Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tammityttö :hug:

IMN Varovaiset onnittelut :)

Theran Ompas noissa testeissä hailakka toi kontrolliviiva vrt. pc:n

ON: Nää sivut tökkii mulla sairaasti ja hävis jo yks kirjoitus :/
Tein ovistestin ja nyt on yhtä vahva viiva kuin kontrolliviivakin :)
Oireet edelleen satasella päällä.
Tässä vaan nyt mietin, et mitkä on mahkut nyt sitten, kun voi olla ettei tänään ja huomenna päästä heiluttaan peittoa sukulointi reissun vuoksi :/
Noh, eilen heiluteltu ja sunnuntaina viimeistään sitten kotiuduttua uudelleen.
Pitkä aika meille, kun tavallaan joka päivä pupuillaan.
Kuitenkin olen asennoitunut jo täysin siihen et tää kierto menee harakoille niin ei tuu sitten pettymystä...ainakaan niin rajuna...ehkä.
Testauksen suhteen mietin, et en testaile ennen kun tulee oireita tai menkat on myöhässä, mutta saattaahan se toisin taas käydä :)

Muksaa viikonloppua kaikille :heart:
 
Moikka!

Täällähän mä edelleen notkun taustalla ja jännään muiden testejä! :)

Onnea plussanneet, jaksuja piinailijoille ja muille!

Pisamapeikko, tervetuloa takas, välillä olenkin mietiskelly miten sulla menee?!

Tammityttö, sä olet usein ajatuksissa ja taas tuli itku kun tilannettasi ajattelin. Aikamoisia olet joutunut kestämään, kovasti voimia ja haleja!

Itsellä menossa rv6+1 ja viikon päästä olis ollu ultra mutta kävinkin jo tänään. Mulla alko tuhruvuoto joka on ollu riesa jokaisessa raskaudessa. Inhottava ja pelottavakin vaiva. Mutta kaikki oli kunnossa, yksi kaveri oli kyydissä ja vastasi viikkoja. Sykekin jo näkyi. Olin kyllä vähän ihmeissäni että missä toinen alkio kun olin niin varma että toinenkin löytyy. Mutta parempi ehkä näin vaikka ajatus tuplista onkin kiehtova. Ajatuksen tasolla ainakin ;)
 
IMN
Cisu Minäki olin ihan varma että sulla ois toinenkin kyytiläinen matkassa! Sen verran vahvoja viivoja sait aikasilla dpoilla. Mutta hienoa että kaikki oli hyvin! :) mulla oli myös tuhruvuotoja edellisellä rundilla ja ilmeisesti tälläkin. Varsinkin peittojen heiluttua löytyy aina vaaleanpunaista vuotoa, niin nyt kuin edellisissäkin raskauksissa.

Hui, onpas outoa puhua "tästä raskaudesta" :D
 
Cisu onnea! Usko pois , pääset paljon turvallisemmin maaliin yhden kanssa. Ja blasto voi antaa hyviä aikaisin vahvaa viivaa, sehän vaan tarkoittaa että istukka toimii hyvin :)

Ja kiitos, haleja tarvitaan. Livenä ei tiennytkään kukaan ku mies ja pari kaukaista kaveria. Mää varmaan palailen asiaan syksyllä hoitojen muodossa, jonkinlaisten. Saa nähdä miten kuuppa kestää mutta eteenpäin elävän mieli.
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Olisi varmaan alettava siirtymään tuonne helmikuisiin, mutta aijon todellakin käydä täällä lukemassa teidän kuulumisia!!! :) ...ja tihrustamassa testi kuvia!! :D

Jokos oudsi on uudet testit kehissä??? ;)

Niin ja ONNEA IMN!!!!!!!!! :heart:
 
IMN
Kiitos onnitteluista :) kohta ois aika kertoa miehelle :D jätin tarkoituksella iltaan, jotta lapset on nukkumassa ja ollaan ihan kahdestaan. Aattelin laittaa yhden pullan uuniin paistumaan ja kattoa tajuaisko vihjeen :D
Aamuinen vuoto jäi siihen pyyhkiessä tulleeseen. Pientä ruskeaa tuhrua tullut sen jälkeen, mutta varmaan vain jotain "jämiä" tuosta aamuisesta.. koitan nyt olla stressaamatta ja nauttia tästä niin kauan kuin kestää :)
 
Voi ei, Tammityttö :( Jaksamisia sinne.

Kaikille plussanneille nyt vielä onnittelut! :) IMN, kuinka kauan te nyt olittekaan yrittäneet?

Itellä ollut hieman masentava päivä, aamulla sitten menin repsahtamaan ja tekemään sen testin, aikalailla ihan valkoiseksi jäi. Valossa käännellen jotain pientä näkyi, mutta ei se kyllä punainen ollut, todennäköisesti viivanpaikkaa vaan. Nyt kuitenkin pitäisi olla jo ~dpo16 ja verta kun ei ole kuulunut. Pistää miettimään että erehtyikö gyne vai tarkoittiko tosiaan sitten jotain muuta sillä otollisuudella pari viikkoa sitten... Noh, eipä asia tietty vatvomalla muutu, verta odotellessa sitten vain. Kuulostaa vaan jotenkin niin pahalta tuo yk 7, mutta kaipa sitä kohti suunnataan. Sinänsä hiukan tuntuu tyhmältä ruinata reilun puolen vuoden yrittämisestä kun viime viikonloppuna kuulin erään tuttavani odotelleen vauvaa kaksi ja puoli vuotta, eivät ole yrittämällä yrittäneet mutta toivoneet jos tulisi. Ja minä en ole mitään tiennyt...

