Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
IMN voi vitsi mikä päivä sulle on kehkeytymässä :
Täällä ollaan jo ihan täpinöissään toistenkin viivoista! Ihanaa kyllä tämmönen ryhmä rämä, tuntee niin kuuluvansa joukkoon.

Itellä semmoinen 'pöljä' olo mahassa. Ihan kuin jännittäisin jotain ihan kaameasti ja vatsa ois melkeen krampissa. (Siis enhän mä piinaile, en :rolleyes:) varsinaisesti ei oo oikein menkkaolojakaan, mut pirusti pelottaa mihin tää päivä päättyy. Ettei vaan ois kyyneliin.. : /
 
IMN



Tässä nyt teille vähän alkupaloja, eli testiajalla _puhelinkameralla_ otettu. Ei noista kyllä taida saada mitään selvää, mutta itse olin näkevinäni jotain hailuraa. Edelleen kyllä varaudun siihen että täti tulee, dpokin on sen verran pieni..
 
IMN auringossa puhelimen näytöltä en nää kyllä mitään mutta aikaiset päivät sulla vielä kuitenkin:)

Mites Theran sulla menee? :)

Mulla kp51 ja ovistesti taas plussaa XD oivoi nyt käy mun keho kyllä ylikierroksilla..

Ööö mitä hittoo tein huvikseen samasta pissasta r testin ja oottakaas kun saan kuvan siitä..
 
Viimeksi muokattu:
No tuo oli viimeinen kun senkin tein ajatuksella että käytän nyt ton vikan kun en sitä tuu tarvitsemaan varmaan pitkään aikaan..? :D

Koska mä en millään voi raskaana olla kun gynekin sanoi etten ovuloi! Toisaalta se sanoi sen vaan niiden kystien tai follien tai mitä ikinä onkaan perusteella mutta en mä kyllä raskaana ole..

Ehkä tääkin johtuu hormonihäiriöstä
 
Viimeksi muokattu:
Nyytikki lähtee vaan sinne tikku ostoksille :xmas: vaikka ei tarkoittaisi mitään, niin kyllä tuo nyt puolikkaanakin vähän nyt kyllä plussalta näyttää. huonoa tuuriakin täytyy olla jos tuollainen värikertymä justiin oikeaan kohtaan tulisi. jännittävää!!!

IMN: minäkin jopa näen noissa ekoissakin kuvissa jotain, kun tietokoneen näytöllä katson. väriä en ehkä niinkään, mutta jotain siinä on. mulla tuollainen epämääräinen "ehkä siinä näkyi viiva" enteili plussaa edellistä lasta kuumeillessa. minä tekisin vielä liuskan :stick:
 
IMN
"Sitte torstaina vois tehä pc:n" Joo niin varmaan, siellä seki on nyt lavuaarin reunalla mietiskelemässä.. :D ja jälleen, näin hailun viivan jo virtsan imeytyessä..

Valkkaria muuten tulee niiin paljon että pikkarit on koko ajan märät.. yleensä vuoto paksunee menkkojen lähestyessä, mutta nyt on ihan nestemäistä.
 
Viimeksi muokattu:
Niin IMN laita siitäkin kuva!

Uitin ton oudon testin uudestaan kun ajattelin et jos se värikertymä liikkuis, siihen tuli vaan tummempi viiva joka jatkuu kyllä ylös asti mutta haalenee ylöspäin. Uitin myös paremman puutteessa vanhan negatestin ja siihenkin tuli jotain.. Plöööh noh laitan kuvaa sit kun saan uuden testin :D
 
Matueve no sitä mäkin ihmettelen, mutta luulen kyllä että nyt on joku virhe kyseessä.. Jotenkin outoa et kun silloin torstaina kävin gynellä niin kai se nyt olis jotain huomannut? :D Noh, toivotaan parasta mutta en kyllä yhtään usko raskauteen.. Kohtahan se selviää kun uuden testin teen.
 

Yhteistyössä