Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
IMN
Tuo pc:n testi meni heti testiajan jälkeen ihan montuille eikä siitä saa edes paljain silmin enää mitään selvää, saati sitten kameralla kuvaa : / huomenna aamulla uutta, ellen kasvata selkärankaa ja malta torstaihin..
 
Viimeksi muokattu:
Ainiin voisin tännekkin kirjoitella tästä aiheesta! En tiedä onko täällä ketään macajauheen käyttäjää? Maca on siis sellainen hedelmällisyyttä naisilla ja miehillä parantava kasvi. Naisilla maca auttaa mm. säännöllistämään kuukautiskiertoa ja hormonitoimintaa ja lisää miehillä ja naisilla libidoa ja auttaa väsymykseen. Lisää tietoa löytyy paljon googlettelemalla.

Monet jotka yrittää raskautta käyttävät siis macajauhetta ja oon lukenut paljon hyvää siitä! Itse tilasin Nu3 sivulta sitä ja maksoi tommonen purkki vain 10€ postikulujen kanssa. Nyt ollaan miehen kanssa alettu ottamaan sitä pari teelusikallista päivässä ja toivottavasti pian huomataan jotain vaikutusta :)

Tulin sen takia kertomaan tästä, koska melkein kaikki jotka macaa käyttävät sanovat, että se on ihan järkyttävän makuista. Oon itse sekottanut sitä luonnojogurttiin ja toi ton merkkinen mitä tilasin, ei maistu yhtään miltään (olin jo valmistautunut yökkimään sitä syödessä :D)


Siinäpä siis teille joilla varsinkin on kuukautiskierron kanssa ongelmia (pitkät tai epäsäännölliset kierrot). ;)
 
Mitäs leidit sanotte? tää siis tän päivän ovistesti nää näyttää mulle aina näin ja mulla on semmonen tunne et ovis olis nytten lähtenyt käyntii tosin sama tunne oli viime viikon perjantaina. Äh en osaa tulkita noit ovis testei vaik veikkaan et tää on kans nega CB näyttää kaiken aikaa maksimaalist nää negaa... :S kalenteriohjelman mukaan huomenna ois ovis mut mut....

https://www.dropbox.com/s/njuqrzts1fii7i6/SAM_1389.JPG?dl=0
 
Nyytikkii, ei välttämättä gyne olisi mitään nähnyt. Ei mullakaan gyne nähnyt mitään eikä myöskään merkkejä tapahtuneesta ovulaatiosta. Kuitenkin alle viikko gynekäynnin jälkeen tein positiivisen raskaustestin. Tämä siis syksyllä raskaudessa, joka sitten meni kesken. Jännityksellä odotan uutta testiäsi.

Pidän täällä teille peukkuja ja jännäilen testejänne samalla, kun kärvistelen kamalassa raskauspahoinvoinnissa. Olen saikulla ja ainoastaan makaan ja oksennan, pahimmillaan parikymmentä kertaa päivässä. En muuta toivo kuin että helpottaisi ja pääsisi myös nauttimaan raskaana olosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
IMN
melinda Melko vahva on, mutta kuten sanoit niin ei vielä positiivinen. Huomenna saattaa olla jo paljon vahvempi :)
Mulla alkoi tässä kierrossa ovistuntemukset jo kp14, vaikka ovis+ tuli vasta kp19 ja ovis itsessään (vahvojen kipujen mukaan) kp21. Tuolloin kierron puolillavälin alkoi viiva jo vähän vahvistua, mutta haaleni sitten taas ennen vahvaa plussaa.
 
IMN
Blue bird Tuo vaiva on kyllä kamala vitsaus : / mulla oli esikoista odottaessa myös todella voimakas pahoinvointi, jonka takia olin usein sairaalassa tiputuksessa ja seurannassa.. toivottavasti sulla helpottaa jo ennen synnytystä.
 
