen alku olisi kyllä pikkuisella jos näin olisi tärpännyt, ei olla edes nyt oltu niin aktiivisia sängyssä kuin ennen kun on ollut niin väsynyt näistä jutuista.. Toisaalta useinhan se tärppää juuri silloin kun sitä vähiten odottaa! :D
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Jännää Nyytikkii ja IMN! Peukkuja!

Eiks se edellinen gyne kommentoinu mitään kohdun limiksestä tms Nyytikkii ? Sano vaan niistä rakkuloista? Jos raskaus olis ijan alussa ei siellä näy muuta kuin paksu limis ja joskus pieni tippa nestettä. Yleensä vasta hcg yli 1000 alkaa näkyä jotain materia, raskauspussia tms. Mutta sano noista viivoista, jos mitään ei näy niin ainaki laittas sulle verikokeen! Tsemppiä! !

IMN ihanku jottain näkys!? On vielä pienet päivät joten vahvaa tuskin nyt vielä näkyskään :)!! Peukut! !
 
Kyl ny saa taas jännätä muiden puolesta!! :)

omaa napaa mä uskon et ovis oli limat bongattu ma jne. Tässä ylin testi tän päivän keskellä eilinen digi joka puski virhettä ja alin on sunnuntaina tehty. Viimeeks digi oli kutakuinkin tuollainen ku hymyä pukkas. Ma tein liian laimeesta lirusta vikan liuskan ei ois pitäny. No hommailtu ollaan :D kuvakin ois hyvä liittää mukaan :D
http://aijaa.com/fEabbc
 
Viimeksi muokattu:
Tammityttö sanoi limakalvosta, että on ohut siihen nähden, että menkat on näin paljon myöhässä. Tais olla 6,7mm (en osaa tuosta mitään sanoa itse..) Kohdussa näkyi aika paljonkin nestettä tai siis enemmän kuin yleensä, sanoi että joku kysta on varmaan puhennut sinne (jännä toisaalta, koska se naisgyne sitten sanoi ettei ne edes ole kystia!) Saa nähdä =)

unna1 ai alkoiko sulla sitten maanantain jälkeen haalistumaan nuo viivat? Sitten varmaan oli ovis, toivottavasti tärppää :)

// Ja googlettelin vähän muuten siitä, että kun mulla epäillään että prolaktiinihormoni on koholla ja sen vuoksi ovistestitkin näyttää sitä plussaa kokoajan ja mietin että vaikuttaako se raskaustestien tulokseenkin. Ei kuulemma raskaustesti reagoi prolaktiiniin eli ei vois antaa sen takia väärää plussaa. Toivotaan näin :) Jos jollain on enemmän tietoa niin kertokaa ihmeessä!

Tää koko juttu on kyllä yhtä arpomista, mielenkiintoista tosiaan huomenna kuulla kolmannen lääkärin mielipide mun munasarjoista! :D
 
Viimeksi muokattu:
Mä tässä mietin et pitäiskö piinailla toi rt huomen aamulla jos ei oo tapahtumia ennen sitä... ei kyl ihan olla viel ylipäivillä, mut niillä näpyköillä. Menkkaoloja ei viel kuulu. Kauhee väsymys päivisin/uni maistuu hirmu hyvin. Vähän on massussa jotain mylläystä, mut masuvaivasena en siitä viel pahasti hätkähdä.
 
Nyytikki: Kyllä se pc oli enemmän oikean plussan näköinen. Tuo rfsu on niin huono maineinen että sen varaan en laskisi. se kun tekee lähes aina viivanpaikan ja olen saanut niihin testiajan jälkeen ihan punertavaa viivaa. Tee PC :stick: vai mikä se puolikkaan näköinen oli. ja eikö rfsu ole vielä tyyliin joku 50 eli ei mikään herkkä. nimenomaan ne kaupan liuskat? no niin viivan näen siis, mutta en sitä toivottua väriä tästä meidän näytöltä.
 
Matueve joo en luota todellakaan, tein vaan huvikseni kun tosiaan on huomenna se lääkäri niin osaan sit kertoa jos se kysyy raskauden mahdollisuudesta :) Se pc oli varmaankin joku viallinen versio oli niin kummallisen näköinen se viiva. Toivottavasti huomenna saan jotkut lääkkeet et sais kierron kuntoon ja pian tärppi kävis =)
 
IMN
melinda Jos halpisliuskoja tykkäät kuluttaa niin ite oon parhaaks todennu halpa-testistä tilatut wondfon liuskat. On kaikista selkeimpiä kun liuska on leveä ja viiva ohut. Samankaltaisia kuin pc:t, ellei jopa samoja. En sitten tiedä toimittaako he myös eri merkkejä..

).( tätiä ei kuulu ja valkkari virtaa. Ostin pari apteekin omaa, eli huomenna aamulla on sen aika :D
En tiedä kuvittelinko, mutta vähän aikaa sitten oli tosi etova olo ja piti ihan keskittyä pitämään ruoka sisällä (oon vanhempien luona niin en viitsi alkaa yökkimään :D). Mulla kyllä oli tänään spirometria jota varten piti olla neljä tuntia syömättä ja ilman kahvia, joten voi johtua siitäkin että ruuan jälkeen teki pahaa..
 

Yhteistyössä