Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Jihuu! Ovisdigiin hymynaama juuri äsken. Olin valmistautunut siihen, etten ovuloi ollenkaan tässä kierrossa siitä varhaisesta keskenmenosta johtuen. Täytyy nyt kuulostella, irtoaako munasolu. Sen nimittäin tunnen sataprosenttisella varmuudella. Kylläpä voikin lämmittää mieltä yksi pieni hymynaama testissä :) peitot on heilunut viimeisen viikon vähintään joka toinen päivä eli nyt vaan taas toivotaan parasta ja jännitetään.
 
Pikaisesti omaa napaa, ja sitten lasten nukutukseen... Eilen r-testi puhdas nega, tänään kp24/28 dpo 11. Aamulla tehty haamujen haamu (jonka kyllä mieskin epäili näkevänsä) Testejä on nyt kaapissa 6kpl, joten on varmasti testattava kuutena seuraavanakin päivänä!! :D Äsken saunassa ajattelin, että vitsi jos olenkin raskaana, ihan itkut pääsi. Olisi se vaan niin ihanaa, ja varsinkin kun tämä on viimeinen lapsi tähän perheeseen...

SAM 2030

SAM 2036

Ei noista kuvista saa mitään selvää kun on niin huono kamera....
 
helinä30, kyllä mä ainakin nään jopa tällä auringon häikimällä näytöllä jotain viivaa! :)

Nonii, nyt ollaan sitten mun peruskierron mukaan päivän myöhässä menkkojen kanssa... Ne tosiaan kun viime kierrossakin olivat neljä päivää myöhässä, mutta kyllä sitä vaan kummasti ajatus aina välillä harhailee mahdollisuuteen. :D En oo voinut olla ajattelematta sitä vaihtoehtoa että silloin 13pvä kun kävin gynellä, että se tosiaan tarkoitti otollisen hetken olevan käsillä... Silloin kyllä tuli peittoja heiluteltuakin, joten jos se silloin oli, eiköhän menkkojen olisi jo pitänyt tulla...? ;) Testi edelleen nököttää tuolla ja oon käyttänyt itsehillintääni runsaasti että pystyisin odottamaan. Sovittiin miehen kanssa että testaan lauantaiaamuna mikäli menkkoja ei näy. Saa nähdä jaksanko odottaa...
 
IMN


Uitin pahimpaan testaushimoon ovistestin :whistle: 1,5h lirusta jonka aikana tuli juotua aika paljon vettä.. analysoikaa, kiitos :D

Edit: tätiä ei siis vieläkään käy.. laitoin valkoiset pikkaritkin jalkaan, silloinhan ne aina alkaa jos on alkaakseen :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
IMN
pisamapeikko En siis todellakaan varsinaisesti testaa raskautta ovistestillä, vaan ihan mielenkiinnosta katsoin mitä näyttää :D kaikilla ei/kaikki ovistestit ei edes reagoi hcg:hen ja joillakin viiva vahvistuu menkkojen lähestyessä. Eli tää on lähinnä arvailua ja hypermegapiinailua :)
 
IMN katon vielä tabulla ja kännyllä. :) Muoks puhelimella siinä ylimmässä testissä näin jotain. :)

Nyytikkii tsemppiä lääkäriin. :)

).( kp 20 ja ei ovista näy.. tosin on se joskus tullut kp 22..:headwall: kp20
 
Viimeksi muokattu:
Pika apua? Kuinka helposti raskauskeijun erittäin herkkiin liuskoihin (en tiedä näiden merkkiä?) tulee viivanpaikka? Menkat pitäisi alkaa viimeistään huomenna, mutta eilen ja tänään sain noihin herkkiin n.10min testiajasta jonkinlaisen viivan. Yritin ottaa kuvan, mutta en tiedä näkyykö siinä mitään? Kertokaa pliis kokemuksia!

 

Yhteistyössä