IMN, mulla myös kaksi ekaa raskautta oli yhtä kamalaa. Toisesta olin tiputuksessa pariin otteeseen. Mun kohtaloni nyt näköjään on kärsiä nämä raskauksien alkuviikot. Uskon että pahin on ohi muutamassa viikossa, niin se on aiemminkin mennyt. Siinä keskenmenneessä ei ollut pahoinvointia, että kai tämä tavallaan on hyväkin merkki, mutta äärettömän raskasta kyllä. Sen tietää ne, jotka ovat saman kokeneet. Toivottavasti sinä säästyt ensi kerralla yhtä vaikealta pahoinvoinnilta.
 
IMN
Tyttöä odottaessa ainakin säästyin pahimmalta, enkä oksentanut kuin pari kertaa ja muuten oli vain etova olo. Mutta esikoisesta tosiaan, 36 viikkoa ja 2 päivää, vähintään kerran päivässä halailin pönttöä. Tai loppuajasta teki kyllä jo mieli piestä sitä :D
 
IMN
melinda Niin, tapoja on monia :) voihan sitä peittoja heilutella varalta vaikka jokaisena potentiaalisena ovispäivänä :D monilla kuitenkin ovis poikkeaa siitå oppikirjojen "14 päivää ennen menkkojen alkua"-säännöstä :)
 
Mulla se ainakin poikkee.. :D ja tässä tapauksessa voikin olla vähän "sekasin" tuo ovis kun poistatin kierukan toukokuun alussa.. ja menkat tuli melko perään niinkun odottelinkin niin saa nähä miten sekasin se rytmi nyt sit on. :D Mutta onneks se tekeminen on kivaa. :D
 
Negahan se rfsu oli eli virheellinen testi se aikaisempi! Eikä harmita, en olis raskauteen todellakaan uskonutkaan. Ihan sellanen paniikki tuli kun siihen rfsun testiin tuli märkänä viiva ja olin jo et mitäää oon raskaana mut kuivuessa lähtikin pois :D
 
Viimeksi muokattu:
Voi hyvänen aika minkä verran täällä on tapahtunut yhden päivän aikana, vaikken ollut poissa kuin työpäivän ajan! :D

IMN ihan kuin näkisin tuossa yhdessä kuvassa jotain!! Ihanaa!! Toivotaan, että siitä lähtee nopsasti vahvistumaan. Huomenna sitten heti päivitystä tänne, kuvien kera!! ;)

Nyytikkii onpa jännittävä tilanne!! Voi kun nyt olisi tulossa ihana pieni yllätys!! Täällä pidetään varpaatkin pystyssä!! :heart:

Itsestäni alkaa kuoriutua sellainen himotestaaja, että ei tule kohta mitään! :LOL:
Haluttaisi ihan HIRVEÄSTI tehdä huomis aamuna testi... tänään 10miu herkkä testi siis näytti negaa, ja kaapissa on vain 25miu herkkä testi, joten tokkapa sekään huomenna mitään näyttäisi... Missä on kaikki ihmisen itsehillintä!!! :headwall:
 
saiko se testi tarpeeks pissaa ja oliko se tikku kunnol sinne työnnettynä? jos se siis oli se hymynaama testi? sitä pitää uittaa pissassa aika kauan et se alkaa sitä tekee oon huomannu. ite uitin pissas niin kauan et alko näytös vilkkuu se tiimalasi? tai joku pieni kuva yläkulmassa
 
Viimeksi muokattu:
unna ompa tylsää tommonen toistuva vika, ja ne on viel niin arvokkaitakin, et luulis olevan toimintavarmempia. Sanohan niille sananen miltä himotestaajasta tuntuu kun välineet pettää!

helinä mä ajattelin helpottaa tätä testaushimoa pissimällä huomenaamul ovistestiin. Raskaustestejä on vaan 2 jäljellä enkä kehtais niitä vielä käyttää ennen perjantaita.

Hetken jännitti tänään ettätäti tulee, mutta tais olla normi vatsavaivoja vaan.
 

Yhteistyössä