Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
IMN
Löysin himotestaajan paratiisin! :D countdowntopregnancy.com Tuonne voi lisäillä kuvia raskaustesteistä, käännellä värejä ym. ja muu maailma voi "äänestää" miltä testi näyttää. Muiden tekemiä raskaustestejä voi hakea dpo:n ja testimerkin mukaan. Myös kierron vaiheet voi merkkailla, mutta ite käytän siihen mieluummin womenlog-appia.

Tuolla kun käänsin nuo mun viimeisimpien testikuvien värit käänteisiksi, näkyi selvä vihreä viiva.. :) Ja myös viisi muuta on ollut sitä mieltä että viiva siellä näkkyy :D :LOL:

Edit: Pääseköhän tuonne muuten kirjautumattakin katsomaan.. sain nimittäin parempilaatuisena kuvan ladattua tuonne kuin tänne aijaan kautta. Pregnancy Test Gallery - Image #414123 | Countdown to Pregnancy
 
Viimeksi muokattu:
Pupelaattori vaihtelee toimitus paljon mut ite varaudun 1kk odottelee mut voi olla et tulee parissä pvä tai viikossa. Oon aikasemmin tilannu kiinasta muita juttuja ni tullu 1-2 vko sisään.

IMN plussa tuo on ja kuva näkyy hyvin tuon kautta!
 
miss_piggy
Mullekki on tulossa Hongkongista raskaustestejä ja Kiinasta ovistestejä. Muistaakseni toimitusaika oli joskus välillä 26.5-18.6 tai jotain, joskus tulee tosi nopeasti mutta kerran meni lähemmäs kuukausi. Mutta se on just hyvä kun on free shipping worldwide näissä kiinan/hongkongin testeissä niin on ihan naurettavan halpa hinta vaikka testejä ois iso kasa.
Mullahan ei oo nyt jäljellä ainuttakaan testiä eikä mulla oo ihan selvyyttä mikä dpo on menossa, joten ei kait tässä :D Oottelen vaan niitä ebayn testejä ihan kiltisti enkä meinaa edes testailla sitä ennen. Mutta nyt vois olla niinku dpo 5 tai 6 jos lasketaan siitä ekasta ovisplussasta joskus kp 38 :D
 
Mä tilasin UK:sta ja ilmanen toimitus kans. Otin ylimmän hakutuloksen, sillä se oli luotettavin käyttäjien antaman positiivisen palautteen perusteella. 12e makso 25 ovis + 25 r-testiä (ois voinut myös toivoa jotain muuta yhdistelmää, mutta en sitten löytänyt oikeaa kenttää laittaa toivetta, niin tulee nyt noilla). UK:sta kun oon aiemmin tilannut jotain muuta, niin tais tulla noin 7:ssä arkipäivässä. Kiinasta kesti kolmisen viikkoa.

Ebayssa kuka vaan voi myydä mitä vaan, joten kannattanee katsoa kuinka pitkään myyjä on siellä myynyt ja kuinka moni on ostanut ja antanut hyvää palautetta. Oon muutaman kerran tilannut ja kaikki on ollut primaa ja tullut myös hyväkuntoisena perille.
 
oudsi Niin kai, oon ruvennut ajattelemaan, että saattaa olla hyväkin juttu, että jotkut pienyrittäjät pääsevät myymään ilman välikäsiä. Tosin eettisyydestä ei tiedä mitään. Mutta onko sitten meidänkään marketeissa eettisesti kestäviä tuotteita...?

Omanapailua: mulla ilmeisesti menossa kp3 (yk2) ja tosi omituiset vatsaolot jatkuu viime kierrolta. Varasin tänään ajan gynelle ja kävi hyvä tuuri ja pääsen jo ensi viikolla! Edelleen paineen tunnetta alavatsassa ja joku ylimääränen "golfpallo" oikealla jossain. Vähän alkoi huolestuttamaan :/
 
Toukokuinen toivottavasti on kaikki kunnossa. Hyvä että käy joskus hyväkin tuuri noiden lääkäriaikojen kanssa. Toisaalta jos on peruspessimistisellä mentaliteetilla liikkeellä, saattaa joskus yllättyä ilosesti :)
 
Hui mitä jännäriä täällä on, ihan kuin romaania olis lukenut Nyytikin juttujen ja muiden osalta :)

Olen tässä vähän tarkoituksella taustaillut, mutta pitänyt itseni kärryillä.
Nyt tarviisin teidän sisarien apua, et onko tää nyt sit testin mukaan ovis?
Oireet on täysin päällä kovalla kädellä :LOL:
Mut pitääks ton viivan olla vieläkin tummempi mitä se nyt oikein on, et on se h-hetki.

 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
IMN
unna Noiden promatristen myynti saatais mun puolesta jo lopettaa.. Liekkö kukaan saanu ikinä täysin blankkoa noilla. Mulle tuli samanlaista harmaata, vähän punertavaa viivanpaikkaa niihin viime kierrossa : / Ja raskauskeijulta vielä lähettivät mulle niitä lisää, kiitokseksi siitä kun huomautin virheestä ovistestien käyttöohjeissa. Melekonen kiitos tommone susitesti :D

).( Oksetus :x
 
Viimeksi muokattu:
Mä en myöskään ole koskaan saanut raskauskeijun herkillä eli promatris ja one step testeillä täysin blankoa.. ja raskaana en oo ollut. Sama tais olla noilla David testeillä.. siitä syystä en luota noihin herkkiin.
 
Nyytikkii Ihanaa, että nyt on lääkärissä käyty ja asiat lähtevät etenemään!! :)

oudsiVielä et heitä kirvestä kaivoon!! :hug:
Sitä paitsi lupasit olla miun seurana jakamassa sairaala huoneen!! :LOL:

Ihanaa IMN kun jaksat noita kuvia laitella!! ;) Kyllä se viiva siitä lähtee vielä tummumaan. On tuo dpo:kin vielä niin pieni. Nyt sormet ja varpaat pystyyn!! :heart:

Sweeny ainakin itselläni on tummempi tuo viiva ovis päivänä, mutta niinkuin joku viisaasti sanoi, niin: kuuntele kroppaasi! :)

Menossa kp 25/28 dpo12. Aamulla tehty haamu, mutta ei vielä jotenkin uskalla liiaksi innostua.. Varmaan sitten vasta sisäistää asian kun testiin tupsahtaa ihan kunnon viiva... :whistle:
 
IMN
helinä Selvä viivahan se siellä, liekkö voi enää haamuksi puhutella ;)


No tässä nyt sitten vielä ovistestiäkin. Aijaa tosiaan näyttää syövän värejä, joten "kirkuminen" ei taida ihan teille asti kuulua.. : /
 
Mitenkäs nyt sit ton oviksen kanssa, kuinka nopsaan siinä se tilanne muuttuu?
Kun r-testejähän ei kannattais kun maks. joka toinen pv tehdä, et näkee sen muutoksen ehkä, mut onko oviksen kans sama homma.
Kun jotenkin itsellä on sellanen kutka et vois nopeampaan ne tasot nousta ja laskee oviksessa.
Joo, tosiaan on täys rynnäkkö päällä menossa, et jos ei se just nyt o ni ei se paljosta kiinnikkään ole ja viimeistään huomenna pakko olla :)
Oikeaa puolta vihloo, ja siltä puolelta sen pitäiskin nyt irrota, ellei sitten tuplat irtois jolloin tunnen kummallakin puolella sen :)
 

Yhteistyössä