Samalla on pistänyt mietityttämään taas tässä että onkohan mun elintavoissa vikaa, pitäisikö ehkä käyttää enemmän vitamiinilisiä ja liikkua runsaammin... Toisaalta ei se kyllä niinkään voi mennä, ystävättärelläni on kaksi lasta ja hän on mielestäni elänyt elämänsä aina melko epäterveellisesti, on jonkin verran ylipainoinen ollut jo paljon ennen lapsia jne. Itsellä kuitenkin terveellinen ruokavalio, normaalipaino ja liikuntaakin harrastan jonkin verran. Ehkä kallistun itse tuonne stressaamisen ja mielialan laahaamisen puolelle että sieltä voisi löytyä syytä enemmänkin sitten. Ehkä se vauva ei halua tulla kun pelkää stressipeikkoäitiä :D
 
miss_piggy
Ostin tänään kaupasta Pregcheckin ku teki vaan mieli testata vaikka onki vasta joku dpo 6-7, ja negahan se tietysti oli :D No keskemenneessä ja poikaa odottaessani plussa näkyikin vasta joskus dpo 11-13, joten ei se nyt vielä olis muutenkaan voinut näkyä. Enkä kyllä jotenkin jaksa uskoa että nyt tässä kierrossa tosiaan plussaa tulis.

Kp 45 paukkuu menemään...
 
IMN
Aigle Tällä kertaa selvittiin onneksi vain kahdella kierrolla. Aiemmat veivät kuusi ja kymmenen kiertoa.. vaikka eipä sekään paljoa ole siihen verraten miten pitkiä yrityksiä löytyy lähipiiristä, joissa puhutaan jo vuosista.
 
helinä menkkoja ei vielä kuulu, mut kun koitin katsoa viimeaikaisten kiertojen perusteelle odotettavaa kierron kestoa ni ei siitä oikeen tokkua saa, on ollu niin paljon vaihtelua. Nyt mennään kp 29/26-31? ja dpo 14. Jos ei tätiä kuulu, yritän pinnistellä testaamisen ens keskiviikolle. Sitte oltais jotain 3-7pv myöhäs.. ehkä. On se kyllä kun pitäis olla joku pitkä matikka luettuna kun näitä yrittää laskea!

Kovasti kyllä toivon että voisin sun peräs tulla sitte sinne helmikuisiin =)
 
Mä en ymmärrä mikä mun kroppaan on tullut. Tammikuussa 2013 alettiin yrittää tätä iltatähteä ja väliin mahtuu kerran vuoteen kkm. Ja meillä on miehen kanssa yksi yhteinen lapsi eli solutasolla ei pitäisi olla ongelmaa. Mut nyt km jälkeen yk 11 eikä vaan näy..
 
IMN hä hää, sieltä se tuli. <3 Mullahan tämä yllätysraskaus alkoi ihan normaalilla menkka tiputtelulla n. viikko ennen ylläri plussaa ja äitienpäivänä jo tuli vähän veristä vuotoa kunnolla. seuraavana päivänä vuoto loppui ja sitten tulikin kiire testin ostoon. =D viikko siitä tiputteli uudelleen ja pääsin gynen päivystykseen ultraan. siellä majaili ruskuaispussin kyljessä täysin 5+ viikkoa vastaava kaiku. sykettä ei tietenkään vielä. määräsi 2 viikon päähän uusinta ultran ja se olis tiedossa keskiviikkona =) mutta kerran on sen jälkeen veristä vuotoa enää näkynyt. vähäistä se on, mutta edellisissä 4:ssä raskaudessa ei koskaan ole tullut ns. valemenkkoja. siksi se pelottaa. mutta toisaalta niin luottavaisin mielin.
 
IMN, kukaan ei tietysti voi luvata mutta mulla on vuotanu enemmän ja vähemmän kolmessa raskaudessa ja siltä osin kaikki on ollu hyvin. Noi kaikki on ollu tyttöjä ;) Pojista en ole vuotanut pisaraakaan . Hassua. Peukut! Ja sehän siinä on, jos ei muuta iloa niin se viivojen katseleminen kerranki on todella palkitsevaa jota hyvin harva ymmärtäis :D
 
Oho onpas taas tekstiä! :D

Cisu ihanaa, onneksi kaikki oli hyvin <3

helinälle vielä onnittelut =)

IMN miten mies reagoi? :D

aigle tsemppejä sinne :/ Onneksi meitä on täällä muita suuri joukko ja voidaan olla toistemme tukena!

oudsi eiih :( Voimia!


Mulla täällä menossa varmaan kp54 ja kolmas päivä Primolutia syöden. Alkais jo ne menkat en jaksa oottaa! :D Luultavasti alkaa vasta keskimäärin 13 päivää kun on lääkkeen aloittamisesta eki vielä olis puoltoista viikkoo, pyh :(
 
Oudsi pahoittelut tädistä. :(

Unna Välillä turhauttaa enemmän ja välillä vähemmän. Nyt ajattelin että en aloita kyllä testaamista kauhean aikaisin kun siinä sitten stressaa ihan älyttömästi. Ja säästyypä noi r-testit..

Nyytikkii toivotaan että ne menkat sieltä alkais aikasemmin. :)

Niin eli dpo 1 eli saako jo testaa!! :D No ei vaan.. nyt pistän jäitä hattuun. :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä