Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
IMN
Sweeny Ovistesti kannattaa tehdä mun mielestä joka päivä ja mielellään aina samaan aikaan vuorokaudesta. Mulla vahvinta viivaa näyttää aamun tokasta pissasta, eli pidättelen ekan jälkeen 2-3h ja vältän juomasta aamukahvia enempää. Sitten jos on ollu vahvat ovistuntemukset niin oon tehny vielä alkuillasta/illalla toisen :)

Edit: Tietenkin jos tuntemukset on nyt päällä, niin voi olla että plussa on mennytkin jo päivä-pari sitten. Mulla ainakin se vahvin plussa tulee paria päivää ennen kovimpia oviskipuja.
 
Viimeksi muokattu:
IMN: siis olen testannut nyt joka päivä ja kokeilin parina päivänä aamu ja iltapäivää ni ei ollut eroa.
Tää on nyt vahvin mitä on tullut.
Laskurin mukaan huomenna tais olla ovis aika, mut kroppahan sen paremmin kertoo :)
 
Mä täällä nyt ahdistun ku haluaisin testata jo huomenna aamulla mutta ääää.... Hitsi vie. Se olis sitten mitä todennäkösemmin joko dpo 16 tai 17. Mikäli se ovulaatio oli sitten juuri silloin kun lääkäri ounasteli sen olevan. Menkkoja ei näy, kova jännä vaan nyt koko ajan, en millään jaksais odottaa sinne lauantaille vaikka lupasin!

(ps. Ihana toi countdowntopregnancy -sivu :D En toki juuri viettänyt puolta tuntia selailemalla tota...)
 
miss_piggy
miss piggy onko sulla joku erityinen sivusto josta oot niitä kiinatestejä tilannu? Onko muuten tulli ikinä ihmetelly sieltäpäin tulleita tilauksia?
Ei oo ollu mitään ongelmia, ja tosiaan pistää vaan ebayhin hakusanaks vaikka pregnancy test strip niin sieltä niitä löytyy vaikka millä mitalla. Tunnukset vaan pitää olla ja paypal kanssa. Ei oo tullin kanssa mitään ongelmia, ja kun hinta on alle 20€ niin ei mee mitään tullimaksujakaan. Kyllähän ne läpivalaisee ne luultavasti, ja nuohan on ihan laillisia tavaroita :D
Ja vasemmalla on sitten semmosia hakuominaisuuksia joista oon ruksinu yleensä "buy now", eli ei mitään huutokauppaa, ja "free shipping" kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: oudsi
Hmm täällä torstainen testi, on jo väriä pikkasen. kp10
Jotenkin toivoisi niin kovin että vihdoin tulisi tärppi. Jäi niin hyvä mieli gynekäynniltä. Tosin unohdin kysyä oisko aukiolotutkimusta voinut tehdä, ja nyt se sitten vaivaa ja masentaa vähän, että jos siellä suunnalla oisikin vika tms... kun gyne vain anto nuo yhdet lääkkeet alkukierron tueksi ja siin se... Noh mutta kai sitä vaan sopii elää toivossa sitten :p Ei pitäs olla näin toivoton.
 
IMN



Nytte kolahti ja kovvaa! Kyllä kai tää pitää alkaa uskoa =) Ei tarvinnut tikkuakaan enää väännellä ja käännellä, tai etsiä hyvää valoa. Eli dpo10, kp30/28.

En kyllä oo täysin rauhallisin mielin. Aamulla, samalla kun tein ton testin, paperiin pyyhkiytyi jonkin verran kirkasta verta. Sitä ei pikkareissa näkynyt, eikä muutenkaan sen koommin ole näkynyt.. Mutta koitan pitää mielen positiivisena, niin kauan kuin siihen syytä on :)

Edit: Ainiin, otin kuvan tosiaan jo testiajalla kun lähtyi piirtymään ja juoksin siitä sitten suoraan siirtään kuvat koneelle ja teijän nähtäville :D Kävin äsken kattoon tuota kustikkua uuestaan ja kyllä se meleko räikiä jo on! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Theran Oho jopas on tumma viiva sulla! :D jos tänään oli tummempi, kuin eilen niin sit se tietääkseni lasketaan tästä päivästä. Ja jos ovistesti tavallaan jää useammaksi päiväksi plussaan niin sit se tietääkseni lasketaan siitä ekasta plussapäivästä (koska oikeasti testaushan pitäisi lopettaa siihen et tulee plussa, koska toisilla saattaa näyttää plussaa pidempään..)

Näin ainakin itse oon sen ymmärtänyt! Toisaalta vaikea sanoa omien kokemusten perusteella

t. Ovisplussa kp14, kp32, kp53... :LOL:
 
Kiitos nyytikkii :) kyllä mä alan kallistuu että lasken sen plussan tästä päivästä. Noi on raskauskeijun herkkiä ovistestejä. Ovistestit on kyllä toimineet. Mulla viime kierrossa teki saman. Toisena päivänä näytti vahvempaa plussaa.

Niin Cisu ;) miten menee?

Tammityttö miten sä voit?
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
IMN ei vitsi miten ihanaa, onnea ihan hirmuhirmupaljon :flower:

Vähän paskat fiilikset. Mies eilen alako perumaan kolomosen tekoa. Ei kuulemma ennään jaksais. Mie aloin kiristään sitä, oikeasti :D Meillä mies on ollu aina se joka HALUAA kaikkea, tehä remppaa ja päältäajettavia ruohonleikkureita ja mopoja ja kelekkoja. Mie sanoin että niitä ei tähän talloon ennään tule jos ei tule lapsiakkaan. Kun hän on tähän mennessä saanu kaiken minkä on halunnu, niin jo se on helevetti etten mie saa mittään. Niin sanoin, asia on vielä vaiheessa. Katotaanpa mitä tästä tullee. Todennäkösesti joutuu taipummaan :)
 
Theran/Nyytikkii kiitos kysymästä. Vaihtelevasti. Eilen kävin saattamassa pienen 13cm ja 36g painavan pojan enkelten matkaan. Olo on hieman epätodellinen. Vieläkin havahdun ruokaillessa kuuntelemaan liikkeitä kunnes muistan ettei niitä voi tuntua enää. Siellä mua odottaa pieni suuri perhe, kaksi tyttöä ja kaksi poikaa.
Peukut ovisplussan johdosta!

Pupelaattori. Toivottavasti miehen mieli kääntyy. Onhan nää päätökset tietysti oltava yhteisiä.
 
Viimeksi muokattu:
Tammityttö voi ei :'( Vaikea edes kuvitella miten kamalalta tuntuu.. Voimia kovasti.

Pupelaattori höh onpas tyhmää että alkaa noin perumaan suunnitelmia :/ Toisaalta niinkuin Tammityttökin sanoi, onhan suunnitelmien oltava yhteisiä. Mun miehen kohdalla painostaminen ainakin vaan pahensi asiaa tosi paljon. Pelkästään se, että yritin perustella miksi vauva olisi järkevä "sijoitus" tällä hetkellä sai hänet ahdistumaan tosi paljon! Sitten kun lopetin puhumisen asiasta niin yksi yö hän vain sanoi, että haluaa jo aloittaa yrittämisen ja nyt jo molemmat kuumeillaan kovasti! :)
 
Tammityttö hui mulla tuli aivan itku, en kyllä ossaa sanoa mittään :'( Voimia teille :hug:

No joo, siis mies sannoo ettei se halua ja sitte sen keskustelun päätteeksi rupes kopeloimaan.. Enpä antanu sille, pitäköön tunkkinsa. Mutta kattellaan.
 

Yhteistyössä