Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
IMN joo parempia kuvia kiitos, nuista ei läppärin näytöllä näy mittään :) Jeee!!!

Oudsi :hug:

Mie vein tikkujen tiirailun uuelle asteelle: ostin SUURENNUSLASIN :LOL: Kusasin wondfon aamulla ja negahan se oli vaikka tietenki mie taas siinä jotaki näen. Plääh.

Omassa navassa ehkä jotaki alakanu tapahtuun. Tiistaina alako illalla vasemmalla jossain siinä muniksen tienoilla pikkunen pistely ja tykyttely ja se jatku koko eilisen päivän. Samassa kohassa koko ajan. Eilen illalla oli semmosia isompia tuikkauksia ja mie aattelin että no nyt se lykkää ovista, niin mitä sitä tyhyjää, tikku melekein blankko. Mutta kiva ko jotaki tapahtuu :D Niin ja en tiä johtuuko siitä macasta jonka eilen alotin, mutta on liukkaat kelit nyt..

E: Miepä pistän vielä kuvan vaikka tuskin tänne mittään välittyy (ko ei siinä tieten mittään olekkaan).
20150528 073614
 
Viimeksi muokattu:
IMN
Pupelaattori Minäki oon monesti miettiny tota suurennuslasia, ja koitin jo kerran lapsuuenkodista ettiäkki semmosta :LOL: Muistan että oon joskus semmosen omistanu, mutta missä perkele se nyt on kun tutkittais muutaki ku muurahaisia..
Tossa sun testissä en nyt paikanna mitään : / Oon kylläki koneella, eikä näin paskaselta näytöltä erota ees hiirtä..

tinker promatris nega Tässä mun Promatris one step -nega viime kierrosta.. Juuri siis niitä raskauskeijun toimittamia. Selkeästi näkyy viiva, eli herätteli ihan turhia toiveita : /
 
Viimeksi muokattu:
Noniin tämä lääkäri olikin nyt sitä mieltä, että on PCOta vaikka rakkulat onkin oudon muotoisesti. Kohta otetaan verikokeet missä katsotaan vielä noita hormonitasoja, viikon päästä saa tuloksen. Alotan tänään Primolutit ja kun on menkatbalkaneet ja on kp 3-7 otan clomin sukulaista Letrozolea että saadaan folli kasvamaan. Sit täytty mennä ultraan ja katsoa onko siellä ovis tulossa.
 
Nyytikkii Toivottavasti nyt saisitte apua. :hug:

Oudsi Voisko olla että ovis olisi ollut myöhemmin? Ja monet plussaa vasta reilusti kuin menkat on myöhässä. Älä vielä luovuta. :)

).( Jes! Sain sen plussan siihen ovistikkuun! Olin jo ihan varma että ei edes tule. :headwall:ovis+
 
IMN
Anteeksi tää mun kuvasaaste, mutta huomasin että kamerassa oli säädöt miten sattuu, enkä siksi saanut kuvista minkään näkösiä :ashamed:




Theran Komia on viiva, eiku hommiin! ;)

Edit: Jaa ei noista näkynytkään sen enempää :D kamerassa näytti niin hyvältä.. nyt lopetan kuvailun ja palaan huomenna! :D
 
Viimeksi muokattu:
Oudsi älä silti vielä luovuta. Joillakin nousee hcg hitaasti. :)

IMN Ihanko olis jotain..mut oon huomannut että kamera syö värejä ja aijaa syö loput. :)

).( Onneksi eilen jo vähän talleteltiin :p
 
Viimeksi muokattu:
Hihihihi tutustuin ebayn ihmeelliseen maailmaan.. 60 ovis ja 20 raskaustestitikkua tilattu! ja alle 10e. Ois pitäny aikasemmin katella sieltä ois säästäny pitkän sentin.. Jos näillä testeillä ei pärjää paria kk ni johan on ihme. Mikä tauko ja ajatukset muualle juttu mun pitikään tässä pitää..voihan vee :D :D
:D Ite tuli tilattua lisää ( muita kun promatriksia tällä kertaa). Raskaustestit tais olla 20 kpl 1,60€

Tosin eipä taidakkaan olla niille käyttöä kun vissiin täti tuli kylään ellei sitten olis kiinnittymiskipuilua / vuotoa
 
miss_piggy
Nyytikkii, mulla ei ollu mitään seurantaultraa clomien kanssa ja kauhee ovis niillä tuli, eli ois voinu tulla vaikka neloset, ja mullahan tuota pco:ta. Vissiin vaihtelee vähän paikkakunnittain. Ja hommailtiin kyllä silloin ahkerasti vailla mitään pelkoa mistään useammasta follista :D
 

Yhteistyössä