Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
IMN
Nyytikkii Mies ei tajunnut mun vinkkiä yhtään :D Huomas kyllä pullan uunissa, mutta aika kauan sain tivata "niin mikä siellä on? Ja missä se on? Eli mitä se on yhteensä? Joo se on pulla, toivottavasti vaan yksi. Ei en tehny pelkästäön itelleni, mutta mieti nyt mikä se on. Joo, me ollaan jo havaittu että se on pulla". Mies jo aikaisemmin illalla oli kysynyt että josko tehtäisiin testi ja sanoin että teen sitten aamulla, joten ehkä siksi ei tajunnut kun jouduin jo valehtelemaan etten oo ees tehny uutta testiä :D
Mutta aika neutraali vastaanotto asialle kuten aikaisemmillakin kerroilla, mutta on kyllä iloinen :)
 
IMN, ai vitsi kui hauska idea :"D
Tammityttö, ihanaa kuulla sinusta <3

Kummallista omaa napaa...
Ovistesti kp17
Tuosta, tuota vahvemmaksi ei ole vielä tässä kierrossa mennyt. Sekin oli niin pieni pissan liru että hyvä että sai tikun kastettua. Sitten kaiken hyvän lisäksi, menkkajomot mahassa ja selässä äsken. Ja vielä pisteenä iin päälle pyyhittäessä veriviiruvalkkaria ja kohdunnapukkaa kokeillessa kirkasta verta. V*ttu jos nämä on TAAS superaikaiset menkat niin itku tulee! Pakko oli ihan tamppooni laittaa että jos alkaa töissä vuotelemaan. Toivotaan että tää on vaan ovis! ://

Tuosta vielä kuivana.
http://aijaa.com/35nWF4
Plussahan se ei vielä ole mutta aika lähellä, ja oireetkin voisi viitata siihen että ovis suhtkot lähellä. Onneksi pupuiltiin eilen ja toissapäivänä ;)
 
Viimeksi muokattu:
Hei te joilla on ollu vuotoa raskauden alussa/aikana tai valekuukautiset, onko menkkakivut/ -tuntemukset ollu samat kuin normaalistikin? Itellä nyt ilmeisesti kp1 mut superniukka vuoto eikä muita tuntemuksia/oloja. Mietin vielä viimesenä oljenkortena et voisko olla jtn muuta....: /
 
kp12 ja ovistesti ihan nega, kuten eilen... hmmh. Tosin väriä oli enemmän silloin torstaina. Eli ehkä ovis on vaan jo tapahtunut. Tai sitte vasta tulossa tietty.

Vähän harmittaa kun ensi kierto menee ns. suorilta puihin, kun ei oo miehen reissujen takia mitään mahiksia hommailla... noh ehkä sen jälkeen.
Tosin pitäs kai uskaltaa toivoa että voisihan se vihdoin tässäkin kierrossa tärppää... mut tässä oppii jo pessimistiksi...
 
miss_piggy
oudsi, Ekassa keskenmenneessä raskaudessa mulla oli veristä vuotoa joskus rv 8, jota tuli vain kuitenkin aika vähän, mutta neuvolaan kun silloin soitin niin sanoivat että on normaalia mutta kehottivat kuitenkin lepäilemään loppupäivän. Mitään varsinaisia kipuja ei ollut, mutta keskenhän se sitten oli mennyt, keskeytynyt keskenmeno joka ei siis missään vaiheessa vuotanut itsestään ulos.
Toisillahan on menkat alkuraskaudessa ihan normaalistikin, mutta muutoin ei ole kokemusta. Ja silloin kun on ollut jotain kiinnittymisvuotoa niin se oli vain yhdellä kerralla vessassa pyyhkäistessä.
 
ON; Vuotoa ei juurikaan, sellaista veristä limaa tamppoonin kyljessä.

Selasin womanlogin oirelistaa äsken.. Vko sitten oli se kohdunsuu pehmeä, auki ja alhaalla-merkintä, että tänään olisi dpo4 tai 5. Hetkeksi kävi mielessä joku kiinnittymiseen liittyvää tämä tän päiväinen, mutta en tosiaankaan usko. Eiköhän tässä enteillä vain ovista tai menkkoja, ainakin ihan sellainen menkkaolo :/ Menkkajomotkin jatkuu edelleen.. Hohhoijjaa, mitä lie..
 
Voi voi, kyllä ne vain menkat sieltä tulla tupsahti. Ja mikä hienointa, kp17. Joka toisin sanoen on kp1. Ei ole reilua :(

Pitäisiköhän mun aloittaa syömään noita teroja, vai soittaa gynelle? Tai no lääkäriaikaa soittelen kuitenkin huomenna, koska nyt aletaan sen oviksen kimppuun.. Hermo menee! Viime kierto 20 päivää ja tää 17!!!
 
Kp26 tänään, dpo:sta ei varmuutta kun tähän kiertoon en ovista tikutellu. Vasemmalla alavatsassa jännä paineentunne jatkunut jo viikon ajan, niin pakko oli aamusta testailla niin ovis kuin r-testikin. Ovistestiin ilmestyikin minulle itselle harvinaisen tumma viiva näin loppu kiertoon. Luonnossa nään raskaustestissäkin hailahduksen toisesta viivasta, mutta varmaan vaan toiveajattelua :confused: kp26

kuiva
 
Viimeksi muokattu:
IMN
Jaha, 600 sivua himotestailua täynnä :D

Pipu Minäkään en näe mitään, ylemmässä kuvassa ehkä viivanpaikan..

Tein eilen dpo11 cb plus+ -testin ja vahva viiva tuli. Huomenna aattelin uittaa ton viimisen apteekin oman ja kai se pitää vielä digi tehä tiistaina dpo14 :D sitten saa loppua tää himotestailu, ainakin pariksi vuodeksi :LOL:

Vuotoa ei tullu sen perjantaisen jälkeen, ruskeaa limaa lukuunottamatta. Huomenna soittelen neuvolaan ja kysyn onko syytä käydä varhaisultrassa tän vuodon ja lievien kipuilujen vuoksi.. todennäköisesti ei.
 
Hei!

Voinette auttaa. Tein tänään ovulaatiotestin kp12/25-30. Onkohan tämä jo plussa? Mielestäni testiviiva on ehkä aavistuksen vielä kontrolliviivaa haaleampi, mutta sanokaa mielipiteenne. Toki hyödynnetään nämä hedelmälliset ajat joka tapauksessa. Ja tulen tekemään vielä seuraavina päivinä testit joten näkee sitten vahvistuuko vielä. Alkaako viivaa haalistumaan kun ovis on ohitse? Ensimmäinen tikutettu kierto menossa.. :whistle:



 
IMN
Feles Onhan tuo jo kontrolliviivan vahvuinen, mutta uskon että huomenna saat vielä vahvemman viivan :) Monilla "se oikea" ovisplussa on tosi paljon kontrolliviivaa tummempi, mutta ei tietenkään kaikilla niinkään. Varalta ukko kaatoon! ;)
Oviksen jälkeinen viivan haaleneminenkin taitaa olla yksilöllistä. Mulla plussa on saattanut olla 2-3 päivää aina vain tummempana. Kuitenkin se tummin viiva on tullut juuri ovispäivänä ja sen jälkeen lähtenyt heti haalistumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Feles
Kp13 ja ovistestiin tupsahti jo mukavasti väriä - vaikka kamera ei sitä suostunutkaan ihanteellisesti tallentamaan, heh. kp13
muutenkin oireiden perusteella tuntuisi että ehkä se ovis oisi ihan nurkan takana... kunpa onnistuisikin....
 
:D Ite tuli tilattua lisää ( muita kun promatriksia tällä kertaa). Raskaustestit tais olla 20 kpl 1,60€

Tosin eipä taidakkaan olla niille käyttöä kun vissiin täti tuli kylään ellei sitten olis kiinnittymiskipuilua / vuotoa
Noo eipä tuu käyttöä varmaan ennen kesää. Torstaina alko helvetillinen vuoto oikeen monsuunit tai mitenkä sen ilmaisee ja edelleen jatkuu.
Kiirusta tulee kun isäntä lähtee teinin kanssa 21.6 marokkoon XD

Greippi mehusta kun on rouvat puhuneet niin ajaisko säilykegreippi saman asian?
meinaan kun en greippimehusta tykkää mutta tykkään napostella niitä säilykepaloja ja ne on sitä ihan ihtiään :)
 
IMN
Oudsi ehottomasti testiä! :) ja kuvaa ei saa unohtaa :D

Minä kusasin tuossa herättyäni sen viimisen apteekin oman. Hui kun tuli jo tumma viiva! :heart:
Kuitenkin pieni pelko persiissä koko ajan, kun ollaan kuitenkin vielä niiiin alussa... mutta eihän se mitään auta vaikka kuin stressais.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Matueve ja oudsi
IMN
Mulla tuli nyt ihan totaalinen blackout ja aloin miettiä että oonko nyt laskenu ton la:n ihan oikein. Löytyiskö täältä jotain tietäjää? Tammityttö? :D
Eli siis mulla alkoi edelliset menkat 29.4. Ovis oli 19.5., eli kp21. Miten tää nyt vaikuttaa lasketun ajan laskemiseen? Oon tähän asti aatellu että la on viikkoa myöhemmin kuin menkoista laskettuna, mutta nyt aloin miettiä että onko sittenkään näin?
 
oudsi Tee testi niin näet missä mennään. Voihan olla, että olikin vain alkuraskauden normaalia hormonaalista vuotoa, mutta toisaalta se pahaolo voi olla vielä km:n jälkeenkin jonkun aikaa. Näin ainakin itsellä on ollut, että vielä muutama päivä on saattanut olla oksettavaa oloa.

IMN:Älä stressaa, se ei tee hyvää

ON:Reissu käyty ja oli ihanaa :)
Peittoa heiluteltiin reissussakin ihan urakalla, ja kyllä oli ovis kipujen äidit lauantaina.
Ja tässä kierrossa taisi tuntemusten mukaan irrota taas molemmilta puolilta.
Piti jo aamulla katsoa kalenteria, että koska sitä voi sitten testailla, että on mitään järkeä ja siihenhän on sairaan pitkä aika :LOL:
Toisaalta kuitenkin rauhallinen mieli testailun suhteen, ja josko nyt sais tehtyy niin, ettei mee liian aikaisin hätäilemään, ja odottelee rauhassa vaan :)
 
IMN sulla on menkoista 4+5 ja oviksesta käytännössä 3+5. Mutta tällä ei ole välttämättä mitään merkitystä. Mullaki oli kp21 ovis mutta laskettu aika laskettiin menkoista koska nt ultrassa sikiö ei ollu enää 7pv pienempi vaan kirinyt kokoa joka on hyvin yleistä. Täällä on sellanen systeemi että jos sikiön koko heittää viikon tai enemmän laskettua aikaa muutetaan. Muuten se pysyy sieltä menkoista laskettuna. Eli periaatteessa sä voit käyttää kumpaa tahansa, lääkäri/neuvola sitten määrittää sen ajan kyllä. Jaksuja!

Onnea tänne plussanneille ja peukut piinaan. Mä seuraan kyllä täällä miten teillä elämä etenee vaikken itse tuu enää luomuilemaan :)
 

Yhteistyössä